Ny on ämmään aika kravata pihan nurkat kaikesta romuusta ja roinasta
jokirantahan ja peitellä puun leherillä kevät-tuluvia orotteleen.
Talavia orotelles.
3
182
Vastaukset 3
- tarkka markka
Täällä ylempänä kuraojan rannas asuvana autokorjaamo yrittäjänä säästää pitkän pennin talven aikana kun voi jäteöljyt päästää jään alle
- Timpurin morsian
Ylävirralla homma hoituu moottorisahalla sahaamalla reikä jäähän ja sinne kaikki tavarat. On taas alavirralla ihmettelemistä, mitä aartehia keväällä omasta rannasta löytyy.
- Suiston karju.
No ny alakaa seleviämään täälä suistolla, oliko kevät -78 vai vai -79 ko oli jäirenlährön
jälkeesenä arkisunnuntaana, tais olla muuten tiistaa, niin tuas mun rannasa ristus kahareksan siaraatua, tarkemmin katottuna tais yks olla isäntä itte, ku oli niin piänet korvat ja lempiä katse.
Lopettakaa ny se sikalooren pito ainakin siä larvoolla jottee tulusi näitä ikäviä ylittelyäntejä, ei ne kovan aartehilta tunnu ku oli kinkkukkin jo niistä seittämästä matkalla viäty ja yhyrellä oli luistimet takajaloos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451