hälytin asennuksesta?

Jufo

Onko kova homma asennuttaa autohälytin ihan ite?

8

1518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perse

heleppo homma

• Jyrtsä

No ainakin Motonet myy sellaista helposti asennettavaa hälytintä Jossa ainoastaan kaksi johtoa (esim. akulta 12V ja maadoitus) ja vilkkuledin johto. Hälytin on kauko-ohjattava ja siinä on tärähdystunnistin jonka herkkyyttä voi säätää sekä akkujännitteen alenemisen tunnistin (sisävalon syttyminen). Hinta oli muistaakseni 79,90?.

• hyvä

tulee cittarin parkkikselle painaa kauko-ohjaimesta kerran ja vilkut välähtää kaikilla motonetin kanta-asiakkailla, vai kuinka?

• Jyrtsä
        hyvä kirjoitti:

tulee cittarin parkkikselle painaa kauko-ohjaimesta kerran ja vilkut välähtää kaikilla motonetin kanta-asiakkailla, vai kuinka?

Ei.

• Jappe

Riippuu mihin autoon olet asentamassa hälytintä.Esim jos autosta löytyy can väylä niin sitten ainakin Defan hälyn saa kytkettyä 3johdolla auton sähkö järjestelmään sisätutkan johdot ja muut halutut lisävarusteet.

• fajsdf

Biltemasta sai ainakin joskus tekohälyttimiä. Valo vain vilkkuu ilman johtoja ja varmaan jollain pienillä nappipattereilla. Ei sellaiseen autoon isketä.

• joskus nähny

Tuohonhan niitä AVK:lle naapuriin viikottain
      raijataan nuita tiellä palaneita... Ja hoh hoijaa
      noita itse asennettuja saa korjata paljon, en toki valita sillä rahaa virtaa tällöin mullekin :)

• perse

jos autot palaa hälyttimestä....
        ei taida paljoo olla autosähköistä kokemusta...
        mihinkä ne takuu korjaukset jotka valtuutettu asentaja tekee .....noon minä vastaan samantien no valmistajan piikkiin (jonkun vian muodossa )
        mitä itse asennetussa voi mennä vikaan ?
        itse olen asentanut noita myös ja ensimmäinen valtuutetun korjaamon kommentti kun piti takuuseen hoitaa koodaus (joku mölkki oli vaihtanut väärät kaket mukaan )"kuka on asentanut" vastas että itse asensin...
        homma tyssäs siihen kun en ollut herralla laitattanut niitä ja lisää kommentteja " näitä sitten pitäs korjailla kun mennään itse laitteleen" (toimituksen huomio asentaja kokemusta vuosia ja koulutusta myös)..
        no onneksi maahantuojalla älysivät yskän ja hoitivat uudet koodauksen suoraan ilman paikallista asentaja pelleä...
        ja mikä hienointa että mukana tuli takkia muuta hippeliä toimimattoman vehkeen takia ja toimimattaman "paikallisen valtuutetun asentajan palvelu" josta hän olisi saanut kuitenkin palkkion koska laite virheellinen
        huomasitko itsesi tästä kommentista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe