Hotelli Oro Blanco Americassissa

,,,,,,,,,...........

Hotelli Oro Blanco Americassissa, kenelläkään kokemuksia ? Tripadvisorin arvostelut kohtuu hyviä. Ei ole kait kenenkään suomalaisen matkanjärjestäjän ohjelmassa.

11

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirillimpsis

      Tuli vähän myöhään,mutta olen ollut kysesessä hotellissa,menettelee,ei tosiaan mikään luksus,sängyt on aivan kauheen kovat,ja oli tosiaan kulunut ja vanhanaikainen!Ja tästä on kuitenkin 6 vuotta aikaa kun olin siellä!Suomalainen fysioteraupetti on siinä samassa rakennuksessa! Sauna ja pore allas oli tosi kehnoja,niitä en suosittele käyttämään!

    • minä_vaan

      tripadvisorin arvostelut ja booking.com:in olen lukenut ihan kohtuulliset arvostelut kuitenkin saanut.. mikään paikkahan ei kaikkia viehätä. Suomalaisia ei ko. hotellissa paljoa taida käydä kun ei googlekaan osannut auttaa. Hassua muuten että google-maps antaa hotellille eri sijaintipaikan kuin muut. Kuitenkin googlen street view näyttää hotellin olevan golf-kenttiä vastapäätä, eikä siellä missä googlemaps kertoo sen sijaitsevan.

    • tsirillimpsis

      En muista golfkenttää nähneeni siinä lähellä! Muistan että tummat neitokaiset iltaisin minihameissa seisoskelivat siinä hotellin lähellä,mikä vähä tuntui hassulta eka iltana,mut siihenkin tottui. Brittiläisiä oli suurin osa asukkaista,ei ollut muita suomalaisia tai ruotsalaisia. Lähellä oli pari pikku kauppaa mistä hain aamu sämpylät ja vettä,iso Spar kauppa löytyi kun kävelet ylöspäin katua liikenne valohin ja käännyt oikeaan,seuraavan vasemman puolen risteyksessä näkyy se iso kauppa jossa oli halvempaa ostaa muut ruat. Sen saman kadun oikealla puolella ensimmäinen kiinan ruoka buffet oli suosittu paikka,hyvää ruokaa ja halpaa,ainalin siihen aikaan:)

      • mariebell

        Olin Oro Blancossa 19 vuotta sitten, oli hyvä huoneistohotelli ja hyvällä paikalla. Kadun toisella puolella vanhus paimensi vuohia, nykyäänhän siinä on golfkenttä.


    • minä_vaan_taas

      Kiitoksia infosta. Noista ilotytöistä hotellin lähellä olen kuullutkin, eipä niistä muissakaan lomakohteissa ole haitta ollut vaikken heidän palvelujaan tarvitsekkaan.

      Ohessa google-mapsin kartta, siinä on musta ympyrä missä on googlemapsin mukaan oro blanco ja sitten toinen ympyrä (golf kentän vastapäätä) missä hotelli ilmeisesti oikeasti sijaitsee. Hotellin vastapäätähän on vain parkkipaikka ja golf-kentän aita, varsinainen kentän sisäänkäynti sijaitsee ihan muualla.

      Brittituristit eivät haittaa, heidän kanssaa olen tottunut olemaan tekemisissä, ainoa toive on että hotelli ei olisi ihan täynnä mitään teini-ördääjiä vaan saisi yöt nukkua about rauhassa. Sittenhän sen näkee. Brittituristeista on se hyöty että heidän mukanaan tulee usein hyviä ruokapaikkoja joissa ei ole ainakaan annosten koossa tingitty.. mm. torreviejassa tuli syötyä usein brittien omistamissa ravintoloissa, ruoka oli hyvää, kohtuuhintaista ja annokset tälläiselle 100kg miehellekkin riittäviä

      Ohessa googlemapsin kartta:
      http://aijaa.com/002859386589

      • mariebell

        Onkohan tuolla kaksi Oro Blancoa?
        Se, jossa minä olen aikoinani ollut sijaitsee nimenomaan golfkentän kohdalla, johon olet piirtänyt ympyrän. Ensin on Las Floritas, sitten Oro Negro ja sen jälkeen Oro Blanco.


      • minä_vain_taas
        mariebell kirjoitti:

        Onkohan tuolla kaksi Oro Blancoa?
        Se, jossa minä olen aikoinani ollut sijaitsee nimenomaan golfkentän kohdalla, johon olet piirtänyt ympyrän. Ensin on Las Floritas, sitten Oro Negro ja sen jälkeen Oro Blanco.

        Nimenomaan tossa golf-kentän kohdalla (missä on ympyrä mutta ei lue mitään) oro blanco sijaitsee.. ja tossa googlemapsin toisen ympyrän kohdalla (missä se lukee) ei ole kyllä ko. hotellia.

        Ohessa vielä streetviewin kuvat, eli golf-kentän kohdalla Las Floritaksen ja Oro Negron jälkeen:
        http://aijaa.com/008509392561

        Ja sitten kuva missä googlemapsin mukaan hotelli olisi, tien oikealla puolella:
        http://aijaa.com/009459392562

        Kummallinen virhe vain tossa googlemapsissa.. no, eiköhän hotelli kylästä löydy. Vinkkejä mistä alueelta löytyy hotellin läheltä parhaat ruokapaikat ?


    • tsirillimpsis

      Jeps,ihan sama hotelli se on,ja Negro oli lähellä.Eli eka linkki näyttää oikean. Kun lähdet portin kohdalta oikealle ja kävelet sinne ensimmäisten liikennevalojen kohalle ja käännyt siitä taas oikealle ja katua vain suoraan,niin tulet hienon suihkulähteen kohdalle pienelle torille,siinä yläkerroksissa on paljon hyviä ruokaravintoloita,jossa on mukava istua näköala suoraan suihkulle,sillä suihku toimii musiikin tahdissa ja on värikäs. Ja ainahan voit kysyä siitä Fysioterapeutilta neuvoa,Hannu Parkkinen nimeltään,jos hänellä vielä on siinä liike alhaalla,ainakin löysin samasta paikkaa hänet googlettamalla.Mutta älä erehdy käyttämään saunaa,se maksoi ja on pikkuinen koppi,ja ei voi heittää löylyä,poreallas oli likainen. Altaalle kannattee mennä ajoissa että saa paikan,jos on aurinkoa ottava ihminen. Niin,ja siitä läheltä isolta tieltä menee bussi eläintarhaan,missä oli kivoja eläin esityksiäkin,se oli kiva viidakkomainen paikka,myös siitä ajelee bussit vesi puistoihin! Siam park vesipuisto parempi!

    • minä_taas

      hmm.. onkohan tuolla lämmittetty allas ? Joissain hotellitiedoissa on mainittu että olisi, osassa taas ei ole mitään mainitaa asiasta.

    • ketjun_aloittaja

      Eli tässä kokemukset hotellista, eilen palattiin kuuden hengen (kolme aikuista ja kolme 9-11v lasta) porukalla.

      Loistava hinta-laatusuhde, meillä oli kolmen mh:n huoneisto jossa iso parveke, erillinen oh sekä erillinen keittiö omalla parvekkeella. Tripadvisorin kokemukset pitivät erittäin hyvin paikkaansa. Paljon brittejä joista osa bilettäviä nuorisoporukoita, loput eläkeläisiä. Mitään isompaa häiriötä ei noista briteistä ollut, ovat suomalaisiin verrattuna kohtuu kovaäänisiä mutta siinä se suurin haitta.

      Lapsiperheitä ei käytännössä ollut paljon yhtään, no muksuilla oli ainakin tilaa altaalla. Miinuksena altaassa oli kylmähkö vesi ja aukioloaika joka oli hieman lyhyt eli 10-18. Joissain tiedoissa oli maininta lämmitetystä altaasta, suurimmassa osassa ei joten jos oli niin ei kovin lämmintä se vesi ollut.

      Henkilökunta oli loistavaa, ehdottomasti hotellin paras osa. Auttoi ja neuvoi joka asiassa, hoiti hienosti tilataksin takaisin lentokentälle jne.

      Hotelli on vanhahko mutta kaikinpuolin ihan ok kunnossa. Huoneet siivottiin ja astiat tiskattiin joka päivä, se oli ihan positiivinen yllätys. Sijainti oli erittäin hyvä, hotellin edessä menevä katu on kohtuu vilkkaasti liikennöity mutta eipä siitä haittaa ole. Kaikki palvelut ja ranta kävelymatkan päässä. Ei ehkä paras pienten muksujen kanssa matkustavalle koska portaita hotellissa riitti.. siis vaunuikäisten.

      Jos haluaa edullisen ja mutkattoman hotellin hyvältä paikalta suosittelen. Jos on oikein herkkäuninen (parina yönä heräsin siihen että jotkut palailivat äänekkäästi hotelliin yöllä..) ei ehkä paras vaihtoehto. Mitään yöllisiä bileitä hotellissa ei ollut, kympin jälkeen brititkin lähtivät kylälle mökäämään.

      Meillä oli ainakin loistava viikko hotellissa.

    • Anonyymi

      Brittien suosima hotelli, huutavat ja meluaitaa joka paikassa, huonosti käyttäytyvät lapset, ei jatkoon tämä hotelli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe