Jänskättää alkava työ :/

Esssuii-.

Mua jännittää hiukan(AIKA PALJON!) kahden viikon päästä alkava kassatyöni, kun mulla on vähän sos tilanteiden pelkoa.. Tai no, oon aina ollut ujo/hiljanen, ja jännitän aina että möhlin jossakin tilanteessa, tai jotain vastaavaa..

Jännitän ihan liikaa mitä ihmiset aina ajattelee minusta, vaikka olen yrittänyt olla jännittämättä! :(

Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suurkauppa, (että ei varmaan tule niitä kauhean pitkiä pelkäämiäni jonoja! ) vaan hiljanen pikkukauppa. Miten luulette.. tulenko pärjäämään tässä kassatyössä? Mulla ei ole lääkitystä sos. tilanteiden pelkoon, mutta ajattelin sitten käydä lääkärissä jos tulee pahempia oireita, esim. käsien tärinää----muuta vastaavaa---- siinä kassalla ollessani, koska en haluaisi työpaikkaa jättää sos.pelkojeni oireiden (jos niitä siis ilmantuu..) takia... ? En ole ennen työskennellyt kassalla, joten en osaa sanoa miten mulle käy...

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sä pärjäät, kun otat vaan sellaisen asenteen. Alku voi olla vähän hankalaa, mut etköhän sä kohta ole siellä kuin vanha tekijä.

Tsemppiä uuteen työhösi! :D

• hynniskä

Onnea työhösi! Yritä olla ajattelematta liikaa sitä miten asiat voisi mennä pieleen. Vaihda tietoisesti ajatukset siihen että onnistut kyllä ja jos vähän kädet sattuskin täriseen niin SO WHAT. Hymyllä siitä selviää! :)

• tiiiiaaaa

mulla jännitti aluks, ehkä noin ensimmäisen 45 minuutin ajan, kädet vähän täris ja saatoin olla vähän punainen mutta sitten se loppui kuin seinään. Kun sä ton alun selvität niin hyvin tuut pärjäämään.

• Essuii

Voih, kiitti kaikille ihanista rohkaisevista viesteistä, :)! Kyllä itekin uskon että alku tulee olemaan hankalaa, mut kai se siitä sitten kun oppii! Kiitos vielä .:) kirjottelen sit tänne miten meni eka päivä...

• tiiiiiiiiia

juu tulehan kertomaan sitten että miten kävi :) varmaan muuten ihan jokaista kassatyöntekijää on aluksi jännittänyt.

• apuvaiik

TSEMPPIÄ! Itellä alkaa työharjottelu maanantaina... PELOTTAA JA JÄNNITTÄÄ niin paljon.. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3542
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      241
      3387
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      249
      3144
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      240
      2385
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1685
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      216
      1457
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      226
      1306
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1275
    9. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      95
      1250
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      119
      1068
    Aihe