meidän välillä oli jotain! ja se olisi surullista jos kaikki päätyisi tänne... olisin valmis uhraamaan useamman kk:n selvittääkseni mitä se oli.................
s...s....hhhh
13
259
Vastaukset
- Kuukaudet kuluu
voi kuule..toiset on ollu täällä useemman vuodenki. Paitsi mä. Koitan etsiä
tuolta oikeesta elämästä välillä jonku kuka olis samalla aaltopituudella. Parisuhdeterapeutti on vahva sana, ennen kuin kaikki on ohi. Sen jälkeen on turha enää rypistellä. Parisuhdeterapeutti tuo osille asioita, joista toinen ei ole ikinä edes kuullut tai tiedostanut niitä. Samalla tulee asiat käytyä lävitse ns. ei kenenkään maalla ja se on turvallista molemmille osapuolille. Mutta jos toinen ei lähde terapeutille, niin silloin on kaikki yhtä tyhjän kanssa. Ruikuttaminen ei kannat ikinä. Se on nähty :)
- mietinpä vain
Oletkohan mies vain nainen?
- villi veikkaus
Naisia selkeästi suurin osa, muutama mies voi mukaan mahtua.
- Illan kyssäri
Minulla on erittäin vahva tunne, että mies. No marjalanporo, onko selkärankaa tunnustaa kumpaa sukupuolta edustat?
- nainen & alaston ase
Minä taasen olen muutaman kk:n uhraamisen jälkeen valmis lopettamaan tämän. Tarkemmin 3 kk:n. Loppuu panokset eikä jaksa enää ladata.
- halvat panokset
ota vesipyssy ja käytä sitä
- ed.
halvat panokset kirjoitti:
ota vesipyssy ja käytä sitä
Ja sitten valuttelen täällä jotain puolituisia ikäväntunteitani teidän harmiksenne... enpä usko.
- 2+8
ed. kirjoitti:
Ja sitten valuttelen täällä jotain puolituisia ikäväntunteitani teidän harmiksenne... enpä usko.
sitävartenhan tää palsta on olemassa
jaetaan kurjuuttamme toisillemme - ed.
2+8 kirjoitti:
sitävartenhan tää palsta on olemassa
jaetaan kurjuuttamme toisillemmePalsta on niitä varten jotka todella ikävöivät. Minusta ei taida sitä enää löytyä. Se on hiipunut enkä näe järkeä sen lietsomisessa.
- räiskiss
Meidän välillä oli kemiallinen reaktio, kipinää ruutitynnyrissä :-)
- 5NMU313
M or N eli kirjoittaja? mitähän se oli....päätyisi vai päättyisi tänne?
- <3
n.... voi olla että katuisin loppuelämäni! jos tämä ei selviä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514