Minne kannattaa nuorekkaan 40-v naisen mennä tanssimaan Etelä-Suomessa?
Minne tanssimaan 40-v
7
456
Vastaukset
- js shhs dhhdh
Jos haluu tanssin lisäksi tilapäistä tai pysyvää seksi yms seuraa, niin Vanhan kellari tai Tulisuudelma olis sopiva paikka. Jos taas pääasia on tanssilla, niin
Ruusu/satulinna lauantaisin ja su Cava Jäkessä.
Vonkamiehiä on lavoillakin, mutta ne osaa hiukka paremmin tanssia, kuin maistissa olevat vonkamiehet perinteisissä kapakoissa. - tulisuudelma,
Tiistaisin on tulisuudelmassa todella hyvät tanssit,eikä porukka ole niin vanhaa kuin kellarissa jossa suurimmalla osalla on jo jalat haudassa
- tanssi vain
Turun lähistöllä
- Vipeltäjä:)
Auran nuortentalo siellä Turun lähellä paras valinta, käyvät sieltä
myös V2:lla Harjavallassa vaik jo matkaa tuleekin enempi.
Calaxis kans kun on hyvät esiintyjät käy ihan tanssinharrastajia. - Auraan sitte
Vipeltäjä:) kirjoitti:
Auran nuortentalo siellä Turun lähellä paras valinta, käyvät sieltä
myös V2:lla Harjavallassa vaik jo matkaa tuleekin enempi.
Calaxis kans kun on hyvät esiintyjät käy ihan tanssinharrastajia.kiitos
- Tarkoittanet Galaxia
Vipeltäjä:) kirjoitti:
Auran nuortentalo siellä Turun lähellä paras valinta, käyvät sieltä
myös V2:lla Harjavallassa vaik jo matkaa tuleekin enempi.
Calaxis kans kun on hyvät esiintyjät käy ihan tanssinharrastajia."Calaxis kans kun on hyvät esiintyjät käy ihan tanssinharrastajia. "
- saanen olla eri mieltä.. vähissä on..
- ..........
Aloittaja kysyi Etelä-Suomen paikkoja ei Varsinais-Suomen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568