Omituista touhua Kuusamon terveyskeskuksessa

Etelän Herra

Olin Kmossa reisussa, ja kävin pyytämässä terveyskeskuksen infosta reseptiä flunssarokotetta varten.

Samassa kun esitin asiaani, sivusta alkoi naisimmeinen sörkkimään tilanteeseen.

Selvitti, että hänen puoleensa voisi kääntyä - Hotelli Kuusamossa!

Tyrkkäsi käyntikorttinsakin.

No, sain kuitenkin sen reseptin infosta, ja käytyäni apteekissa ystävällinen sairaanhoitaja terveyskeskuksessa piikitti aineen käsivarteen.

Kiitos hyvästä palvelusta!

Jäin kuitenkin ihmettelemään, mitä kummaa yksityinen yritys oikein terveyskeskuksessa palvelujaan markkinoi? Miten se sallitaan?

Minulta kesti pitkän aikaa edes käsitää, että käyntikortin tyrkyttäjä oli siis jonkun yksityisen firman palveluksessa.

Tähänkö tämä menee? Verorahoilla ylläpidetään kalliita terveyskeskuksia, ja alan yksityiset toimijat päivystävät infon luona ja yrittävät kaapata asiakkaat ?

Omituista meininkiä!

35

5462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      voi kuule kuusamon tk.ssa on ihan kauikki muutkin asiat niin retuperällä kuin voi vaan olla!

      • 1annu1

        kuten esimerkiksi? itse olen saanut asiallista/ystävällistä/kaikinpuolin moitteetonta palvelua tkssa...samoin koko perheeni muutkin jäsenet.


      • blaablaablaaaaa

        Eli kun sinä olet saanut niin kaikki muutkin on? Hohhoijaa....Teillä ei varmaan oo sitte kovin kummosia vaivoja ollutkaan. Tai ootte jotain ns. tärkeämpää porukkaa. Ite en henkilkohtasesti mene enää koskaan vapaaehtosesti Kuusamon tk:seen, se on ihan yhtä tyhjän kans. Laskun saa kouraan vaikkei lääkärille pääsystä tietoakaan. Kerran ootin saatana viis tuntia ja joka saatanan kerta kun tuli uus ihminen oottamaan niin pääsi minua ennen lääkärin huoneeseen. Kuulemma pikkulapset ja vanhukset on ensisijalla. Näytti kuitenkin olevan niin että KAIKKI muut menivät minun edelle ikään katsomatta. Ja minä en oo ollu edes lapsena siellä mikään etuoikeutettu, istunu oon siellä aina helvetin kauan. Kerrankin pää verissä (olin saanu kovan tällin päähäni koulussa) ootin yli kaks tuntia, olin ala-asteikäinen, ehkä neljännellä luokalla. Olin tietenkin niiden mielestä jo liian vanha, enkä niin kovin tärkeä nimeltäni. Ja kerran olin ollu jo viikon korkeassa kuumeessa, ja vasta kahen viikon korkean kuumeilun jälkeen otettiin keuhkokuvat vanhempien sinnikkäästä painostuksesta. Ja oli keuhkokuume.


      • anonyymi_qNe

        Onkohan diabeteshoitajallakaan kaikki viskilasit kaapissa?


    • hinttikö?

      Miksi ei palvelu kelvannut ?

      • lantalainen

        Kelpashan se.

        Nimittäin ilmainen, Kuusamon kunnan eli veronmaksajien sponsoroima palevlu.

        Kiitti vaan, Kuusamon veronmaksajat!

        Sen sijaan ei kelvannut jostakin ihmeellisetä syystä terveyskeksuksen tiloissa markkinoitu maksullinen, yksityisen yrittäjän markkinoima palvelu.


      • xcvb
        lantalainen kirjoitti:

        Kelpashan se.

        Nimittäin ilmainen, Kuusamon kunnan eli veronmaksajien sponsoroima palevlu.

        Kiitti vaan, Kuusamon veronmaksajat!

        Sen sijaan ei kelvannut jostakin ihmeellisetä syystä terveyskeksuksen tiloissa markkinoitu maksullinen, yksityisen yrittäjän markkinoima palvelu.

        Tällaisia ne ova nämät "etelän herrat" esitetään rahamiestä, mutta sitten pitää pummata palveluja ilmaiseksi. Todellisuudessa ei ole kuin tuulen huuhtoma perse näillä "etelän hetelmillä".


      • tietäjä iänikuinen
        xcvb kirjoitti:

        Tällaisia ne ova nämät "etelän herrat" esitetään rahamiestä, mutta sitten pitää pummata palveluja ilmaiseksi. Todellisuudessa ei ole kuin tuulen huuhtoma perse näillä "etelän hetelmillä".

        Niin, ja Kuusamon "elinkeinoelämä" perustuu tukiaisten nosteluun ja turistien passaamiseen. Tässä järjestyksessä.

        Poro-elinkeinohan ei enää kannata. Syynä ahneus. Jäkälät jo metsistä järsitty pois, syynä liian iso poromäärä.

        Metsät on jo hakattu pois eli syöty.

        Vedet pilaantuvat vauhdilla. Nyt esiintyy jo sinilevää Kitkajärvessäkin.

        No, ehkä uraanikaivoksesta löytyypi uusi rahasampo?

        Sitten vaanmarkkinoimaan "Luontokaupunki" Kuusamoa Etelän Turisteille.

        HUOM: Markkinointikampanjaan voipi saada EU -apua!!!


      • kantis2010
        tietäjä iänikuinen kirjoitti:

        Niin, ja Kuusamon "elinkeinoelämä" perustuu tukiaisten nosteluun ja turistien passaamiseen. Tässä järjestyksessä.

        Poro-elinkeinohan ei enää kannata. Syynä ahneus. Jäkälät jo metsistä järsitty pois, syynä liian iso poromäärä.

        Metsät on jo hakattu pois eli syöty.

        Vedet pilaantuvat vauhdilla. Nyt esiintyy jo sinilevää Kitkajärvessäkin.

        No, ehkä uraanikaivoksesta löytyypi uusi rahasampo?

        Sitten vaanmarkkinoimaan "Luontokaupunki" Kuusamoa Etelän Turisteille.

        HUOM: Markkinointikampanjaan voipi saada EU -apua!!!

        Nii justiin!

        Ja unohdit mainita, etta Ruka - tuo Kusamon ylpeys - loppupelissa on vain mitaton nyppyla!

        Yhteiskunnan rahoilla rahoitetut, 90 prosenttia ajasta tyhjat hotellit ovat melkein korkeampia kuin "tunturi".


      • huohhhhhhhh

        Mitä helvettiä tää purkaus liittyy Kuusamon terveyskeskukseen? Skitsofreenikko ja vähä-älynen tallukka.


      • kuusenoksa123456
        lantalainen kirjoitti:

        Kelpashan se.

        Nimittäin ilmainen, Kuusamon kunnan eli veronmaksajien sponsoroima palevlu.

        Kiitti vaan, Kuusamon veronmaksajat!

        Sen sijaan ei kelvannut jostakin ihmeellisetä syystä terveyskeksuksen tiloissa markkinoitu maksullinen, yksityisen yrittäjän markkinoima palvelu.

        En ole helsingissä koskaan päässyt kaupungin tk. palveluihin


      • Anonyymi
        xcvb kirjoitti:

        Tällaisia ne ova nämät "etelän herrat" esitetään rahamiestä, mutta sitten pitää pummata palveluja ilmaiseksi. Todellisuudessa ei ole kuin tuulen huuhtoma perse näillä "etelän hetelmillä".

        Suksi vittuun kepulainen


    • Southern Fruit

      Tiedoksi sinulle nimimerkki xcvb:

      Meillä Suomen kansalaisilla on oikeus - määrättyjen edellytysten puitteissa - käyttää myös muita kuin kotikuntamme terveyskeskuspalveluja.

      Koskee myös sinua.

      Ei tässä ole mitään ihmeellistä. Erittäin kummallista sensijaan on, että Kuusamon terveyskeskuksessa markkinoidaan yksityisen yrityksen palveluja.

      Vaikka ethän sinä, nurkkapatriootti, liiku kotikuntasi ulkopuolelle, ethän?

      Anteeksi muuten sana "nurkkapatriootti". Ethän sinä sitä käsitä. Kysy joltakin!

      • yrjö1

        Niin kuin on todettu persaukisia inisijöitä olette se on täällä pohjoisessa nähty. Todelliset rahamiehet menevät yksityisille, eikä pummaamaan toisten veromarkkoja.

        Seuraavaksi varman kehut, että kuinka paljon sitä on tullut veromarkkoja ja euroja maksettua Suomen valtiolle, niin sinun on oikeus mellastaa missä haluaa ja miten haluaa.

        Toisaalta, sinun ei kannattaisi omaa ylivertaista ajatuskykyä ylistää kovin paljoa jos ei edes ymmärrä miksi joku mainostaa omaa yritystään. Olisit soittanut käyntikortissa olevaan numeroon ja valittanut sinne, mutta eihän sitä etelän herralla ole selkärankaa sellaiseen.


      • reval
        yrjö1 kirjoitti:

        Niin kuin on todettu persaukisia inisijöitä olette se on täällä pohjoisessa nähty. Todelliset rahamiehet menevät yksityisille, eikä pummaamaan toisten veromarkkoja.

        Seuraavaksi varman kehut, että kuinka paljon sitä on tullut veromarkkoja ja euroja maksettua Suomen valtiolle, niin sinun on oikeus mellastaa missä haluaa ja miten haluaa.

        Toisaalta, sinun ei kannattaisi omaa ylivertaista ajatuskykyä ylistää kovin paljoa jos ei edes ymmärrä miksi joku mainostaa omaa yritystään. Olisit soittanut käyntikortissa olevaan numeroon ja valittanut sinne, mutta eihän sitä etelän herralla ole selkärankaa sellaiseen.

        Hmmmm...

        Mielenkiintoinen tuo nimimerkin käsitys "pummaamisesta".

        Voitko tarkentaa?


    • lopiyutfgvhbnjk

      terveyskeskus laskuttaa ihan kiitettävällä summalla etelän herran omaa kotipaikkakuntaa,että ihan vaan tiedoksi

      • dkfhire

        Vitut nää täällä mesovat mitään älyä.


    • hessu2011

      Mukavaa että terveyskeskuksessakin luetaan tätä threadiä!

      Toivottavasti tuo Yrjö1 rauhoittuu kun kuulee tuon.

      Kukaan ei tosin vielä ole kertonut syytä siihen, miksi yksityinen firma mainostaa toimintaansa Kuusamon terveyskeskuksessa!

    • Kairankulkija

      Olin 2002 viikon ajan Kuusamon Taideleirillä töissä ja olin unohtanut lääkkeeni kotiin. Noh, eipä hätää: Kuusamon terveyskeskuksen lääkäri antoi mulle viikon pillerit, i l m a i s e k s i ! Hyvä, Kuusamo !

    • sakiat metät

      Nythän mä hokasin, täähän on vuosia vanha ketju jonka joku kairankulkija kaivoi esiin. Mut menohan on tkssa sama.

    • käet peitonalla.

      Ooops, ottakaa pillerinne.
      Monenlaista hinkkaajaa riittää saiteille. Yöks, känsäkourat !

    • Köpis

      Runkkaajat narikkaan.

    • Köysipete

      Kiikutaan vaan. Tai kiikkuun pöllöt =?

      • ilis

        Kotiöitä ei teillä ollene, laitokseen vaan.


    • KuusamoVamma

      hakekaapa apua johonki mielenterveysongelmaan tai kuntoutusta kuusamossa, ei vittu järjesty ku et oo tarpeeks sairas kelan mielestä voi vittu saatana soikoon,

    • näintänsysteemin

      Mikään ei minulle enää tule yllätyksenä liittyen Kuusamon arvauskeskukseen. Jos henkenne on teille kallis, muuttakaa täältä pois.

    • perästäkuuluu

      Minä sain sellaisen kuvan päivystyksen luukulla,että heidän omat juorunsa ovat etunenässä luukku pantiin kiinni jorisivat aikansa omia juttujaan sitten luukku avattiin nyrpeä niinsanottu sisarhentovalkoinen passitti seurantahuoneeseen lyötiin ekg piuhat roppaan ihmeissäni kysyin miksi koska pumpussa ei mitään vikaa vaan keskushermostossa hyvänlaatuinen kasvain aiheutti hallitsemattomia kohtauksia ikävää kuusamossa ei neurolgista tietämystä eikä tutkittu papereita,minä tiedän asiasta paljon enemmän kuin kuusamon hoitajat.

    • Vm.1964

      Olisko ollut ohikulkumatkalla tk:ssa tuo ihminen, joka kuuli asiasi ja hyvää hyvyyttään on tarjonnut sinulle oman klinikkansa palveluja. Pitäisi olla tyytyväinen kun noin hyvin on tarjolla apua. Mikäänhän ei saa mitään maksaa,sehän on selvää. Palvelu pitää saada mielellään heti ja ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Päivystyksessä puhelimessa apua,sanoi"painu vittuun"

    • Anonyymi

      Keskustalaisten poliitikkojen lapset ja sukulaisten penikat valitaan,eikä kukaan järkevä etes lähe toihin tommoseen yhteisöön

    • Anonyymi

      se on arvauskeskus. rikollisten omistama laitos.

    • Anonyymi

      kyllä lääkärit ja hoitajat näköjään osaa ärsyttävästi kävellä huoneesta toiseen. kukaan ei lotkauta korvaasa. pitää varoa ettei luita mene poikki. tuskin saat apua. Venälläkin on parempi sairaanhoito.

    • Anonyymi

      Huomaat,mitä touhua kuusamossa harrastetaan,mulle haistatetiin vitut,kun yöllä yritin päivystykseen päästä,terveyslautakunta valitsee hoitajat puoluekannan mukaan,ei pätevyyden,eikä sinne pätevät etes hakeudu,tietäen sen

    • Anonyymi

      Kuusamo terveyskeskuksen toiminta on ala-arvoista. Ylimieliset lääkärit kohtelevat potilaita eriarvoisesti. Valitsevat ketä hoitavat.

      Yksi lääkäri huudahti. ” Minä en sinua hoida!”

      Sairaanhoitajia taas vaivaa ylimielisyys.

      Palautejärjestelmä oli pois käytöstä. En ihmettele miksi. Tuskin korjattu ja siihen on syyt. Tuossa vain vähän jotain.

      • Anonyymi

        Lääkärin vastaanotolle tulee varata aika. Et voi vain ylimielisenä koikkelehtia vastaanotolle vaatimaan palvelua. Ymmärrän kyllä hyvin, miksi terveydenhuollon väki on väsynyt katselemaan ja kuuntelemaan "kansan syviä rivejä".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe