Jänskättää alkava työ :/

Esssuii-.

Mua jännittää hiukan(AIKA PALJON!) kahden viikon päästä alkava kassatyöni, kun mulla on vähän sos tilanteiden pelkoa.. Tai no, oon aina ollut ujo/hiljanen, ja jännitän aina että möhlin jossakin tilanteessa, tai jotain vastaavaa..

Jännitän ihan liikaa mitä ihmiset aina ajattelee minusta, vaikka olen yrittänyt olla jännittämättä! :(

Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suurkauppa, (että ei varmaan tule niitä kauhean pitkiä pelkäämiäni jonoja! ) vaan hiljanen pikkukauppa. Miten luulette.. tulenko pärjäämään tässä kassatyössä? Mulla ei ole lääkitystä sos. tilanteiden pelkoon, mutta ajattelin sitten käydä lääkärissä jos tulee pahempia oireita, esim. käsien tärinää----muuta vastaavaa---- siinä kassalla ollessani, koska en haluaisi työpaikkaa jättää sos.pelkojeni oireiden (jos niitä siis ilmantuu..) takia... ? En ole ennen työskennellyt kassalla, joten en osaa sanoa miten mulle käy...

6

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sä pärjäät, kun otat vaan sellaisen asenteen. Alku voi olla vähän hankalaa, mut etköhän sä kohta ole siellä kuin vanha tekijä.

Tsemppiä uuteen työhösi! :D

• hynniskä

Onnea työhösi! Yritä olla ajattelematta liikaa sitä miten asiat voisi mennä pieleen. Vaihda tietoisesti ajatukset siihen että onnistut kyllä ja jos vähän kädet sattuskin täriseen niin SO WHAT. Hymyllä siitä selviää! :)

• tiiiiaaaa

mulla jännitti aluks, ehkä noin ensimmäisen 45 minuutin ajan, kädet vähän täris ja saatoin olla vähän punainen mutta sitten se loppui kuin seinään. Kun sä ton alun selvität niin hyvin tuut pärjäämään.

• Essuii

Voih, kiitti kaikille ihanista rohkaisevista viesteistä, :)! Kyllä itekin uskon että alku tulee olemaan hankalaa, mut kai se siitä sitten kun oppii! Kiitos vielä .:) kirjottelen sit tänne miten meni eka päivä...

• tiiiiiiiiia

juu tulehan kertomaan sitten että miten kävi :) varmaan muuten ihan jokaista kassatyöntekijää on aluksi jännittänyt.

• apuvaiik

TSEMPPIÄ! Itellä alkaa työharjottelu maanantaina... PELOTTAA JA JÄNNITTÄÄ niin paljon.. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe