Missä sinkkumiehet?

rakkautta vailla

Missä on Varkauden sinkkumiehet? Fiksut ja reippaat 28-38-vuotiaat tapaukset voivat ilmoittautua nyt heti :) Tosimielellä!

30

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka-takana

laitappa osoite. Tässä todellinen kankikaikkonen.

• Kaltsu81

Varkauden sinkkumiehet ovat kotonaan makaavia työttömiä, jotka käpristelevät masennuksen ja alkoholismin kourissa. Ei muuta kuin koputtelemaan randomina ovien taakse, kyllä sieltä aina joku epätoivoinen löytyy.

• Kokemusta on

Kuopiossa kauniita naisia,ei tartte kärvistellä niin kuin pitäjän "miehet".

• Rillumareihei

Tuossa iässä kunnon miehet jo viety..eikun väliin pokaamaan

• Las Palmas

Kelpaisiko Esa Pakarinen tyylinen herrasmies ?

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=26&t=4&a=1883

Olen jo pidempään koettanut hurmata charmilla ja minulla on myös Pekka Puupää tyylinen hattu ! Herätän paljon katseita että puhetta - mutta olen uskollinen valitsemalleni tyylille.

Pari kolme kertaa vuodessa käyn etelässä - joten jos kiinnostaa niin voimme sopia minne voisimme lähteä.

• Jonne49

Täällä olisi urheilullinenpoikamiez vähätähäntyyliin Fiksusti

http://naurunappula.com/223881/olympiaurheilija.jpg

• Sporttinen tyyppi

Onko tuo urheilijapoika se perussuomalaisten kansanedustaja? Ehtiikö hän vielä urheilemaankin?

• sinkkuna taas

Tässä kaupungissa mitään ole ja jos jotai olevinaan löytää niin se on kusipää tai varattu. On helppo olla nainen tässä kaupungissa.

• Savontien Sulttaani

Hyvä täällä on miehiä mollata !

Monilla miehillä on senverran korkeat kriteerit naisten suhteen että juoppojen ja pettäjien kanssa ei kukaan viitsi kahta kertaa ( ex jälkeen ) elämässään viettää aikaansa.

Monella miehellä on myös elämää Varkauden ulkopuolella !

• vuvuzuela

Hei "rakkautta vailla" tulepa käymään ilopisaran kuntosalilla,

• kadonneet pois

ei oo suomi treffeillä varkautelaisimiehiä kuin jotain alle 20. omaa ikäluokkaani nääs. KUMMA JUTU, oon huomannu.

• Sinttudaa

No onhan tuolla yli kolmekymppisiäkin, ottakaa se silmä käteen! Eri asia miten ronkeleita sitä liikkeellä on. :)

• joopajoopa

Ei mee oikein onnen lahjat! Tuttavallani aivan täydellinen mies, mutta ei arvosta pätkääkään sitä.

• Hyvä Grillaamaan

Miten olisi jokin 2012 Sinkku tapahtuman järjestäminen Varkauteen - Savon Sinkut Varkaudessa ?

...jokainen tulisi oman vahvuutensa kanssa ja siten koettaisi mainostaa itseään ja omaa osaamistaan...

kuten olen
      # hyvä kokki
      # hyvä laulamaan karaokea
      # hyvä ulkoiluttamaan koiria
      # hyvä ja muuten mukava
      # hyvä auttamaan muita
      # hyvä puhuja
      # hyvä laittamaan ruokaa
      # hyvä ja erittäin seura toimelias

Jokaisella oliis jokin rooli mitä vetäisi ja siten tekisi ihmisista mielenkiintoisempia kuin baareissa ja siellä juovuksissa kehuttuja...

Em mää muista juttuja !

• puuuuuujalka

Tulenliekissä oli lauantaina sinkkutanssit.

• Kolme Kovaa

Juuri tälläistä toimintaa olisi saatava Varkauteenkin ! Muistan kun vielä oli Taipaleen paviljongi jossa oli helppoa järjestää erilaisia tapahtumia ja tavata siten sinkkujakin.

Nyt tarvittaisiin Varkauteen jokin tanssapaikka jossa soitettaisiin kunnan tanssimusiikkia - vähän Keskus Hotellin iltamien tapaan.

• Janon ohi
        Kolme Kovaa kirjoitti:

Juuri tälläistä toimintaa olisi saatava Varkauteenkin ! Muistan kun vielä oli Taipaleen paviljongi jossa oli helppoa järjestää erilaisia tapahtumia ja tavata siten sinkkujakin.

Nyt tarvittaisiin Varkauteen jokin tanssapaikka jossa soitettaisiin kunnan tanssimusiikkia - vähän Keskus Hotellin iltamien tapaan.

Ennen oli hiieman toista kun oli kaupungissa väkeä niin että jonottaa sai että pääsi sisään.

Nykyään on kaikilla omat autot / kännykät / tietokoneet ja siten juuri kukaan ei ole kiinnostunut mitä Varkaudessa tapahtuu !

Nykyään on nuorilla paljon vähemmän aikaa ja rahaa mitä 70 80 90 luvuilla !

• tiinatakap,,

(kunnan tanssimusiikkia)

Ei jumakekku, vielä kunnan musaakin, hei haloo,,,,,,,,,,,,

• Yötä kohden

Kaikki tanssijat tietävät millaista on kunnon tanssimusiikki !

Ihmettelen asiasta noussutta kohua ja kuka nyt " hissimusiikkiin " ( mikä bändi tullut kuuluisaksi ? sen soittamisesta ) ja edes kehtaa verrata ?

Tulenliekki on vienyt paljon asiakkaita Varkauden tanssipaikoilta ja siten Heinävetiset ovat taas meitä edellä !

• Oisko se kunnan tanssimusiikki jotain hissimusan tyyppistä?

• Tuleleikki

Et taida juuri käydä tanssimassa ?
        Kunnon tanssimusiikin tietää kaikki ja siten ei paljon tanssiville ole mikään kynnys kysymys !

• No missäs siel kävis tanssimassa? Olen itse asiassa hyväkin tanssimaan, mutta huumoria pitää olla...:)

• muualta muuttanu

no missä varkautelaiset sitten käy tanssimassa muualla kuin tulenliekissä?

• Koenenpelto

Ehdotan että joku perustaa Facebook ryhmän jossa kaikki tanssitaitoiset Varkaudessa voivat liittyä !

• Sinttudaa

Liittykää ryhmään "Sinkku" Facebookissa ja kertokaa etsivänne kumppania täältä suunnalta. :)

• naapuri on
        Sinttudaa kirjoitti:

Liittykää ryhmään "Sinkku" Facebookissa ja kertokaa etsivänne kumppania täältä suunnalta. :)

Miten sinne liitytään ?

• Miinuska 8-

Eihän tuolla ole kuin peräkammarin poikia. Huoh... ei ole helppoa olla 30 sinkkuna kun tarjonta on niukkaa

• Tuttua touhua

Kaikki todellakaan ole mitään peräkammarinpoikia !
        Osa jopa ollut naimisissakin ja siten avioliitokokemustakin on !

• Rucking Fetard

Kyllä Varkaudesta ihan hyviäkin sinkkumiehiä löytyy.

Postia tulemaan, jos kiinnostaapi tutustua.

[email protected]

Olen 30

• Anonyymi

mark boals

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      140
      5053
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      38
      4413
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3608
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      3222
    6. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      60
      3052
    7. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2987
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2638
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      422
      2373
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2309
    Aihe