Ny on ämmään aika kravata pihan nurkat kaikesta romuusta ja roinasta
jokirantahan ja peitellä puun leherillä kevät-tuluvia orotteleen.
Talavia orotelles.
3
111
Vastaukset
- tarkka markka
Täällä ylempänä kuraojan rannas asuvana autokorjaamo yrittäjänä säästää pitkän pennin talven aikana kun voi jäteöljyt päästää jään alle
- Timpurin morsian
Ylävirralla homma hoituu moottorisahalla sahaamalla reikä jäähän ja sinne kaikki tavarat. On taas alavirralla ihmettelemistä, mitä aartehia keväällä omasta rannasta löytyy.
- Suiston karju.
No ny alakaa seleviämään täälä suistolla, oliko kevät -78 vai vai -79 ko oli jäirenlährön
jälkeesenä arkisunnuntaana, tais olla muuten tiistaa, niin tuas mun rannasa ristus kahareksan siaraatua, tarkemmin katottuna tais yks olla isäntä itte, ku oli niin piänet korvat ja lempiä katse.
Lopettakaa ny se sikalooren pito ainakin siä larvoolla jottee tulusi näitä ikäviä ylittelyäntejä, ei ne kovan aartehilta tunnu ku oli kinkkukkin jo niistä seittämästä matkalla viäty ja yhyrellä oli luistimet takajaloos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1362390Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451875- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752