Millaisen miehen näet rinnallani muutaman vuoden päähän, ja missä hänet tapaan? Saavatko kaksi sydäntä kohdata vielä toisensa ja rakastaa?
Tummahiuksinen keski-ikäinen nainen olen.
Keskiyö/Tuntijasi
1
61
Vastaukset
Hei
en pysty kertomaan aikoja, joten se mistä kerron on ilman kalenteria ja päivämäärää.
näen kanssasi miehen, joka on sovittanut tekonsa. hänellä on ollut huono onni joskus nuorempana ja nyt kaikki vaikeudet on voitettu. hän ei ole velkainen, eikä epäluuloinen mistään.
saatat tavata hänet joillakin kutsuilla ja jossakin, missä juodaan kahvia ja kuunnellaan / katsellaan tavaroita, ehkä uutuuksia. jokin tutustuminen se tilanne on ilman teidänkin tutustumistanne.
sinä olet arempi ihminen kuin hän, mutta luottamuksenne ja toistenne tukeminen tulee olemaan aitoa. sydämenne lyövät sitten yhdessä tahdissa, kunhan olette ensin tutustuneet rauhassa ja potkineet kivet tieltänne. oikein kivalta tuo näyttää!
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632