Perhe löytyi kuolleena asunnosta Varkaudessa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102414632097_uu.shtml
Kauheaa
26
2699
Vastaukset
- kfsajk
kylmät väreet...itse asun käpykankaalla :( toivottavasti ei kukaan tuttu
- tapahtuikohan
kenties akselilla Nyyrikinkuja-Louhitie ?
- jepjep111
Missä tarkemmin, Käpykangas on kuitenkin aika suosittu asuinalue...Nyyrikinkuja-Louhitie -Käpykankaantie vai meneekö sitten tuonne omakoti ja rivarialueelle.
- siirivee
surullista :(((((((
- klgkooo
pajulinnunkujalla
- jep,jep1111
Ok, eli siinä Käppärin urheilukentän lähellä jos ylläoleva tieto pitää paikkansa.
- klgkooo
no en tiedä tarkalleen pitääkö paikkaansa mutta seitsemän jälkeen olin lenkillä ja jokunen poliisi auto siellä näytti olevan
- jep,jep1111
IL.n mukaan keski-ikäinen pariskunta alakouluikäinen poika. Valkotiilinen talo joten varmaan tuo Pajulinnunkuja voi hyvin pitää paikkansa.
- iltalehti seuraa
Poliisi epäilee isä surmasi perheensä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102414632097_uu.shtml
- asdadadddd
Varkautelainen perhe löytyi menehtyneenä maanantai-iltana omakotitalosta Varkauden Käpykankaalta.
Perheen lähiomainen löysi perheen äidin ja pojan kuolleena. Paikalle hälytetty poliisipartio löysi myös isän toiselta puolelta puolelta taloa menehtyneenä.
Perheenisä oli 49-vuotias, äiti 44-vuotias ja poika 8-vuotias.
Poliisi epäilee perheen isän surmanneen perheensä ja itsensä. Poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa, mutta ilmi ei ole tullut merkkejä ulkopuolisesta tekijästä.
Lopulliset kuolinsyyt selviävät oikeuslääketieteellisessä ruumiinavauksessa. - askorbiini
Mistä on kyse ketkä ovat kyseessä...
- Maailma on Kyy
R.I.P
Hän oli hyvä Isä ja työkaveri, ennen kuin Isän sairaus vei hänet. Teko on siitä huolimatta anteeksiantamaton.
Osanotto omaisille
t, työkaveri - kerro.....
Maailma on Kyy kirjoitti:
R.I.P
Hän oli hyvä Isä ja työkaveri, ennen kuin Isän sairaus vei hänet. Teko on siitä huolimatta anteeksiantamaton.
Osanotto omaisille
t, työkaverikuka, nimi? kyl se on kohta hautajaisilmotuksessa kuitenkin.
- surullista!!
kerro..... kirjoitti:
kuka, nimi? kyl se on kohta hautajaisilmotuksessa kuitenkin.
Ei välttämättä ole! Ei mikään laki velvoita kuolinilmoitusta julkaisemaan. Minunkin ex-mieheni kuoli, eikä nykyinen perhe laittanut mitään kuolinilmoitusta lehteen. Ihan muualta sain tietää hänen kuolleen! Ehkä seurakunnan lehdessä saattaa olla, jos kuuluivat kirkkoon. Mutta eivät välttämättä peräkkäin, koska julkaistaan ikäjärjestyksessä
- dryuio
Maailma on Kyy kirjoitti:
R.I.P
Osanotto omaisille
t, työkaveri"R.I.P
Osanotto omaisille
t, työkaveri"
ARVASIN heti että joku alkoholisti kyseessä, taisi lopullisesti päässä napsahtaa sunnuntain krapulassa/laskuhumalassa kun töihin paluu ja selviäminen ei kiinnostanut.
- ex-varkautelainen
järkyttävää... ja vielä entisellä kotikujalla.
- kriisikuntalainen
Vasta kun ollaan selvitty sillalta hypänneestä kahdesta nuoresta -niin nyt sitten tälläinen ?
Olisiko aika perustaa jonkin orgaani joka tarttuisi ihmisiin joilla itsetuhoisia ajatuksia ? - Anonyymi
kriisikuntalainen kirjoitti:
Vasta kun ollaan selvitty sillalta hypänneestä kahdesta nuoresta -niin nyt sitten tälläinen ?
Olisiko aika perustaa jonkin orgaani joka tarttuisi ihmisiin joilla itsetuhoisia ajatuksia ?Varkaudessa on niin paha olla ja paljon mielenterveysongelmia. Myös päihteitä. Ja välillisesti he saa normaalit ihmiset ahdistumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaudessa on niin paha olla ja paljon mielenterveysongelmia. Myös päihteitä. Ja välillisesti he saa normaalit ihmiset ahdistumaan.
Sillalta hypyt jatkuvat, mutta lehdet ei julkaise.
- Anonyymi
lapinpöllö
- Anonyymi
aittoniemi
- Anonyymi
jauhelihapihvit
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
louhitien
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090