Elikkäs tarjoilut & koristeet on jo kyllä mielessä ihan ok:sti mutta ohjelmasta ei ole kyllä paljon tietoa.Haluaisin jonkun "aarteen etsinnän " tai jotain vastaavaa, jossa olis kartta ja tehtäviä.Tosin se on hiukan keskeneräinen :D
Kertokaa hyviä ohjelmavinkkejä.Askarteluun ja tarjoiluunki voi kertoa mutta enemmän tuohon ohjelmaan.Elokuvaa ei oikein ehdi katsoa, mutta muuta kaikkee jännää (:
# Kaikki halloweenin inhoajat pois tuhoamasta toisten juhlamielen :)
# Oon sitten 6.luokalla...:)
Tarvitsen ohjelmaan vinkkejä mun halloween juhliin :)
6
152
Vastaukset
- tää ei oo warattu
Ne juhlat on sitten siinä tän viikon sunnuntaina.Oon yleensä hermoraunioina ja mun aivot raksuttaa kokoajan mitä pitäis tehä siellä :D
Mutta en ehkä sitä omenavadissa- juttua tarvii.Se rata olis silleen hyvä, että olis kartta ja tehtäviä.Tosin se saattaa olla samantyylinen kuin viimevuonna milloin teimme tehtäviä metsässä.Mm.testailimme ja söimme kaikkee jänskää.Ne oli upeat juhlat, kaikki rakasti mutten keksi enään mitään niin hyvää.Sitten niissä ohjeissa mitä siellä metässä johdatti äidin luo ja sitte siellä oli myös äiti säikyttelemässä :D:D - tää ei oo Warattu
Niin ja olen kuuullu( juu innostuin kirjoittelee) että olis semmonen 3 jotain ihmeen vatia ja sitten yhessä ihmisen pää.Haluaisin toteuttaa sen muttei ole kahta samankokoista pöytää,,, helpppiä siinäkin :D
- tää ei oo Warattu
Eikö kukaan, tarvin vinkkejä :(
- Halloween poika
Moi!
yksi hyvä juttu on siihen kartta tehtävä juttuun että äitisi laittaa erillaisia vinkkejä esim jos teillä on/olisi koira niin jos sillä on joku "nukkumispesä" niin vinkkiin: mene karvaisen otuksen nukkumispaikkaan. ja siellä olisi toinen vinkki ja sitten sen vinkin seuraavassa paikassa vinkki ja kun on päässyt viimeiseen paikkaan siellä olisi joku karkki juttu.
Niin ja kannattaa käydä karkki&kepponen kierroksella
En minäkään paljon pysty neuvoa kun tänä vuonna pidän vasta toiset juhlani mutta toivottavasti tuosta oli jotain apua!
Ps. Kannattaa tehdä pahvista hautakivet jossa lukee jokaisen vieraan nimi ja jollain spraymaalilla maalaat sen hautakiven muotoisen pahvin harmaaksi/mustaksi :) - Halloween poika
Niin ja laita jätesäkistä suikalieta ovien karmeihin roikkumaan :)
- tää ei oo Warattu
Aika hyviä :D
Onkos lisää? Aattelin tehä kisan " tanssii örkkien kanssa",,,
siinä on tuomarit ja niillä on kauheet nimet jaja sitten niien numerot on -1 - -10 väliltä.Niissä on myös hämähäkin verkkoo tai jotan ;)
Sitte youtubestä kauhumusaa siihen ja eiku dance :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408