"Saisiko tämän myös Suomeksi, kiitos."
Tuon paskapäisen lauseen olen kuullut jo ennenkin kaikissa keskustelupalstoissa! Vaikka kuinka yrittäisin kirjoittaa "selkeää" kieltä parhaani mukaan, ei äidinkielesi ole yhtä hyvä kuin minunkin! JOTEN LOPETA NÖYRYYTYKSIÄ MUITTEN LUKIJOITTEN NÄHDEN JA PIDÄ PÄÄSI KIINNI, huora! 7 MILJOONAA IHMISTÄ TÄSSÄ MAAILMASSA EI OLE REHELLISIÄ ITSEÄÄN KOHTAAN KUIN MINÄKIN!
KESKUSTELUPALSTAN TAPPELU
Jääsydän.
5
246
Vastaukset
- häpeään auttaa
juuri tuollaisten kieliopiltaan epäselvien viestien kirjoittaminen.
- Wooooot
Saisko tän saman myös suomeksi kiitos?
- up.
Nukkuisit sinäkin yös ja valvoisit päivät niinku muukki ihimiset, ni voisit saada jonain kauniina päivänä järkes takasi.
- jäätyny sytän
Mä muuten en koskaan ole nähny tota lausetta täällä, liekkö sitte käyty eri palstoilla?
- ei o ei
samma här
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013