Kuinka yleistä on, että rajalle tultaessa, esim. Kiinassa pitää näyttää viisumin lisäksi lippu, jolla poistuu maasta? Pitääkö olla näyttää myös joku majoituspaikka, mihin on menossa yöpymään?
Olen menossa E-Koreasta lautalla Kiinan puolelle, jolloin minulla ei ole näyttää mitään matkalippua jolla poistun maasta. Lopulta aion mennä todennäköisesti junalla tai bussilla Vietnamin puolelle. Itse asiassa tuleeko jo Suomen päässä vaikeuksia hankkia viisumia jos ei ole näyttää vielä mitään matkalippuja jolla menee maahan tai jolla lähtee maasta pois? Myöskään majoituspaikkaa on tässä vaiheessa vielä lähes mahdotonta osata sanoa. Lento siis Japaniin, josta lautalla Koreaan, josta lautalla Kiinaan. Pitäisikö minulla olla myös Japaniin ja Koreaan mentäessä näyttää poistumisliput. Olen jostain kuullut että niitä saatetaan kysellä, eikä hirveesti hotsittaisi sen takia jäädä rajalle ruikuttamaan. Kiitos jo etukäteen avustanne!
Tarvitaanko Kiinaan mentäessä esittää myös maastapoistumislippu?
aasia-asiaa
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838