http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194702375911/artikkeli/humalassa ja lasi jaassa nuori tormasi 80-vuotiaaseen autolla.html
Lammilla kytee vapaus
1
194
Vastaukset
- sivustaseuraaja
On suoranainen ihme ettei tämä 80 v pulloja aamuyöstä etsinyt nainen ole jäänyt aikaisemmin auton alle . Sen verran keskellä tietä on ajellut vuosi kymmeniä pitkin Lammin raittia.
Voin hyvin kuvitella kuinka hän on sanonut ettei sattunut yhtään ja mennyt kotiinsa. Miten nuori poika osaa tuossa tilanteessa hakea apua?
Alle jäänyt mummeli, joka ajeli toden näköisesti väärällä puolella vastaan ilman valoja vaikka pyörätiekin on vieressä, on varsinainen teräsmummo.
Ei aina kaikki ole "nuorison" syytä.
Alkoholin vaikutuksen alaisena ei tosin kukaan saa ajelle. Ei nuori eikä vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013