Mahdetaankohan YLE:llä olla ikinä mietitty sellaista kaikille reilua vaihtoehtoa, että YLE:n kanavat laitettaisiin maksukortin taakse? Silloin vain ne ihmiset masavat YLE:n palveluista jotka niitä käyttävät. Maksukortin takana ne ovat muutkin maksulliset kanavat.
Maksukortti on kaikkein demokraattisin vaihtoehto. Maksat jos katsot YLE:n lähetyksiä, mutta et maksa jos katsot muita kanavia muttet maksa YLE:lle kortilla. Näinhän se menee kapitalismissa, että maksat vain siitä minkä ostat.
Yksinkertaisesti YLE maksukortin taakse ja sillä sipuli.
Yle maksukorttien taakse
yle kortille
1
106
Vastaukset
- kortille!!!!
Eivät uskalla laittaa kortin taakse koska niitä paskakanavia ei kukaan ostaisi. Ainut keino pyörittää propagandapuljua on yrittää saada kaikki väkisin maksamaan. Koskaan en ole tv-lupaa maksanut enkä tule maksamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491