Jos voisin palata ajassa taaksepäin, palaisin siihen päivään ja estäisin itseäni antamasta hänelle numeroani. Sillä siitä tämä koko soppa alkoi. Ensin ihastuminen, sitten halu kertoa tunteista hänelle, pelko siitä että hän ei tunnekaan samoin, ystävän kanssa asian puiminen, ystävä tutustuu häneen, ystävä ihastuu häneen, hän suutelee ystävääsi, ja sitten lopulta hän sanoo ystävällesi, ettei rakastakkaan häntä ja haluaa olla vain kaveri hänen kanssaan. Kuinka siinä sitten voi toimia, kun tärkein ystäväsi uhkaa hakata rakastamasi pojan? En tiedä. Ja juuri se on tässä isoin ongelma. He molemmat ovat minulle yhtä tärkeitä, enkä tiedä miten koko asiaan pitäisi suhtautua. Haluan lohduttaa ystävääni loukkaamatta rakastamaani henkilöä, ja samalla olla rakastamani henkilön kanssa loukkaamatta ystävääni. APUA! Auttakaa joku, pyydän.
Ongelmia kahdella rintamalla
gaara.-95
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564