Harrastimme mieheni kanssa viime yönä muutamaankin otteeseen seksiä. Siitä kyllä sanotaan, että on turvallista eikä haitallista sikiölle tm. mutta seksin jälkeen vähän väliä pitkin yötä olen supistellut ja pienikin liike (esim. kääntyminen kyljeltä toiselle, tai nouseminen vessaan) sattui alavatsalla kivistävästi ja vatsa oli kiven kova. Sama jatkui aamulla ja tuntui etten uskalla sängystä nousta ollenkaan, loikoilin siellä sitten pitkään ja kun vihdoin pääsin yli alkoi supistelut taas vähän väliä.
Olen viikolla 28 ja viime neuvolalääkärissä paikat kiinni ja kaikki ok. Minulla on supistellut aikaisemminkin välillä kivuttomasti välillä ilkeästi pistäen. Nyt kipua on myös nivusissa, lantioluissa ja selässä jomottaa.
Mietin vain, kun lueskelin muita tästä aiheesta kirjotettuja keskusteluja, että ei ne synnäriläkään,neuvolassa tai päivystyksessä neuvo kuulema muuta kun lepäämään ja oottelemaan supparien loppumista. Että miten herkästi tästä pitäis soitella jonnekin päin kysymään jos jatkuu vielä? Muilla samaa?
Supistelu ja jomottaminen seksin jälkeen
6
5976
Vastaukset
- 31+1
Sinuna lähtisin saman tien polille tarkistuttamaan tilanteen,. viikkoja kun on noin vähän...
- tammivauva
Mulla on ihan sama juttu, melkeinpä sanalleen. :) Tulin tänne ettimään et onko muilla. Mulla rv 27. Pari kertaa yhdynnän jälkeen on supistellut todella paljon ja kipeästi, muutenki lantion seutu kipeänä yms. Mulla supistelut rauhoittui kun menin lepäilemään.
Muutenki tässä raskaudessa supistellu aika paljon ja kipeitäkin olleet. Lääkäriinki soitin mut meinasivat et on ihan ok tässä vaiheessa raskautta (?).
Mulla viikon päästä lääkärineuvola, jospa ne siellä osais sanoa jotain. Pelottaa vaan et onko auennu yms. ja et joutuu pötköttää loppuajan.. - yks vaan
eikös semmosen tekeminen pitäisi lopettaa,joka aiheuttaa kipua ja ennenaikaisia supisteluja.
- sammahär11
Mulla on samaa vaivaa, luulen että se johtuu siitä kun venyttyneillä vatsa/kylkilihaksilla työntelee miestä vastaan niin sen jälkeen ne jotenkin ovat hapenpuuttessa :).
Kokeilkaahan niin että olet muutaman kerran päällä, mulla ei ainakaan sillon niinkään oirehdi. Vaikka yleensä kyllä orgasmin jälkeen tulee jotain supisteluja tms. Mulla kohdunkaulakanava täysin epäkypsä vielä (RV30 menossa) että ei nuo supistukset vaikuta siihen liittyvän. - taivahan vallat
Lopeta seksi.
Kun olet noin supistusherkkä, ei kannata tahallaan hankkia keskenmenoa.
Jos miehesi on ääliö, ei sinun tarvitse olla samanlainen. - alkuper.
Mikä sai sinut miettimään että mieheni olisi ääliö?? Kaikkialla on toitotettu että seksi raskausaikana on OK, niin lukee myös neuvolan oppaissa. Ollaan nyt silti pidättäydytty petipuuhista.
Ps. supistelu ei aiheuta keskenmenoa, (rv28 puhuttaisiin kyllä jo kohtukuolemasta) mitta liika supistelu voi lisätä ennenaikaisen syntymisen alkamisen riskiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851274Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939