Missä sinkkumiehet?

rakkautta vailla

Missä on Varkauden sinkkumiehet? Fiksut ja reippaat 28-38-vuotiaat tapaukset voivat ilmoittautua nyt heti :) Tosimielellä!

30

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka-takana

      laitappa osoite. Tässä todellinen kankikaikkonen.

    • Kaltsu81

      Varkauden sinkkumiehet ovat kotonaan makaavia työttömiä, jotka käpristelevät masennuksen ja alkoholismin kourissa. Ei muuta kuin koputtelemaan randomina ovien taakse, kyllä sieltä aina joku epätoivoinen löytyy.

      • Kokemusta on

        Kuopiossa kauniita naisia,ei tartte kärvistellä niin kuin pitäjän "miehet".


    • Rillumareihei

      Tuossa iässä kunnon miehet jo viety..eikun väliin pokaamaan

    • Las Palmas

      Kelpaisiko Esa Pakarinen tyylinen herrasmies ?

      http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=26&t=4&a=1883

      Olen jo pidempään koettanut hurmata charmilla ja minulla on myös Pekka Puupää tyylinen hattu ! Herätän paljon katseita että puhetta - mutta olen uskollinen valitsemalleni tyylille.

      Pari kolme kertaa vuodessa käyn etelässä - joten jos kiinnostaa niin voimme sopia minne voisimme lähteä.

    • Jonne49
      • Sporttinen tyyppi

        Onko tuo urheilijapoika se perussuomalaisten kansanedustaja? Ehtiikö hän vielä urheilemaankin?


    • sinkkuna taas

      Tässä kaupungissa mitään ole ja jos jotai olevinaan löytää niin se on kusipää tai varattu. On helppo olla nainen tässä kaupungissa.

      • Savontien Sulttaani

        Hyvä täällä on miehiä mollata !

        Monilla miehillä on senverran korkeat kriteerit naisten suhteen että juoppojen ja pettäjien kanssa ei kukaan viitsi kahta kertaa ( ex jälkeen ) elämässään viettää aikaansa.

        Monella miehellä on myös elämää Varkauden ulkopuolella !


    • vuvuzuela

      Hei "rakkautta vailla" tulepa käymään ilopisaran kuntosalilla,

    • kadonneet pois

      ei oo suomi treffeillä varkautelaisimiehiä kuin jotain alle 20. omaa ikäluokkaani nääs. KUMMA JUTU, oon huomannu.

      • Sinttudaa

        No onhan tuolla yli kolmekymppisiäkin, ottakaa se silmä käteen! Eri asia miten ronkeleita sitä liikkeellä on. :)


    • joopajoopa

      Ei mee oikein onnen lahjat! Tuttavallani aivan täydellinen mies, mutta ei arvosta pätkääkään sitä.

    • Hyvä Grillaamaan

      Miten olisi jokin 2012 Sinkku tapahtuman järjestäminen Varkauteen - Savon Sinkut Varkaudessa ?

      ...jokainen tulisi oman vahvuutensa kanssa ja siten koettaisi mainostaa itseään ja omaa osaamistaan...

      kuten olen
      # hyvä kokki
      # hyvä laulamaan karaokea
      # hyvä ulkoiluttamaan koiria
      # hyvä ja muuten mukava
      # hyvä auttamaan muita
      # hyvä puhuja
      # hyvä laittamaan ruokaa
      # hyvä ja erittäin seura toimelias

      Jokaisella oliis jokin rooli mitä vetäisi ja siten tekisi ihmisista mielenkiintoisempia kuin baareissa ja siellä juovuksissa kehuttuja...

      Em mää muista juttuja !

    • puuuuuujalka

      Tulenliekissä oli lauantaina sinkkutanssit.

      • Kolme Kovaa

        Juuri tälläistä toimintaa olisi saatava Varkauteenkin ! Muistan kun vielä oli Taipaleen paviljongi jossa oli helppoa järjestää erilaisia tapahtumia ja tavata siten sinkkujakin.

        Nyt tarvittaisiin Varkauteen jokin tanssapaikka jossa soitettaisiin kunnan tanssimusiikkia - vähän Keskus Hotellin iltamien tapaan.


      • Janon ohi
        Kolme Kovaa kirjoitti:

        Juuri tälläistä toimintaa olisi saatava Varkauteenkin ! Muistan kun vielä oli Taipaleen paviljongi jossa oli helppoa järjestää erilaisia tapahtumia ja tavata siten sinkkujakin.

        Nyt tarvittaisiin Varkauteen jokin tanssapaikka jossa soitettaisiin kunnan tanssimusiikkia - vähän Keskus Hotellin iltamien tapaan.

        Ennen oli hiieman toista kun oli kaupungissa väkeä niin että jonottaa sai että pääsi sisään.

        Nykyään on kaikilla omat autot / kännykät / tietokoneet ja siten juuri kukaan ei ole kiinnostunut mitä Varkaudessa tapahtuu !

        Nykyään on nuorilla paljon vähemmän aikaa ja rahaa mitä 70 80 90 luvuilla !


    • tiinatakap,,

      (kunnan tanssimusiikkia)

      Ei jumakekku, vielä kunnan musaakin, hei haloo,,,,,,,,,,,,

      • Yötä kohden

        Kaikki tanssijat tietävät millaista on kunnon tanssimusiikki !

        Ihmettelen asiasta noussutta kohua ja kuka nyt " hissimusiikkiin " ( mikä bändi tullut kuuluisaksi ? sen soittamisesta ) ja edes kehtaa verrata ?

        Tulenliekki on vienyt paljon asiakkaita Varkauden tanssipaikoilta ja siten Heinävetiset ovat taas meitä edellä !


    • Oisko se kunnan tanssimusiikki jotain hissimusan tyyppistä?

      • Tuleleikki

        Et taida juuri käydä tanssimassa ?
        Kunnon tanssimusiikin tietää kaikki ja siten ei paljon tanssiville ole mikään kynnys kysymys !


    • No missäs siel kävis tanssimassa? Olen itse asiassa hyväkin tanssimaan, mutta huumoria pitää olla...:)

    • muualta muuttanu

      no missä varkautelaiset sitten käy tanssimassa muualla kuin tulenliekissä?

    • Koenenpelto

      Ehdotan että joku perustaa Facebook ryhmän jossa kaikki tanssitaitoiset Varkaudessa voivat liittyä !

      • Sinttudaa

        Liittykää ryhmään "Sinkku" Facebookissa ja kertokaa etsivänne kumppania täältä suunnalta. :)


      • naapuri on
        Sinttudaa kirjoitti:

        Liittykää ryhmään "Sinkku" Facebookissa ja kertokaa etsivänne kumppania täältä suunnalta. :)

        Miten sinne liitytään ?


    • Miinuska 8-

      Eihän tuolla ole kuin peräkammarin poikia. Huoh... ei ole helppoa olla 30 sinkkuna kun tarjonta on niukkaa

      • Tuttua touhua

        Kaikki todellakaan ole mitään peräkammarinpoikia !
        Osa jopa ollut naimisissakin ja siten avioliitokokemustakin on !


    • Rucking Fetard

      Kyllä Varkaudesta ihan hyviäkin sinkkumiehiä löytyy.

      Postia tulemaan, jos kiinnostaapi tutustua.

      [email protected]

      Olen 30

    • Anonyymi

      mark boals

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe