HOMESAIRAIDEN TUKIFOORUMI

20

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisaalta; kiinnostaako kuolemamme ketään?

      Homesairaus ei ole mediaseksikästä eikä tuottoisaa.

      Miettiköön jokainen, mihin kekoon kortensa kantaa.

      Itse vaan tiedän ja sen mukaan päättelen.

      Totuuden varaan on hyvä rakentaa :)

    • Joku kävi jo miinustelemassa, mutta tuo tulee menestymään.

      Ylläpitäjän sitoutuessa se on jo varma nakki.

      Ettenkö olisi homesairas ja allekirjoittaisi kirjoittamaani?

      Antakaa mun nauraa, sitä päivää ette nää.

      • "Joku kävi jo miinustelemassa, mutta tuo tulee menestymään."

        - Tarkemmin kun olen ajatellut, minulla ei ole hyvien lääkärien listaan yhtään nimeä. Kaikkia olen joutunut neuvomaan, kukaan ei ole tiennyt jo ennestään.

        Hyvien ja huonojen lääkärien listat tulossa.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Joku kävi jo miinustelemassa, mutta tuo tulee menestymään."

        - Tarkemmin kun olen ajatellut, minulla ei ole hyvien lääkärien listaan yhtään nimeä. Kaikkia olen joutunut neuvomaan, kukaan ei ole tiennyt jo ennestään.

        Hyvien ja huonojen lääkärien listat tulossa.

        "Tarkemmin kun olen ajatellut, minulla ei ole hyvien lääkärien listaan yhtään nimeä."

        - Pahoillani, mutta Suomen lain mahdollistamaa. Lääkärit julkisia ammatinharjoittajia, ei voi mittään.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Tarkemmin kun olen ajatellut, minulla ei ole hyvien lääkärien listaan yhtään nimeä."

        - Pahoillani, mutta Suomen lain mahdollistamaa. Lääkärit julkisia ammatinharjoittajia, ei voi mittään.

        "Pahoillani, mutta Suomen lain mahdollistamaa. Lääkärit julkisia ammatinharjoittajia, ei voi mittään."

        - Lakitupaan turha yrittääkään. Ei auta muu kuin ottaa kritiikki vastaan.

        Sentään jotain demokratiaa! Hyvä Suomi!


      • sanasinko kirjoitti:

        "Pahoillani, mutta Suomen lain mahdollistamaa. Lääkärit julkisia ammatinharjoittajia, ei voi mittään."

        - Lakitupaan turha yrittääkään. Ei auta muu kuin ottaa kritiikki vastaan.

        Sentään jotain demokratiaa! Hyvä Suomi!

        Eikä mikään kiire kuitenkaan :)

        Olen oppinut jo tekojen puolesta päättelemään. Jos ei jotain tee, niin on tärkeämpää ja parempaakin tekemistä. Ystävät eivät nuoleskelijoita, mutta siitä vaan, jos kelpaa ja maistuu. Mulle ei.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Pahoillani, mutta Suomen lain mahdollistamaa. Lääkärit julkisia ammatinharjoittajia, ei voi mittään."

        - Lakitupaan turha yrittääkään. Ei auta muu kuin ottaa kritiikki vastaan.

        Sentään jotain demokratiaa! Hyvä Suomi!

        "-206"

        - Hahhah, antakaa mun nauraa!

        Koko palstalla ei ole noin paljoa kävijöitä, vain joku rupinen kulkija, yhden kahden käden sormilla laskettavissa.

        Mukava viikonloppuharrastus jollain lääkärillä, veivata ees taas anonyymipalvelimella ja kasvattaa lukemia.

        Niin sitä pitää, muttei maha mittää!

        Lunta alkaa tulla lääkärien ja monien muiden tupaan ja syystäkin.


      • sanasinko kirjoitti:

        "-206"

        - Hahhah, antakaa mun nauraa!

        Koko palstalla ei ole noin paljoa kävijöitä, vain joku rupinen kulkija, yhden kahden käden sormilla laskettavissa.

        Mukava viikonloppuharrastus jollain lääkärillä, veivata ees taas anonyymipalvelimella ja kasvattaa lukemia.

        Niin sitä pitää, muttei maha mittää!

        Lunta alkaa tulla lääkärien ja monien muiden tupaan ja syystäkin.

        "Mukava viikonloppuharrastus jollain lääkärillä, veivata ees taas anonyymipalvelimella ja kasvattaa lukemia."

        - Motiivi haisee kilometrien päähän. Jos rikkoo jo palstalla olevaa laskurin ideaa ja käyttää useamman äänen kuin kuuluu, ei taida homesairauksienkaan olemassaolo juuri kiinnostaa. Aina voi kävellä ihmisten päältä.

        Joka ei rakenna totuuteen, rakentaa valheeseen.

        Millä asialla ihminen on, sen voi selvittää hyvin yksinkertaisella kysymyksellä. Etsiikö totuutta (Jumalaa) vai palveleeko valhetta (Saatanaa). Vastaus sanelee lopputuloksen.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Mukava viikonloppuharrastus jollain lääkärillä, veivata ees taas anonyymipalvelimella ja kasvattaa lukemia."

        - Motiivi haisee kilometrien päähän. Jos rikkoo jo palstalla olevaa laskurin ideaa ja käyttää useamman äänen kuin kuuluu, ei taida homesairauksienkaan olemassaolo juuri kiinnostaa. Aina voi kävellä ihmisten päältä.

        Joka ei rakenna totuuteen, rakentaa valheeseen.

        Millä asialla ihminen on, sen voi selvittää hyvin yksinkertaisella kysymyksellä. Etsiikö totuutta (Jumalaa) vai palveleeko valhetta (Saatanaa). Vastaus sanelee lopputuloksen.

        "Millä asialla ihminen on, sen voi selvittää hyvin yksinkertaisella kysymyksellä. Etsiikö totuutta (Jumalaa) vai palveleeko valhetta (Saatanaa). Vastaus sanelee lopputuloksen."

        - Väännetäänpä vielä puukkoa lääkäreiden omantunnon haavassa. Onko raha (saatana) Jumalasi? Et voi palvella kahta Herraa.

        Jokainen voi päätellä lääketieteen tilan rahan eli Saatanan sanellessa kaiken:

        Huijauslääketiede ja -syöpätutkimus
        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=5519#5519


      • sanasinko kirjoitti:

        "Pahoillani, mutta Suomen lain mahdollistamaa. Lääkärit julkisia ammatinharjoittajia, ei voi mittään."

        - Lakitupaan turha yrittääkään. Ei auta muu kuin ottaa kritiikki vastaan.

        Sentään jotain demokratiaa! Hyvä Suomi!

        Tunteet kovin kuumana?

        Miten olet saanut ympättyä yhteen viestiin jo 210 miinusta, kun koko ketjullakin on vain viitisenkymmentä lukijaa?

        Epärehellisestä arvostelusta viis, jatketaan tärkeästä asiasta kirjoittamista :)


    • Täällähän on ollut säpinää, mutta aloitellaan.

      Masiina on jo käynnistynyt.



    • Kivasti on luettu ja miinusteltu :DDDDDD

      - Kukaan ei potkaise kuollutta koiraa ;)

      • Jess!

        "Unjust criticism is often a disguised compliment. It often means that you have aroused jealousy and envy. Remember that no one ever kicks a dead dog.

        Do the very best you can; and then put up your old umbrella and keep the rain of criticism from running down the back of your neck."

        http://www.westegg.com/unmaintained/carnegie/stop-worry.html


      • "'Putiikki on kiinni, tervemenoa muualle!

        Nähtävästi homesairaiden asiat ovat niin helvetin hyvin, ettei tukifoorumia tarvita.'

        - Hahhah! Ette taida tuntea meikää, tosissaan en luovuttanut missään. Mitä enemmän miinuksia, sitä tärkeämpi asia!"

        Mutta täytyykö joka asialle oma fooruminsa sairastuttuani borrelioosiinkin? Omasta mielestäni ei borrelioosin ollessa yhtä kauhea tauti, ellei pahempikin vielä, ja molemmat yhdessä silkkaa tuplahelvettiä!

        Joka tapauksessa pidin osoitetta homesairaat.net vuosia parkissa luopuen siitä viimein. Mikäli voimia joskus vielä riittää, voisin siirtää sisällön tuonne http://home.palstani.com/ , jota aioin pitkään Ahdille tulematta paikalle, ja niinpä pistin senkin ovet takaisin säppiin.


      • sanasinko kirjoitti:

        "'Putiikki on kiinni, tervemenoa muualle!

        Nähtävästi homesairaiden asiat ovat niin helvetin hyvin, ettei tukifoorumia tarvita.'

        - Hahhah! Ette taida tuntea meikää, tosissaan en luovuttanut missään. Mitä enemmän miinuksia, sitä tärkeämpi asia!"

        Mutta täytyykö joka asialle oma fooruminsa sairastuttuani borrelioosiinkin? Omasta mielestäni ei borrelioosin ollessa yhtä kauhea tauti, ellei pahempikin vielä, ja molemmat yhdessä silkkaa tuplahelvettiä!

        Joka tapauksessa pidin osoitetta homesairaat.net vuosia parkissa luopuen siitä viimein. Mikäli voimia joskus vielä riittää, voisin siirtää sisällön tuonne http://home.palstani.com/ , jota aioin pitkään Ahdille tulematta paikalle, ja niinpä pistin senkin ovet takaisin säppiin.

        Edellä piti olla:

        "Mutta täytyykö joka asialle olla oma fooruminsa sairastuttuani borrelioosiinkin? Omasta mielestäni ei borrelioosin ollessa yhtä kauhea tauti, ellei pahempikin vielä, ja molemmat yhdessä silkkaa tuplahelvettiä!"

        Myös blogiani http://homehelvetti.blogspot.fi/ pitäisi päivittää voimien loputtua siinäkin.

        Poikani kysyi, voiko Sanasinko olla pari päivää alhaalla, johon vastasin, että voi vaikka useammankin päivän... Soon moro!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe