Missä on Varkauden sinkkumiehet? Fiksut ja reippaat 28-38-vuotiaat tapaukset voivat ilmoittautua nyt heti :) Tosimielellä!
Missä sinkkumiehet?
30
1297
Vastaukset
- tukka-takana
laitappa osoite. Tässä todellinen kankikaikkonen.
- Kaltsu81
Varkauden sinkkumiehet ovat kotonaan makaavia työttömiä, jotka käpristelevät masennuksen ja alkoholismin kourissa. Ei muuta kuin koputtelemaan randomina ovien taakse, kyllä sieltä aina joku epätoivoinen löytyy.
- Kokemusta on
Kuopiossa kauniita naisia,ei tartte kärvistellä niin kuin pitäjän "miehet".
- Rillumareihei
Tuossa iässä kunnon miehet jo viety..eikun väliin pokaamaan
- Las Palmas
Kelpaisiko Esa Pakarinen tyylinen herrasmies ?
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=26&t=4&a=1883
Olen jo pidempään koettanut hurmata charmilla ja minulla on myös Pekka Puupää tyylinen hattu ! Herätän paljon katseita että puhetta - mutta olen uskollinen valitsemalleni tyylille.
Pari kolme kertaa vuodessa käyn etelässä - joten jos kiinnostaa niin voimme sopia minne voisimme lähteä. - Jonne49
Täällä olisi urheilullinenpoikamiez vähätähäntyyliin Fiksusti
http://naurunappula.com/223881/olympiaurheilija.jpg- Sporttinen tyyppi
Onko tuo urheilijapoika se perussuomalaisten kansanedustaja? Ehtiikö hän vielä urheilemaankin?
- sinkkuna taas
Tässä kaupungissa mitään ole ja jos jotai olevinaan löytää niin se on kusipää tai varattu. On helppo olla nainen tässä kaupungissa.
- Savontien Sulttaani
Hyvä täällä on miehiä mollata !
Monilla miehillä on senverran korkeat kriteerit naisten suhteen että juoppojen ja pettäjien kanssa ei kukaan viitsi kahta kertaa ( ex jälkeen ) elämässään viettää aikaansa.
Monella miehellä on myös elämää Varkauden ulkopuolella !
- vuvuzuela
Hei "rakkautta vailla" tulepa käymään ilopisaran kuntosalilla,
- kadonneet pois
ei oo suomi treffeillä varkautelaisimiehiä kuin jotain alle 20. omaa ikäluokkaani nääs. KUMMA JUTU, oon huomannu.
- Sinttudaa
No onhan tuolla yli kolmekymppisiäkin, ottakaa se silmä käteen! Eri asia miten ronkeleita sitä liikkeellä on. :)
- joopajoopa
Ei mee oikein onnen lahjat! Tuttavallani aivan täydellinen mies, mutta ei arvosta pätkääkään sitä.
- Hyvä Grillaamaan
Miten olisi jokin 2012 Sinkku tapahtuman järjestäminen Varkauteen - Savon Sinkut Varkaudessa ?
...jokainen tulisi oman vahvuutensa kanssa ja siten koettaisi mainostaa itseään ja omaa osaamistaan...
kuten olen
# hyvä kokki
# hyvä laulamaan karaokea
# hyvä ulkoiluttamaan koiria
# hyvä ja muuten mukava
# hyvä auttamaan muita
# hyvä puhuja
# hyvä laittamaan ruokaa
# hyvä ja erittäin seura toimelias
Jokaisella oliis jokin rooli mitä vetäisi ja siten tekisi ihmisista mielenkiintoisempia kuin baareissa ja siellä juovuksissa kehuttuja...
Em mää muista juttuja ! - puuuuuujalka
Tulenliekissä oli lauantaina sinkkutanssit.
- Kolme Kovaa
Juuri tälläistä toimintaa olisi saatava Varkauteenkin ! Muistan kun vielä oli Taipaleen paviljongi jossa oli helppoa järjestää erilaisia tapahtumia ja tavata siten sinkkujakin.
Nyt tarvittaisiin Varkauteen jokin tanssapaikka jossa soitettaisiin kunnan tanssimusiikkia - vähän Keskus Hotellin iltamien tapaan. - Janon ohi
Kolme Kovaa kirjoitti:
Juuri tälläistä toimintaa olisi saatava Varkauteenkin ! Muistan kun vielä oli Taipaleen paviljongi jossa oli helppoa järjestää erilaisia tapahtumia ja tavata siten sinkkujakin.
Nyt tarvittaisiin Varkauteen jokin tanssapaikka jossa soitettaisiin kunnan tanssimusiikkia - vähän Keskus Hotellin iltamien tapaan.Ennen oli hiieman toista kun oli kaupungissa väkeä niin että jonottaa sai että pääsi sisään.
Nykyään on kaikilla omat autot / kännykät / tietokoneet ja siten juuri kukaan ei ole kiinnostunut mitä Varkaudessa tapahtuu !
Nykyään on nuorilla paljon vähemmän aikaa ja rahaa mitä 70 80 90 luvuilla !
- tiinatakap,,
(kunnan tanssimusiikkia)
Ei jumakekku, vielä kunnan musaakin, hei haloo,,,,,,,,,,,,- Yötä kohden
Kaikki tanssijat tietävät millaista on kunnon tanssimusiikki !
Ihmettelen asiasta noussutta kohua ja kuka nyt " hissimusiikkiin " ( mikä bändi tullut kuuluisaksi ? sen soittamisesta ) ja edes kehtaa verrata ?
Tulenliekki on vienyt paljon asiakkaita Varkauden tanssipaikoilta ja siten Heinävetiset ovat taas meitä edellä !
Oisko se kunnan tanssimusiikki jotain hissimusan tyyppistä?
- Tuleleikki
Et taida juuri käydä tanssimassa ?
Kunnon tanssimusiikin tietää kaikki ja siten ei paljon tanssiville ole mikään kynnys kysymys !
No missäs siel kävis tanssimassa? Olen itse asiassa hyväkin tanssimaan, mutta huumoria pitää olla...:)
- muualta muuttanu
no missä varkautelaiset sitten käy tanssimassa muualla kuin tulenliekissä?
- Koenenpelto
Ehdotan että joku perustaa Facebook ryhmän jossa kaikki tanssitaitoiset Varkaudessa voivat liittyä !
- Sinttudaa
Liittykää ryhmään "Sinkku" Facebookissa ja kertokaa etsivänne kumppania täältä suunnalta. :)
- naapuri on
Sinttudaa kirjoitti:
Liittykää ryhmään "Sinkku" Facebookissa ja kertokaa etsivänne kumppania täältä suunnalta. :)
Miten sinne liitytään ?
- Miinuska 8-
Eihän tuolla ole kuin peräkammarin poikia. Huoh... ei ole helppoa olla 30 sinkkuna kun tarjonta on niukkaa
- Tuttua touhua
Kaikki todellakaan ole mitään peräkammarinpoikia !
Osa jopa ollut naimisissakin ja siten avioliitokokemustakin on !
- Rucking Fetard
Kyllä Varkaudesta ihan hyviäkin sinkkumiehiä löytyy.
Postia tulemaan, jos kiinnostaapi tutustua.
[email protected]
Olen 30 - Anonyymi
mark boals
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618790- 1405053
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384413- 213608
- 233222
- 603052
- 292987
- 322638
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222373- 322309