Hei! Meidän perheeseen on tullut lisäystä yhdellä pikku prinsillä. Isosisarukset ovat
Niko-Simon Johannes 13
Nia-Sofia Johanna 13
Nella-Sina Julia 6
Nimen pitää sopia vanhempien lasten nimiin. Ensimmäinen nimi: yhdysnimi N-S. Toinen nimi J:llä
Sitten vaan ehdottelemaan.
N-S yhdysnimi lapselle
11
446
Vastaukset
- LEILAdd
Niklas-Severi/Samuli Jeremias? (:
- 45+
Neo-Santeri Joonatan
Nemo-Samuel Juhana
Nooa-Samu Joorami
Noel-Sebastian Jeremias
Minusta tuo Neo-Santeri olisi tosi veikeä.- mun list...
Kannatetaan. Neo-Santeri Joonatan on ihana.
- Vaikeeta...
Niilo-Samuel Jonatan.
Niila-Severi Jaakoppi.
Nuutti-Sebastian Jermias. - N.S.J
Hei tällaisia nimiä olette ehdotelleet...
Niklas-Severi/Samuli Jeremias: Pidän kaikista muista paitsi Samulista, mutta Niklas ja Severi ovat molemmat liian pitkiä nimiä yhteen
Neo-Santeri Joonatan: Neo? Oikeastaan ihan kiva. Lausutaanko se Neeo? Santeri on ihana. Niko-Simonista tuli melkein Niko-Santer, joten Santeri ja Santer ovat hyviä ehdokkaita. Joonatan on myös kaunis.
Nemo-Samuel Juhana: Tuo Nemo vähän mietityttää, ja Juhana myös... Samuel on kyllä söpö
Nooa-Samu Joorami: Joorami on kamala. Nooa-Samu ei oikein rimmaa, mutta tästä keksin oman Noa/Nooa-Samuel nimen!
Noel-Sebastian Jeremias: Noel on ihan ok, mutta Sebastian liian pitkä ja muutenkin ei lemppareitani.Jeremias on kyllä ihan kiva
Niilo-Samuel Jonatan: Jonatan tai Joonatan on hyvä. Niilosta pidän, on aivan ihana! Sopivat kivasti yhteenkin, Niilo-Samuel
Niila-Severi Jaakoppi: Niila tuop mieleen lappalaisen, jolla on neljän tuulen lakki, ei ainakaan sitä. Severi on hauska, Jaakoppi ei-
Nuutti-Sebastian Jermias: En pidä yhdestäkään.
Nimilistani (N):
Niklas
Neo
Nooa/Noa
Niilo
Noel
(S)
Santer
Santeri
Severi
Samuel
Hauskimmat yhdistelyt:
Niilo-Samuel
Noa-Samuel
Neo-Santeri - Mikä jottei?
Nalle voisi olla ykkösosa, kun tyttökin on Nella.
- hillevi0
Äänestän Nemoa tai Neoa. Neo lausutaan Neo tai Neeo, miten itse halua. Se on Nean rinnakkaisnimi, joka tarkoittaa uutta. Toiseksi nimeksi ehdottamasti tuo Santeri. Ei Santer, sillä se i tulisi aina kuitenkin siihen mukaan ja nimeä saisi selittää.
- lollipoppiina
Nukkeperheeseesikö on tullut uusi nukke... Noita väittämiäsi isosisarusten nimiä kun ei ole annettu kenellekään, kannattais tarkistaa VRK:sta ennen kuin tekee tällaisen aloituksen.
- hanki-aivot.poppiina
ANTEEKS VAAN!
VRKsta ei voi hakea KOKO nimeä! Äääliö...
VAIN ETUNIMEN (eli yksi nimi kerrallaan)
kokeile laittaa koko oma nimes ni huomaat ettei sitäkä oo annettu kenellekkään.
ETTÄ voi olla TYHMIÄ ihmisiä!!!! - Ann Anais Elle
hanki-aivot.poppiina kirjoitti:
ANTEEKS VAAN!
VRKsta ei voi hakea KOKO nimeä! Äääliö...
VAIN ETUNIMEN (eli yksi nimi kerrallaan)
kokeile laittaa koko oma nimes ni huomaat ettei sitäkä oo annettu kenellekkään.
ETTÄ voi olla TYHMIÄ ihmisiä!!!!Hyvä "hanki-aivot.poppiina" VRKsta ei löydy etunimenä Nella-Sinaa tai muitakaan noita nimiä. Mutta en oikein ymmärrä kuka jaksaa mennä etsimään sieltä joka ikisen nimen varmistaakseen, että onko palstalla aivan oikea perhe vai joku unelmoimassa..
- Caroline-
Noa-Seelim Joosua
Noa-Savi Jalmari
Noa-Sipi Julius
Noa-Sammy Joonatan
Noa-Sampo Jeremias
----
Niilo-Samuli Joonatan
Niilo-Samuli Julius
Niilo-Samuli Joosua
----
Neo-Soini Julius
Neo-Salama Jupiter
Neo-Salama Joonatan
Neo-Simson Jeremy
Neo-Severi Joonatan
Neo-Sami Juhani
----
Nikko-Samuli Joosua
Nemo-Samuli Julius
----
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
Minkä nimen poika sai?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483