sen verran,että:Rottis luonnetestissä maalimies ei mennyt pimeään huoneeseen..tuomio :Uros jolla on hampaat,ja tietää mihin niitä käyttää.Osaamattomissa käsissä varmistamaton ase.
Keskari...uros...leikkaamaton tuomaan "antatavaisen"nartun nenän eteen. En tervitse teräsketjua....yrittäähän se julli.,ja MIKSI EI..Rauhallinen komento siirtyä(joskus ehkä enemmän),mutta ilman kiskomista,lyömistä....!!!!!
POINTTI ON :SINÄ olet laumanjohtaja.
Mikä on epäselvää???? Jos otat vahvan koiran,niin tiedä se,,ja käyttötarkoitus.!!!!!ÄLÄ OTA EGONJATKETTA:
ei
kokemuksia keskarista...ja rottiksesta...
1
204
Vastaukset 1
- gorgonzola/pepperoni
Sorry pikku kiivastuksisaan näemmä ajatus kulkee nopeammin kuin sormet.
Siis Rottis omissa käsissäni toimi kuin kone(ei alistettu voimakeinnoin)Minua haukuttiin aikoinaan natsiksi koska en (vieläkään)usko makupaloihin.MInun mantrani....kaiken kokoisiin/luonteiasiin turreihin on:TEE SE KOIRA RIIPPUVAISEKSI LAUMANJOHTAJAN KIITOKSESTA!!!!!! Nyt leikkaamaton 5,8vee
keskariuros kotona...sosiaallistettu,käyttäytyy kuin enkeli.....paitsi lukee jokaisen vastaantulijan...josta KIITOS(ja iso)Hänelle.Ja taas iskä kehuu kun merkkas.
ELI EI MAKKARAA, vaan kunnon K E H U T.
Jos olet eri mieltä,niin perusteleppa tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618