Muijalla rahaa niin että ei paskelle taivu. Veli asuu kadulla ja kerää pulloja. Eikö tässä yhtälössä ole jotain vikaa? Lisäksi Madde alkaa näyttää uhkaavasti tädiltä, kun naamaa yritetään epätoivoisesti pitää sileänä. Tulos: kummallinen tätinaama, joka on kuin ilmalla täytetty. Mutta viis ulkonäöstä, huolestuttavampaa on tämä kovasydämisyys. Itse en aijo tuhlata rahojani hänen uusiin tuotoksiinsa, koska kohtelee veljeään törkeästi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/okyrikkaan-madonnan-veli-asuu-kadulla/art-1288422761202.html
Kovasydäminen täti
(=_=)
2
157
Vastaukset
- madona=trash
kyllä on harvinaisen törkeä bitch. Järjestäis nyt broidille katon pään päälle. Luulen että tämä muija saa tilanteesta jotain sairasta nautintoa tyyliin "mulla on kymmenien miljoonien talo ja broidini asuu kadulla että onpas hassua"
- i loathe madonna
inhoan Madonnaa yli kaiken. Epätoivoinen vanha lortto, leikkelee naamaansa näyttääkseen nuoremmalta ja pahinta kaikessa luonteeltaan täysi vittupää, kiusaaja, saituri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780