Empaattinen+herkkä+ujo+tunnollinen+mies= epäonnistunut yksilö

epäonnistunut ujo

Mulla on nuo piirteet aika tapissa. Joskin pidättäydyn nykyisin tunteiden ilmaisusta ja pidän ne sisällä kuohumassa, jotenkin onnistuen myös välttelyn kautta.

Seuraukset: Koulukiusattu, ohitse mennyt masennus ja estynyt persoonallisuus kehittynyt päälle. Noita ominaisuuksiani käytetään hyväksi toisten taholta. Lisäksi olen korkeasti kouluttautunut, mutta työnsaanti on äärimmäisen vaikeaa. Tuohon päälle vaatimattomuus, niin ei prkl tätä elämää. Uusien tuttavuuksien solminen tuntuu mahdottomalta itsetunnon romahdettua täysin.

Elämä on

13

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä-

      Moi! sama täälä tunnollinen,kiltiksi kasvatettu ja herkkä/tunteellinen nainen..
      että on raskasta tämä elämä. Olen liian ujo,ja heikkoitsetuntoinen..
      että kun löytäisi kumppanin joka hyväksyy tällaisen=/
      aion varmasti hankkia jonkun "huonon" ammatin missä ei tarvita erikoisia taitoja koska tunnen
      jatkuvaa huonommuutta

    • hfdhfdhfd

      Olen itsekin huomannut, että empaattisuudesta on lähinnä haittaa, varsinkin jos on ujo. Parhaiten elämässä tuntuvat pärjäävän itsekeskeiset paskiaiset, jotka vähät välittävät muista.

    • Juha822222

      Moi oon kiltti mies, 29v ja herkkä sekä hyvin ujo.
      jopa yliherkkä ????
      koska luulen et kaikki lähinnä nauraa mulle.

    • Elämä todellakin on.

      Piti oikein miettiä oonko itte kirjottanu alotuksen...

    • 89765

      Sama homma. Olisko mitenkään mahdollista vaihtaa sähköposti/meseosotteita ja jakaa kokemuksiaan? :)

    • Elämä on ylämäkeä ja alamäkeä. Alhaalta pääsee ylöspäin, kun vaan alkaa uskoa itseensä. Nyt häntä pystyyn ja toimeksi! Laittakaa toisillenne niitä sähköpostiosoitteita ja kirjoitelkaa. Teillä on paljon kohtalotovereita ja yhdessä saatte tuettua toinen toistanne. Siinä alkaa itsetunto kohentua, kun jaatte asioita, tapaatte ja huomaatte ettei elämä ole niin vaikeaa. Ujous alkaa pikkuhiljaa karista iän mukana, kunhan vaan saatte itsenne liikkeelle, ettekä jää neljän seinän sisälle. Itse olen ollut ihan super ujo ja nyt vasta tajunnut et suurin osa siitä on jäänyt matkan varrelle.
      Tsemppiä kaikille ujoille! :)

    • niinpä.

      Moi haluatko/ haluaako joku kirjoitella masentuneen,empaattisen,kiltin naisen kanssa? mulle saa kirjoitella [email protected]

    • En haluaisi olla ujo

      Itsekin olen kuuleman mukaan empaattinen,ujo ja tunnollinen mutta jostain syystä välissä en osaa hyväksyä noita puolia itsessäni. Ujo en halua olla enkä joskus suostu hyväksymään sitä. Tunnollinenkin olen mutta omasta mielestäni teen kaiken huonosti. Empaattinen olen kavereiden ja muutaman muun tyypin mielestä mutta itse en siihen usko.

      Osittain tekisi meili nauraa itselleni ja osittain itkeä... Aika ristiriitaista.

    • Unna Riis

      Jokaisessa ihmisessä on hyviä ja huonoja puolia. Jos näet itsessäsi vain huonoja et ole rehellinen ja jos vain hyviä valehtelet. Olen tavannut paljon ei ujoja ihmisiä jotka ovat suunnattoman onnettomia pinnallisuutensa vuoksi sekä ujoja, jotka ovat hyvin onnellisia. Ihmiset eivät ole täydellisiä. Rakkauteen tarvitaan rehellisyyttä sekä oman itsen ja toisen näkemistä riittävän hyvänä. Jos olet kovin kriittinen itsesi suhteen ja et löydä itsestäsi mitään kaunista ja hyvää mene kampaajalle, aloita harrastus ja käy elokuvissa...siis toimi. Mitä enemmän teet erilaisia asioita sitä vähemmän sinulle jää aikaa mollata itseäsi. Ja muista, että ihmiset joita pidät täydellisinä pelkäävät, ovat onnettomia ja yksinäisiä varmasti...hetkittäin.
      PS. unohtakaa ne leimaavat diagnoosit, kaikki ihmiset voidaan diagnosoida jollain lailla vaillinaisiksi

    • Depe

      Jos tuntuu siltä ettei arvosta itseään ja päivät kulkevat negatiivisuuden varjossa (myös allekirjoittanut sortuu tähän liiiiian usein), niin yksi hyvä harjoite on kirjoittaa iltaisin ylös joka viisi asiaa, jotka ovat menneet päivän aikana hyvin, joista on ollut iloa tai joissa on onnistunut.
      Näitä listoja kun lukee myöhemmin, huomaa että onhan omassa elämässä mukaviakin asioita.
      Voi laittaa ihan vaikka: "Oli kiva kuunnella lintujen laulua", "Kävin kaupassa/lenkillä vaikka en olisi jaksanut".
      :) Mitä vain mistä Itsellesi tulee iloa.

    • mulle tällaset

      aah missä ovat tällaset miehet

    • pikkumyy

      Mä taidan tuntea sut.

    • iso isä

      Pikkumyy
      yunnemmekohan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe