N-S yhdysnimi lapselle

N.S.J

Hei! Meidän perheeseen on tullut lisäystä yhdellä pikku prinsillä. Isosisarukset ovat
Niko-Simon Johannes 13
Nia-Sofia Johanna 13
Nella-Sina Julia 6

Nimen pitää sopia vanhempien lasten nimiin. Ensimmäinen nimi: yhdysnimi N-S. Toinen nimi J:llä
Sitten vaan ehdottelemaan.

11

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LEILAdd

      Niklas-Severi/Samuli Jeremias? (:

    • 45+

      Neo-Santeri Joonatan
      Nemo-Samuel Juhana
      Nooa-Samu Joorami
      Noel-Sebastian Jeremias

      Minusta tuo Neo-Santeri olisi tosi veikeä.

      • mun list...

        Kannatetaan. Neo-Santeri Joonatan on ihana.


    • Vaikeeta...

      Niilo-Samuel Jonatan.
      Niila-Severi Jaakoppi.
      Nuutti-Sebastian Jermias.

    • N.S.J

      Hei tällaisia nimiä olette ehdotelleet...

      Niklas-Severi/Samuli Jeremias: Pidän kaikista muista paitsi Samulista, mutta Niklas ja Severi ovat molemmat liian pitkiä nimiä yhteen
      Neo-Santeri Joonatan: Neo? Oikeastaan ihan kiva. Lausutaanko se Neeo? Santeri on ihana. Niko-Simonista tuli melkein Niko-Santer, joten Santeri ja Santer ovat hyviä ehdokkaita. Joonatan on myös kaunis.
      Nemo-Samuel Juhana: Tuo Nemo vähän mietityttää, ja Juhana myös... Samuel on kyllä söpö
      Nooa-Samu Joorami: Joorami on kamala. Nooa-Samu ei oikein rimmaa, mutta tästä keksin oman Noa/Nooa-Samuel nimen!
      Noel-Sebastian Jeremias: Noel on ihan ok, mutta Sebastian liian pitkä ja muutenkin ei lemppareitani.Jeremias on kyllä ihan kiva
      Niilo-Samuel Jonatan: Jonatan tai Joonatan on hyvä. Niilosta pidän, on aivan ihana! Sopivat kivasti yhteenkin, Niilo-Samuel
      Niila-Severi Jaakoppi: Niila tuop mieleen lappalaisen, jolla on neljän tuulen lakki, ei ainakaan sitä. Severi on hauska, Jaakoppi ei-
      Nuutti-Sebastian Jermias: En pidä yhdestäkään.

      Nimilistani (N):
      Niklas
      Neo
      Nooa/Noa
      Niilo
      Noel
      (S)
      Santer
      Santeri
      Severi
      Samuel

      Hauskimmat yhdistelyt:
      Niilo-Samuel
      Noa-Samuel
      Neo-Santeri

    • Mikä jottei?

      Nalle voisi olla ykkösosa, kun tyttökin on Nella.

    • hillevi0

      Äänestän Nemoa tai Neoa. Neo lausutaan Neo tai Neeo, miten itse halua. Se on Nean rinnakkaisnimi, joka tarkoittaa uutta. Toiseksi nimeksi ehdottamasti tuo Santeri. Ei Santer, sillä se i tulisi aina kuitenkin siihen mukaan ja nimeä saisi selittää.

    • lollipoppiina

      Nukkeperheeseesikö on tullut uusi nukke... Noita väittämiäsi isosisarusten nimiä kun ei ole annettu kenellekään, kannattais tarkistaa VRK:sta ennen kuin tekee tällaisen aloituksen.

      • hanki-aivot.poppiina

        ANTEEKS VAAN!

        VRKsta ei voi hakea KOKO nimeä! Äääliö...
        VAIN ETUNIMEN (eli yksi nimi kerrallaan)

        kokeile laittaa koko oma nimes ni huomaat ettei sitäkä oo annettu kenellekkään.
        ETTÄ voi olla TYHMIÄ ihmisiä!!!!


      • Ann Anais Elle
        hanki-aivot.poppiina kirjoitti:

        ANTEEKS VAAN!

        VRKsta ei voi hakea KOKO nimeä! Äääliö...
        VAIN ETUNIMEN (eli yksi nimi kerrallaan)

        kokeile laittaa koko oma nimes ni huomaat ettei sitäkä oo annettu kenellekkään.
        ETTÄ voi olla TYHMIÄ ihmisiä!!!!

        Hyvä "hanki-aivot.poppiina" VRKsta ei löydy etunimenä Nella-Sinaa tai muitakaan noita nimiä. Mutta en oikein ymmärrä kuka jaksaa mennä etsimään sieltä joka ikisen nimen varmistaakseen, että onko palstalla aivan oikea perhe vai joku unelmoimassa..


    • Caroline-

      Noa-Seelim Joosua
      Noa-Savi Jalmari
      Noa-Sipi Julius
      Noa-Sammy Joonatan
      Noa-Sampo Jeremias

      ----
      Niilo-Samuli Joonatan
      Niilo-Samuli Julius
      Niilo-Samuli Joosua
      ----
      Neo-Soini Julius
      Neo-Salama Jupiter
      Neo-Salama Joonatan
      Neo-Simson Jeremy
      Neo-Severi Joonatan
      Neo-Sami Juhani
      ----
      Nikko-Samuli Joosua
      Nemo-Samuli Julius
      ----

      Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

      Minkä nimen poika sai?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe