Kuinka yleistä on, että rajalle tultaessa, esim. Kiinassa pitää näyttää viisumin lisäksi lippu, jolla poistuu maasta? Pitääkö olla näyttää myös joku majoituspaikka, mihin on menossa yöpymään?
Olen menossa E-Koreasta lautalla Kiinan puolelle, jolloin minulla ei ole näyttää mitään matkalippua jolla poistun maasta. Lopulta aion mennä todennäköisesti junalla tai bussilla Vietnamin puolelle. Itse asiassa tuleeko jo Suomen päässä vaikeuksia hankkia viisumia jos ei ole näyttää vielä mitään matkalippuja jolla menee maahan tai jolla lähtee maasta pois? Myöskään majoituspaikkaa on tässä vaiheessa vielä lähes mahdotonta osata sanoa. Lento siis Japaniin, josta lautalla Koreaan, josta lautalla Kiinaan. Pitäisikö minulla olla myös Japaniin ja Koreaan mentäessä näyttää poistumisliput. Olen jostain kuullut että niitä saatetaan kysellä, eikä hirveesti hotsittaisi sen takia jäädä rajalle ruikuttamaan. Kiitos jo etukäteen avustanne!
Tarvitaanko Kiinaan mentäessä esittää myös maastapoistumislippu?
aasia-asiaa
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819