http://www.feissarimokat.com/2011/10/julmia-aikeita/
Kuka tuntee tämän kyseisen herran? Entä missä poju mahtaa asustella? Osoite?
Kiitos
Kuka tämä poika on??
11
258
Vastaukset
- wad211
Tuskinpa on aito
- ajiaasdaasds
musta tulee isona tollanen
- ....
Mä voin lähettää sullekin kopion jos sä sitä meinaat.
- elias erola
Oletko joku idiootti vai mikä? Ymmärrätkö suomenkieltä? Minä kysyin hänen kotiosoitettaan.
- dvt
XDDDDDDDDDDDDDDDD
- dvt
hauska mut aika törkee kans ;P
- elias erola
Sinullekin tiedoksi että kannattaa varoa mitä sanot täällä.
- roskaposti123
nii oot sen tytön isä ja tuut päteen tänne vai?
- ....
Hiljaa roskaposti! Tuo tyyppi ansaitesee oikein kunnolla turpiinsa! Meilläpäin sattui samantapainen juttu koulussa . Uhrin isä hakkasi tekijän ja otti koko homman videolle --> nettiin saipahan maista omaa lääketäään.
- Tyttö sekosi
Poika toi kuvan nuokkarille ja tyttö järkyttyi ja loppu on, ei niin mukava. En muista mistä luin, mutta uskon kuitenkin itsekkin tuohon. Jätän tämän vain tähän.
- abcdaa
aaws oot se jonna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637