Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Syksyssä on sitä jotan

ikimuori1

55

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä tuubita korri

      Älä ala tuubittaan taas.kiitos etukäteen.

      • IkiMuori

        Ai sä oikein pyysit ;-)!


      • IkiMuori

      • Todella kiusata taas
        IkiMuori kirjoitti:

        Ai sä oikein pyysit ;-)!

        Todella typerää tältä KORRILTA,kuin aikuinen ihminen jaksaa tälläistä,kiusata syöpäpotilaita.Todella KIUSATA!


      • Laita palautetta
        Todella kiusata taas kirjoitti:

        Todella typerää tältä KORRILTA,kuin aikuinen ihminen jaksaa tälläistä,kiusata syöpäpotilaita.Todella KIUSATA!

        Hei, kannattaa laitta palautetta, jos koet hänen kiusaavan todellisia syöpäpotilaita, laittaisinkohan minäkin.


      • yii7rf77i

        ottot9rii


      • IkiMuori
        Laita palautetta kirjoitti:

        Hei, kannattaa laitta palautetta, jos koet hänen kiusaavan todellisia syöpäpotilaita, laittaisinkohan minäkin.

        No laittakaa ihmeessä jois teillä on todistetta että kiusaan. Minä ainakin luotan jotta käyttäjätuki ja ylläpito osaa sitten tehdä oikeat ratkaisut.


      • Korri lopeta kiltti
        IkiMuori kirjoitti:

        No laittakaa ihmeessä jois teillä on todistetta että kiusaan. Minä ainakin luotan jotta käyttäjätuki ja ylläpito osaa sitten tehdä oikeat ratkaisut.

        Vastaa ihan reheliseti Korri,mitä teet tällä palstalla ja miksi oot täällä?Kun joulun aikoihin tulit tänne söhlään, palstan taso on laskenut kuin kissanhäntä.Missä ovat KIZZ,Aamunvirkku ja monet muut?Todelliset syöpäpotilaat ja heidän juttujaan oli ILO lukea.


      • IkiMuori
        Korri lopeta kiltti kirjoitti:

        Vastaa ihan reheliseti Korri,mitä teet tällä palstalla ja miksi oot täällä?Kun joulun aikoihin tulit tänne söhlään, palstan taso on laskenut kuin kissanhäntä.Missä ovat KIZZ,Aamunvirkku ja monet muut?Todelliset syöpäpotilaat ja heidän juttujaan oli ILO lukea.

        Minä kiroitan ja syystä en ole sinulle tiliveloillinen niin kuin et sinäkään minulle.


      • IkiMuori
        IkiMuori kirjoitti:

        Minä kiroitan ja syystä en ole sinulle tiliveloillinen niin kuin et sinäkään minulle.

        Siis kirjoitan.


      • khgkgkhg

        mbbkgkk


      • Hämmästyttää
        Korri lopeta kiltti kirjoitti:

        Vastaa ihan reheliseti Korri,mitä teet tällä palstalla ja miksi oot täällä?Kun joulun aikoihin tulit tänne söhlään, palstan taso on laskenut kuin kissanhäntä.Missä ovat KIZZ,Aamunvirkku ja monet muut?Todelliset syöpäpotilaat ja heidän juttujaan oli ILO lukea.

        Tänne kirjoittaminen on vapaaehtoista. Jos he eivät vaan halua kirjoittaa tai viihtyvät keskenään omissa porukoissaan yksityisesti.Ei palsta voi olla kiinni muutamasta kirjoittajasta.


      • yktjmytjm
        IkiMuori kirjoitti:

        Ai sä oikein pyysit ;-)!

        iuyoyo7o


      • Tuntuu että mikään e
        IkiMuori kirjoitti:

        No laittakaa ihmeessä jois teillä on todistetta että kiusaan. Minä ainakin luotan jotta käyttäjätuki ja ylläpito osaa sitten tehdä oikeat ratkaisut.

        ????? Onks kaikki OK??????


      • syöpä juuri nyt
        IkiMuori kirjoitti:

        Siis kirjoitan.

        Mikä syöpä sulla on? Ootko kroonikko,kun näin kauan oot palstalla ollut?


      • Pyydetiin että "älä"
        IkiMuori kirjoitti:

        Ai sä oikein pyysit ;-)!

        Etkö osaa lukea?


      • Pyydetiin että "älä" kirjoitti:

        Etkö osaa lukea?

        Mähän olen narsissi, en välitä pyynnöistäs ;)


      • lusiina5 kirjoitti:

        Mähän olen narsissi, en välitä pyynnöistäs ;)

        Ja toisaalta:

        "Ei hyvyys saavu huutaen, se kulkee hiljaa kuiskaten."

        - Eino Leino


      • Annabella rs
        lusiina5 kirjoitti:

        Ja toisaalta:

        "Ei hyvyys saavu huutaen, se kulkee hiljaa kuiskaten."

        - Eino Leino

        Olet tosi ILKEÄ palstan YÖK YÖK ja sen takia syöpäpotilaat ei jaksa kirjoittaa:( Voitko tosiaan hyvin???


      • Annabella rs kirjoitti:

        Olet tosi ILKEÄ palstan YÖK YÖK ja sen takia syöpäpotilaat ei jaksa kirjoittaa:( Voitko tosiaan hyvin???

        Kiitos kysymästä, voin oikei hyvin ja tänään vielä paremmin :), kuinkas Te voitte?


    • -ra

      Syksy on kaunista aikaa ruskoineen ja kuulaat syysaamut voiko parempaa lenkkeily aikaa olla.Monet aloittavat opikelut syyskuussa.Tänäänkin kaunis auringon paisteinen aamu.

    • -ra

      Täytyy lähteä luontopolulle ihailemaan ruskaa,kun on noin kaunis ilma.Pian alkavat vesisateet ja ruska on ohi.Hyvää viikonloppua jokaiselle

      • IkiMuori

        Aurinkoista syksyistä päivää sinulle myös -ra. Ei muuta kuin ylös ja ulos reippailemaan.


    • -ra

      Jo vain ruokakin maistui paremmin kun kunnon lenkin teki.Laitoin pitkästä aikaa tillilihaa,salaattia ja räiskäleitä jälkiruoaksi.Kävimme tapaamassa vanhinta tytärtä,ja kiertelimme kaupungilla.Pian tulee täyteen 5v.Aromasinin syönnistä ja lonkka sekä oikea jalka särkee armottomasti,yökin meni kipujen kanssa.Ehkäpä kipu loppuu kun lääkkeet jäävät pois.

    • IkiMuori

      Toivotaan niin että loppuvat. Kipu on varmaan kestämätön seuralainen etenkin öisin.

    • pipuip

      ipipuhjip

    • IkiMuori

      No niih, nyt on sitten virallisesti talviaikaan siirrytty. Tässä kaikille vahvoille naisille elämänviisautta:

      Tämä on kaikille vahvoille naisille, jotka ovat käyneet läpi paljon elämässä
      ja selviytyneet hengissä! Sano tämä ääneen "Olen vahva, koska olen
      tuntenut heikkouden. Olen myötätuntoinen, koska olen kokenut tuskaa.
      Olen elossa, koska olen taistelija. Olen viisas, koska olen ollut
      ... typerä. Voin nauraa, koska olen tuntenut surua. Voin rakastaa, koska
      olen tuntenut menetystä." Olen vahva nainen, joka on
      selvinnyt myrskyistä mutta silti tykkää TANSSIA SATEESSA ;)

    • -ra

      Ompa osuva ja viisas neuvo.Täytyy kellot rukata oikeeseen aikaan.Muutama päivä menee ennen kuin tottuu uuteen aikaan.

      • IkiMuori

        Me käännettiin kaikki muut kellot jo eilen paitsi tietsikan ja kännyt. Nyt on kyllä jonkin aikaa vuorokausirytmi hakusalla.Minä voisin kyllä tottua kellottomaankin aikaan, houkutteleva ajatus :).


    • -ra

      Olisipa kelloton aika ei olisi mihinkään kiire.Samoin minulla menee viikon verran aikaa ennen kun totun talvuaukaan.Samoin on minilla vielä kääntämättä netin ja kännykän aika.

    • Kone päivittää itse

      Tarviiko tietokoneen kelloa edes siirtää taaksepäin, ainakin meillä kone päivittää itse itsensä. Talviaika on ihanaa, saa nukkua pitempään.

      • IkiMuori

        Täytyykö tietokoneesta käyttää virta pois samoin kuin kännystä niin sitten vaihtaa itse ajan? Näin oletin.


    • -ra

      Samaa mieltä jotta saa nukkua pidempään.Minullakin kone itsestään vaihtaa ajan.Kännyyn ja nuihin kelloihin on itse vaihdettava aika,

    • -ra

      Minulla tietokone vaihtoi itsestään,kännykkään jouduin itse vaihtamaan ajan ja herätyskelloon sekä rannekelloon.

      • IkiMuori

        No minä suljen tietsikan kokonaan aina yöksi ja ainakin siin oli vahtanut ajan. Samoin kännystä käytin aamulla virran pois ni avot, kallonaika vaihtui. Rannekellosta piti viisareita siirtää.


      • IkiMuori
        IkiMuori kirjoitti:

        No minä suljen tietsikan kokonaan aina yöksi ja ainakin siin oli vahtanut ajan. Samoin kännystä käytin aamulla virran pois ni avot, kallonaika vaihtui. Rannekellosta piti viisareita siirtää.

        ... siis kallonaika ei valitettavasti vaihtunut vaan kellon- ;-).


    • -ra

      Kynttilöitä olemme poltelleet jo joka ilta.On ihana tulla lenkiltä ja sytyttää tuikut ikkunoille,sekä laittaa kuumaa glögiä,tai kuumaa kaakaota.Glögistä sen tuokusta tulee ihan jouluinen tunnelma.Menettekö te pikkujoulu juhliin.Minä laitan pikkujoulun vain lapsi viereille.Jokaiselle ostan pienen lahjan,laulamme joullauluja,ja sitten saavat leikkiä vapaasti omia leikkejään.Ruoan tietty heille tarjoan ei tule paljoa maksamaan kun itse teen ruoat.Valmis ruokaa en osta kun silloin kun on pakko.Ymmärrä jotta työssä käyvät eivät jaksa enää valmisella jouluruokia,kun monella niin tiukka aikatauku töissä.Saahan valmisruokiinkin vähän makua kun lisää kermaa tai voita ja mausteita oman mielen mukaan.Kaikki muut joulut olemme aina viettäneet luonani silloinkin kun isovanhemmat vielä elivät.Yhden joulun olen viettänyt nuorimmaisen kanssa Korpilammen hotellissa silloin kun minulla vielä olivat hoidot kesken,En olisi jaksanut laittaa joulua koko porukalle,Söimme jouluat jo aatonaattone kotona.

      • 10+10

        Mitä hoitoja sait jouluna,kun sytösi kestivät n. 6kk ja sairastuist helmikuussa???Kirjoitat samat asiat vuodesta toiseen,uusi virikeitä ja niihin ilmestyy koko ajan.Hyvä kun on mielikuvitusta.


      • nyt uusiutunut ..

        ...Ra:n hoidothan loppui syyskesällä -07 - kuten minunkin hoitoni.Jouluna olin jo täysin kunnossa,jaksoin valmistella silloin itse joulun:)

        Tämän joulun valmistelut jää vähemmälle,minun hoidot alkavat nyt 14/11.


      • Totuus kestää pidemp

        Kerro ira totuus mitä hoitoja sait? On rumaa valehdella!


    • IkiMuori

      Kynttilän liekki on ihana. Minäkin poltan kynttilöitä nii ulkon kuin sisälläkin paljon syksyisin ja talvisin. Pikkujoulut jää kyllä väliin jos ei sitten kummitytön kanssa kerhon pikkujouluissa tule käytyä. Mies käy oman työpaikkansa pikkujoulut, joihin en änge itseäni mukaan kun sensorttiset pikkujoulut eivät jaksa innostaa, työpaikan pikkujouluissa käymme lähinnä syömässä ja nuorempi väki menee jatkoille sitten ravintoloihin mitä taas vanaha ei jaksa :-).

    • -ra

      Pikkujoulujen aikaa on marraskuussa monissa firmoissa.Me vietämme lapsien kanssa pikkujoulua meidän luonamme hyvän ruoan merkeissä.

    • -ra

      Rakastan näitä hiljaisia aamuja.Menen nukkumaan jo klo 21,niin herään jo aikaseen.Ei vielä kaupunki ole herännyt,jo klo 6 alkaa liikenne töihin menijöistä.Minä lähden juuri ruuhka aikaan klo 9.30.Bussit ja ratikat ovat aivan täynnä jo silloin.Onneksi aamun saa aloittaa rauhallisesti.Tänään meillä on kaikkea herkkua töissä.Täyte kakkua ja ihania voileipiä ja eniten porukkaa.

      • Ei pidä paikkaansa

        Joo, olen ollut Helsingin aamuruuhkissa, jotka ovat pahimmillaan ennen klo 8.00 moni kiirehtii työhönsä, kuka nyt menee 9.30?


    • -ra

      Paistelen lettuja aamupalaksi

    • Täyte Kakkuja

      Kovin yksipuolista on ruokaa laitat,aina samaa.

    • Epäterveellistä

      Kuka syö rasvassa paistettuja lettuja, ei kukaan terveystietoinen. Meillä ei niitä laiteta, vaikka liesituuletin puhaltaisi täydellä, mokomaa rasvankatkua, sydänvaivat ovat taattuja. Paskaruokaa

    • Hesan duunari

      Letut ja hampaat,siinähän se vastus on.Miten olis porkkana tai omena?

      Kerrotko Ira mitä hoitoja sait kun olit sielä Korpikylässä,vai etkö olutkaan? Eli taas tuli valhetta kirjoitettua,ei hyvä ollenkaan.

    • IkiMuori

      Voiko olla kauniimpaa katseltavaa kuin satojen kynttilöiden tuoma valo hautausmaalla Pyhäinpäivän illan pimeydessä. Sykähdyttävän vaikuttava näky.

    • Haudalla kävijä

      Sanos muuta, kävimme miehen kanssa kahdella hautausmaalla, laskemassa kynttilä molempien vanhemmille, myös itselle tulee hyvä mieli, ja tuo kynttilämeri on upeaa katsottavaa.

      • IkiMuori

        Met kävimmä laskemassa kynttilät muualla nukkuvien hautapaikalle. Kaikki edesmenneet rakkaat ovat haudattuna muualle.


    • Haudalla kävijä

      Hienoa, että useimmilla hautausmailla on paikka, jonne muualle haudattujen läheiset voivat laskea kynttilän ja muistella läheistä. Haikealta tuntuu.

      • IkiMuori

        Aivan. Minusta näyttää että haudoilla kävijöiden määrä myös Pyhäinpäivänä on viime vuosina lisääntynyt. Paitsi että kaunis tapa myös itse siitä saa paljon. Siellä voisi viivähtää pitempäänkin tunnelmoimassa.


    • iytiditiy

      yyiyidtyiyi

    • mhggy

      Miksi nostata vanhoja viestejä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe