Keskustellaan Pokémoneista!

Nintendotar

Eli tänne kaikki, jotka haluavat pölpättää pokeista! :3 Pelit, jaksot... Kaikki käy! :D

10

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samurott

ok
      Uudet poket, mikä on lempi alkupokenne niistä?

• nm

Serperior, ruoho startteri!

• pokeruspoke

oshawott

• pallopokemon

onko kukaan kuullut näistä:ROTOM,porygon,porygon 2,porygonZ,garbodur,ditto ja zweilous. :)

• samiel999

Pelissä: Jep (itse asiassa omistankin kyseiset tapaukset - tosin Porygonin ja Zweilousin muodot vain nimellisesti, kun itselle riittää, että saan kehittää ne ensimmäisestä viimeiseen muotoon, vaikka poikkeuksia onkin). Garbodoreja olisi 2 ylimääräistä, jos kiinnostaa - itse kehitetty lvl 50 asti ja virus aktiivinen, kuten kaikki omat vaihtopokémonit (paitsi tietty ne, jotka kehittyvät viimeiseen muotoon lvl 50 jälkeen. Olen myös GTS neuvotteluissakin käynyt ja yrittänyt noita vaihtopokémonejani saada kaupaksi...)

Animessa: no, olen päättänyt alkaa seuraamaan sarjaa englanniksi alusta asti, joten en ole tölsystä sarjaa katsellut - 3. sukupolven jaksoissa mennään, mutta olen onnistunut kadottamaan lapun, jossa pidän kirjaa episodeista. :P Sen kuitenkin muistan, että Ketchumin poju oli saanut 5. merkkinsä Hoennissa, joten pitäisi suht helposti päästä kärryille, jos kyllästyn sitä lappua hakemaan.

Anyways, jos vaihdot/ ottelut kiinnostavat, niin tässä Whiten kaverikoodini:
        Emil
        0389 8054 4925

• ikkremimin niäpnirääv
        samiel999 kirjoitti:

Pelissä: Jep (itse asiassa omistankin kyseiset tapaukset - tosin Porygonin ja Zweilousin muodot vain nimellisesti, kun itselle riittää, että saan kehittää ne ensimmäisestä viimeiseen muotoon, vaikka poikkeuksia onkin). Garbodoreja olisi 2 ylimääräistä, jos kiinnostaa - itse kehitetty lvl 50 asti ja virus aktiivinen, kuten kaikki omat vaihtopokémonit (paitsi tietty ne, jotka kehittyvät viimeiseen muotoon lvl 50 jälkeen. Olen myös GTS neuvotteluissakin käynyt ja yrittänyt noita vaihtopokémonejani saada kaupaksi...)

Animessa: no, olen päättänyt alkaa seuraamaan sarjaa englanniksi alusta asti, joten en ole tölsystä sarjaa katsellut - 3. sukupolven jaksoissa mennään, mutta olen onnistunut kadottamaan lapun, jossa pidän kirjaa episodeista. :P Sen kuitenkin muistan, että Ketchumin poju oli saanut 5. merkkinsä Hoennissa, joten pitäisi suht helposti päästä kärryille, jos kyllästyn sitä lappua hakemaan.

Anyways, jos vaihdot/ ottelut kiinnostavat, niin tässä Whiten kaverikoodini:
        Emil
        0389 8054 4925

Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi

• Tuolta löytyy
        ikkremimin niäpnirääv kirjoitti:

Starttereista oshawot on kivoin. Mistä voi kattoo enkuksi noita jaksoja. En oo telkusta kattonu noita ekoja kausia. Suomeksi ois vielä parempi

http://pokemonepisode.org/

• samiel999

Itse katselen täältä: www.watchpokemonepisodes.com
        Sieltä löytyy englanniksi kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet, elokuvat ja jopa bannatut episodit - ne tosin japaniksi.

• ikkremimin niäpnirääv
        samiel999 kirjoitti:

Itse katselen täältä: www.watchpokemonepisodes.com
        Sieltä löytyy englanniksi kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet, elokuvat ja jopa bannatut episodit - ne tosin japaniksi.

Kiitti avusta. Pitääkin ruveta katselemaan

• ikkremimin niäpnirääv

Kiitti avusta. Pitääkin ruveta katselemaan

Ainakin tuo watchpokemonepisodes on hyvä sivu jos englannin hallitsee. Voi kattoo kaikki elokuvatkin neljääntoista asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196