Tässä tulee nyt sit tekstiä mutta toivon teidän pystyvän auttamaan minua tässä.
Tämä yks ohjelma minkä nimeä en muista millään vaivaa minua pahasti se on piiretty taisi tulla joskus kanava neloselta 1998-2002 siin välil jos oikeen muistan kertoo sellasista koirista jotka on super sankareita kait? niil on puvut ja viitat.
toinen mikä vaivaa en muista miltä kanavalta esitettiin mutta siin oli sellanen koira joka istui hengenpelastajan tuolissa ja sil oli muistaakseni kiikarit tai kaukoputki millä se valvo ympäristöä aika halvan näkönen tietokone animaatio kumminkin.
tämä kolmas on muistaakseni jonkun sortin luonto/dokumentti ohjelma suunattu kait lapsille not sure niin kaikki mitä osaan sanoa on se että sen ohjelman alku menee sillee et: kamera kuvaa valkoista käytävää mis kävelee eläimiä ja taulut missä on kuvia eläimistä liikkuu ja siel menee leijonia ja hyeenoja siel käytävissä, ja jos oikeen muistan se kävi läpi taruolentoja,hyönteisiö, mereneläimiä sun muuta.
Vanhat piirretyt ja lastenohjelmat auttakaa!!
Lastenpiirettyfani
4
509
Vastaukset
- tyyperäääääääääääää
Typerästi selitetty ja ihan typeriä ohjelmia.
- -
Kolmas on ainakin Tietokerho Merkurius-sarjaan kuuluva lapsille suunnattu dokumentti eläimistä esim. dinosauruksista, koirista, kissoista yms. Erikseen siis jokainen eläin yhdessä videossa.
- onkonohonko?
ensimmäinen ok kait krypto the superdog
- Anonyymi
Leijonakuningas 2. Eka kului puhki kesällä 2000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777