Muutin juuri takaisin kotiin. Nyt yritän hakea täältä töitä.
Kaksi paikkaa olisi tarjolla ja mietin niihin hakua. Toinen vaatisi perheen muuton vuoden vaihteessa ja olisi todella mielenkiintoinen. Töitä sekä minulle, että miehelle.
Näetkö minua töissä ja mitähän siihen näkyy? Tarvitsen kipeästi työn!
Kiitos, jos jaksat kurkistaa.
Keskiyölle
9
87
Vastaukset
Hei
laita molemmat paikat hakuun, ehdit päättää myöhemmin osastasi, kunhan saat ensin kutsun haastatteluun.
näen sinut kyllä töissä, mielenkiintoisessa paikassa missä sinulla on melko vapaat kädet. te saatte myös perheen kanssa asiat kuntoon, sillä työn kautta arkeen tulee taas paljon mukavia mahdollisuuksia.
näen sinut tilavassa huoneessa, siellä on paljon ääniä ja kommunikointia. olet luova ihminen, järjestelet mielelläsi asioita omalla tavallasi.
sinulla on nopeat kädet ja niiden jälki on selkeää, sekä puhdasta.
t: Keskiyö- Jokohan tärppäisi
Paljon kiitoksia. Toivottavasti piankin. Muistaisin, ettet kokenut osaavasi katsoa aikoihin? Näkyikö uutta muuttoa perheen kanssa?
Hei
edes nostradamus ei osannut katsoa aikoja, niitä vain arvaillaan.
näen teidän asuvan matalassa talossa, missä on takapiha. lumikola ja muuta tavaraa nojaa seinään.
se on tiilitalo, tai muuten kivestä tehty. isot ikkunat ja tasainen piha.
Sitten varmaan muutto, koska nyt asutaan puutalossa, mutta antaas kattoa. Muutoin kuvaus kyllä sopisi. Laittelen kyllä palautetta aikanaan.
- Jokohan tärppäisi
Hei,
tuli positiivista viestiä paikasta, joka vaatisi muuttoa. Vastasin siihen juuri takaisin. Tuleeko jatkoa? Olen ihan täpinöissäni. Hei
no nyt voisit ainakin leipoa kakun!
en voi sanoa niistä ajoista, mutta työ löytyy ja mieleinenkin. ja se kivitalo on tummahko, ainakin alkuperäisessä kunnossa.
ja palvelut ovat lähellä, se on omakotitaloalue.
mitähän ne täpinät mahtavat olla, tärisetkö sinä, vai hypit? :-D
t: Keskiyö- Jokohan tärppäsi
No niin juuri tämän työn haluaisin. Toivotaan, että olen tarpeeksi pätevä. Luulisin olevani. Näätkö taloa, jossa olisin töissä?
Yksi talo, jota olen silmäillyt on rakennettu 1900-luvulla. Eli on paikassa minne muuttaisimme, jos saamme työt kuntoon! Alaosa on kiveä ja yläosa puuta
Anteeksi, kun kyselen koko ajan. Olen vain niin innoissani. Hei
en näe niin tarkkaan vain yhtä ihmistä, joskus onnistuu, mutta tänään ei ole sellainen päivä.
työtä sinä löydät varmasti ja se tulee olemaan antava kausi elämässäsi. opit samalla uutta, vaikka uskotkin jo tietäväsi paljon.
tarvitset hyvät kengät työhösi.
Kuule Tuntijasi. Eilen tuli toisen käden tieto eräästä hankkeesta, joka on täysin alaani. Olen ollut sillä alalla yli 10 vuotta ja erittäin hyvä. Kysessä suurehko ketju ja heidän uusi myymälänsä kotikaupungissani! Laitan sinne vapaamuotoisen hakemuksen tänään sisään, koska paikat eivät ole haussa vielä ja toisaalta, jos sen saan, haluaisin vaikuttaa jo ihan alkumetreiltä asioihin. No jokohan tähän alkaisi näkyä? Olisivat suorastaan hölmöjä, jos hyllyttäisivät hakemukseni!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717