Millasia perjantaitanssit ovat Tallukassa (Vääksy)? Käykö tanssitaitoisia miehiä ilman paria? Mikä on ikähaitari?Tulipunaruusuja hieman suunnittelin, kun oon siinä lähellä käymässä.
Tallukan tanssit
6
2417
Vastaukset
- Lattarilikka
Kai sen kanssa tanssiakin voi?
- lattarilikka
jaa, edellinen viesti onkin sitten poistettu...
- toiset osaa toiset e
Onpa taas helppo arvata, mikä oli suurin piirtein poistetun viestin sisältö ja ketä se koski, vaikka en sitä ehtinyt lukea!
On se niin suurta se kateus toisia osaavia tanssijoita kohtaan!- osaavas
ketä osaavaa,?Tallukassa ei niitä ainakaan ole
- Äinään Miäs
Tallukka on pikkuinen,kuten tiedätte.
- Lattarilikka
Tallukasta ei tullut tolkkua tällä palstalla, joten suunnistin askeleeni Yöjalkaan. Oikein hauskat tanssit! Kiitokset ttanssittajilleni! Orkesteri soitti hyvin ja hyvää tanssimusiikkia, vaikka lattareita olisin kaivannut enemmän. Lattialla ei ollut liikaa tungosta, vaan juuri sopivasti väkeä. Lattia tuli myös putsattua pitkillä hiuksillani. Käykääpä lähempänä asuvat kokeilemassa Tallukan tansseja ja kertokaa sit palstalla, millaista oli. Voisin suunnata seuraavalla reissulla sinne, jos näyttäisi lupaavalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628