Eli tänne kaikki, jotka haluavat pölpättää pokeista! :3 Pelit, jaksot... Kaikki käy! :D
Keskustellaan Pokémoneista!
10
93
Vastaukset
- Samurott
ok
Uudet poket, mikä on lempi alkupokenne niistä? - nm
Serperior, ruoho startteri!
- pokeruspoke
oshawott
- pallopokemon
onko kukaan kuullut näistä:ROTOM,porygon,porygon 2,porygonZ,garbodur,ditto ja zweilous. :)
- samiel999
Pelissä: Jep (itse asiassa omistankin kyseiset tapaukset - tosin Porygonin ja Zweilousin muodot vain nimellisesti, kun itselle riittää, että saan kehittää ne ensimmäisestä viimeiseen muotoon, vaikka poikkeuksia onkin). Garbodoreja olisi 2 ylimääräistä, jos kiinnostaa - itse kehitetty lvl 50 asti ja virus aktiivinen, kuten kaikki omat vaihtopokémonit (paitsi tietty ne, jotka kehittyvät viimeiseen muotoon lvl 50 jälkeen. Olen myös GTS neuvotteluissakin käynyt ja yrittänyt noita vaihtopokémonejani saada kaupaksi...)
Animessa: no, olen päättänyt alkaa seuraamaan sarjaa englanniksi alusta asti, joten en ole tölsystä sarjaa katsellut - 3. sukupolven jaksoissa mennään, mutta olen onnistunut kadottamaan lapun, jossa pidän kirjaa episodeista. :P Sen kuitenkin muistan, että Ketchumin poju oli saanut 5. merkkinsä Hoennissa, joten pitäisi suht helposti päästä kärryille, jos kyllästyn sitä lappua hakemaan.
Anyways, jos vaihdot/ ottelut kiinnostavat, niin tässä Whiten kaverikoodini:
Emil
0389 8054 4925 - ikkremimin niäpnirääv
samiel999 kirjoitti:
Pelissä: Jep (itse asiassa omistankin kyseiset tapaukset - tosin Porygonin ja Zweilousin muodot vain nimellisesti, kun itselle riittää, että saan kehittää ne ensimmäisestä viimeiseen muotoon, vaikka poikkeuksia onkin). Garbodoreja olisi 2 ylimääräistä, jos kiinnostaa - itse kehitetty lvl 50 asti ja virus aktiivinen, kuten kaikki omat vaihtopokémonit (paitsi tietty ne, jotka kehittyvät viimeiseen muotoon lvl 50 jälkeen. Olen myös GTS neuvotteluissakin käynyt ja yrittänyt noita vaihtopokémonejani saada kaupaksi...)
Animessa: no, olen päättänyt alkaa seuraamaan sarjaa englanniksi alusta asti, joten en ole tölsystä sarjaa katsellut - 3. sukupolven jaksoissa mennään, mutta olen onnistunut kadottamaan lapun, jossa pidän kirjaa episodeista. :P Sen kuitenkin muistan, että Ketchumin poju oli saanut 5. merkkinsä Hoennissa, joten pitäisi suht helposti päästä kärryille, jos kyllästyn sitä lappua hakemaan.
Anyways, jos vaihdot/ ottelut kiinnostavat, niin tässä Whiten kaverikoodini:
Emil
0389 8054 4925Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi
- Tuolta löytyy
ikkremimin niäpnirääv kirjoitti:
Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi
- samiel999
Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi
Itse katselen täältä: www.watchpokemonepisodes.com
Sieltä löytyy englanniksi kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet, elokuvat ja jopa bannatut episodit - ne tosin japaniksi. - ikkremimin niäpnirääv
samiel999 kirjoitti:
Itse katselen täältä: www.watchpokemonepisodes.com
Sieltä löytyy englanniksi kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet, elokuvat ja jopa bannatut episodit - ne tosin japaniksi.Kiitti avusta. Pitääkin ruveta katselemaan
- ikkremimin niäpnirääv
Kiitti avusta. Pitääkin ruveta katselemaan
Ainakin tuo watchpokemonepisodes on hyvä sivu jos englannin hallitsee. Voi kattoo kaikki elokuvatkin neljääntoista asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804