Keskustellaan Pokémoneista!

Nintendotar

Eli tänne kaikki, jotka haluavat pölpättää pokeista! :3 Pelit, jaksot... Kaikki käy! :D

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samurott

ok
      Uudet poket, mikä on lempi alkupokenne niistä?

• nm

Serperior, ruoho startteri!

• pokeruspoke

oshawott

• pallopokemon

onko kukaan kuullut näistä:ROTOM,porygon,porygon 2,porygonZ,garbodur,ditto ja zweilous. :)

• samiel999

Pelissä: Jep (itse asiassa omistankin kyseiset tapaukset - tosin Porygonin ja Zweilousin muodot vain nimellisesti, kun itselle riittää, että saan kehittää ne ensimmäisestä viimeiseen muotoon, vaikka poikkeuksia onkin). Garbodoreja olisi 2 ylimääräistä, jos kiinnostaa - itse kehitetty lvl 50 asti ja virus aktiivinen, kuten kaikki omat vaihtopokémonit (paitsi tietty ne, jotka kehittyvät viimeiseen muotoon lvl 50 jälkeen. Olen myös GTS neuvotteluissakin käynyt ja yrittänyt noita vaihtopokémonejani saada kaupaksi...)

Animessa: no, olen päättänyt alkaa seuraamaan sarjaa englanniksi alusta asti, joten en ole tölsystä sarjaa katsellut - 3. sukupolven jaksoissa mennään, mutta olen onnistunut kadottamaan lapun, jossa pidän kirjaa episodeista. :P Sen kuitenkin muistan, että Ketchumin poju oli saanut 5. merkkinsä Hoennissa, joten pitäisi suht helposti päästä kärryille, jos kyllästyn sitä lappua hakemaan.

Anyways, jos vaihdot/ ottelut kiinnostavat, niin tässä Whiten kaverikoodini:
        Emil
        0389 8054 4925

• ikkremimin niäpnirääv
        samiel999 kirjoitti:

Pelissä: Jep (itse asiassa omistankin kyseiset tapaukset - tosin Porygonin ja Zweilousin muodot vain nimellisesti, kun itselle riittää, että saan kehittää ne ensimmäisestä viimeiseen muotoon, vaikka poikkeuksia onkin). Garbodoreja olisi 2 ylimääräistä, jos kiinnostaa - itse kehitetty lvl 50 asti ja virus aktiivinen, kuten kaikki omat vaihtopokémonit (paitsi tietty ne, jotka kehittyvät viimeiseen muotoon lvl 50 jälkeen. Olen myös GTS neuvotteluissakin käynyt ja yrittänyt noita vaihtopokémonejani saada kaupaksi...)

Animessa: no, olen päättänyt alkaa seuraamaan sarjaa englanniksi alusta asti, joten en ole tölsystä sarjaa katsellut - 3. sukupolven jaksoissa mennään, mutta olen onnistunut kadottamaan lapun, jossa pidän kirjaa episodeista. :P Sen kuitenkin muistan, että Ketchumin poju oli saanut 5. merkkinsä Hoennissa, joten pitäisi suht helposti päästä kärryille, jos kyllästyn sitä lappua hakemaan.

Anyways, jos vaihdot/ ottelut kiinnostavat, niin tässä Whiten kaverikoodini:
        Emil
        0389 8054 4925

Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi

• Tuolta löytyy
        ikkremimin niäpnirääv kirjoitti:

Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi

http://pokemonepisode.org/

• samiel999

Itse katselen täältä: www.watchpokemonepisodes.com
        Sieltä löytyy englanniksi kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet, elokuvat ja jopa bannatut episodit - ne tosin japaniksi.

• ikkremimin niäpnirääv
        samiel999 kirjoitti:

Itse katselen täältä: www.watchpokemonepisodes.com
        Sieltä löytyy englanniksi kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet, elokuvat ja jopa bannatut episodit - ne tosin japaniksi.

Kiitti avusta. Pitääkin ruveta katselemaan

• ikkremimin niäpnirääv

Kiitti avusta. Pitääkin ruveta katselemaan

Ainakin tuo watchpokemonepisodes on hyvä sivu jos englannin hallitsee. Voi kattoo kaikki elokuvatkin neljääntoista asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      157
      2924
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      284
      2610
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      68
      1741
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      43
      1628
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1276
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      110
      1194
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1144
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      341
      1055
    Aihe