minulla ollut Nopsa ja E367 nyt parikuukautta ja toiminut loistavasti, mutta nyt viime perjantaina yhteys on alkanut pätkimään rajusti. palvelin on ollut myös hidas siitä lähtien eikä nopeus ole noussut enää yli kahteen megaan. soitin elisan oma guru palveluun ja sain sieltä sellaisen ohjeen että minun pitäisi poistaa yhteysohjelma ja asentaa se uudelleen. nyt minua kuitenkin ruvennut epäilyttämään tämä yhteysohjelman poisto että auttaako se mitään pätkimiseen?
Nopsa pätkii
nopeus on valttia
2
145
Vastaukset
- ei auta
kyseessä on E367 tikun formaatti ongelma ja siihen ei auta yhteysohjelman poisto vaan päivitys. päivitys on vielä beta, mutta sen saa ilmaiseksi ladatuksi. jos mahdollista niin odottele joulukuun puoleenväliin sillä silloin ilmestyy FULL versio.
- nopeus on valttia
vai että formaatti ongelma. miksi omaguru palvelussa ei voitu sitten sanoa tätä vaan käskivät poistaa yhteysohjelman? minulla on kyllä vielä tallessa soneran aikainen nettitikku, mutta voisinkohan käyttää tätä saunalahden tikkua siinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165