... mainontaa.
""""""AdTech Ad
RAY rikkoo lakia pelilehdellään?
03.10.2011, 16:30 · Kategoria:Viihdeuutiset
Suomessa on viime vuosina käyty oikeudenkäyntejä uhkapeli- ja pokerimainoksia julkaisseita lehtiä vastaan. Tuomioistuimet ovat määränneet lehtiä rangaistuksiin, ja tuomioita on pidetty vähintäänkin kyseenalaisina. Nyt pelimainonnan suitsimista vaatinut Raha-automaattiyhdistys RAY on mahdollisesti itsekin syyllistynyt vastaaviin laittomuuksiin.
Markkinointi & Mainonta -lehti uutisoi tänään, että poliisihallitus selvittää Raha-automaattiyhdistyksen julkaisemaa Raymond-lehteä. Arpajaislaki teki taannoin pokerilehtien julkaisemisen mahdottomaksi, mutta nyt RAY astuu lehdellään sisällöllisesti samalle alueelle aikaisempien pokerilehtien kanssa.
- Elämyksellinen markkinointi on kielletty. Vähintäänkin kaukalon reunoja kolkutellaan tässä lehdessä, poliisihallituksen arpajaishallintopäällikkö Jouni Laiho kommentoi Markkinointi & Mainonta -lehdelle.
Raymond-lehden päätoimittaja ja Raha-automaattiyhdistyksen viestintäpäällikkö Miikka Kimari totesi Markkinointi & Mainonta -lehdelle, ettei Raymond-lehti ole laiton, koska siinä “ei käytetä imperatiivia”."""""
Ja mitaan ette voi...
Poliisihallitus tutkii RAY:n ...
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181