Tarvitsen ohjelmaan vinkkejä mun halloween juhliin :)

tää ei oo Warattu

Elikkäs tarjoilut & koristeet on jo kyllä mielessä ihan ok:sti mutta ohjelmasta ei ole kyllä paljon tietoa.Haluaisin jonkun "aarteen etsinnän " tai jotain vastaavaa, jossa olis kartta ja tehtäviä.Tosin se on hiukan keskeneräinen :D
Kertokaa hyviä ohjelmavinkkejä.Askarteluun ja tarjoiluunki voi kertoa mutta enemmän tuohon ohjelmaan.Elokuvaa ei oikein ehdi katsoa, mutta muuta kaikkee jännää (:

# Kaikki halloweenin inhoajat pois tuhoamasta toisten juhlamielen :)
# Oon sitten 6.luokalla...:)

6

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää ei oo warattu

Ne juhlat on sitten siinä tän viikon sunnuntaina.Oon yleensä hermoraunioina ja mun aivot raksuttaa kokoajan mitä pitäis tehä siellä :D
      Mutta en ehkä sitä omenavadissa- juttua tarvii.Se rata olis silleen hyvä, että olis kartta ja tehtäviä.Tosin se saattaa olla samantyylinen kuin viimevuonna milloin teimme tehtäviä metsässä.Mm.testailimme ja söimme kaikkee jänskää.Ne oli upeat juhlat, kaikki rakasti mutten keksi enään mitään niin hyvää.Sitten niissä ohjeissa mitä siellä metässä johdatti äidin luo ja sitte siellä oli myös äiti säikyttelemässä :D:D

• tää ei oo Warattu

Niin ja olen kuuullu( juu innostuin kirjoittelee) että olis semmonen 3 jotain ihmeen vatia ja sitten yhessä ihmisen pää.Haluaisin toteuttaa sen muttei ole kahta samankokoista pöytää,,, helpppiä siinäkin :D

• tää ei oo Warattu

Eikö kukaan, tarvin vinkkejä :(

• Halloween poika

Moi!
      yksi hyvä juttu on siihen kartta tehtävä juttuun että äitisi laittaa erillaisia vinkkejä esim jos teillä on/olisi koira niin jos sillä on joku "nukkumispesä" niin vinkkiin: mene karvaisen otuksen nukkumispaikkaan. ja siellä olisi toinen vinkki ja sitten sen vinkin seuraavassa paikassa vinkki ja kun on päässyt viimeiseen paikkaan siellä olisi joku karkki juttu.
      Niin ja kannattaa käydä karkki&kepponen kierroksella
      En minäkään paljon pysty neuvoa kun tänä vuonna pidän vasta toiset juhlani mutta toivottavasti tuosta oli jotain apua!
      Ps. Kannattaa tehdä pahvista hautakivet jossa lukee jokaisen vieraan nimi ja jollain spraymaalilla maalaat sen hautakiven muotoisen pahvin harmaaksi/mustaksi :)

• Halloween poika

Niin ja laita jätesäkistä suikalieta ovien karmeihin roikkumaan :)

• tää ei oo Warattu

Aika hyviä :D

Onkos lisää? Aattelin tehä kisan " tanssii örkkien kanssa",,,
      siinä on tuomarit ja niillä on kauheet nimet jaja sitten niien numerot on -1 - -10 väliltä.Niissä on myös hämähäkin verkkoo tai jotan ;)
      Sitte youtubestä kauhumusaa siihen ja eiku dance :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      469
      3633
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      24
      2188
    3. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      140
      2009
    4. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      108
      1617
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      49
      1492
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      36
      1274
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1246
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      84
      1235
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1176
    10. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      14
      1050
    Aihe