Itse olen jättänyt pois perunan, riisin, alkoholit, sokerit ja viljatuotteet. Olen korvannut menetetyt hiilihydraatit vähähiilihydraattisilla kasviksilla ym tuotteilla. En syö proteiinia sen enempää kuin ennenkään. Ruokavalion täysmuutos tuottaa tuloksia.
Tulokset puhuvat puolesta. Kesäkuussa 2011 aloitain ja nyt on vyötäröstä lähtenyt 18cm pois ja painoa 23kg. Olo on hyvä. Laboratoriotesteissä pitkäaikainen sokeri on 6.1 ja parempaan päin ollaan menossa.
Lääkkeitä vähennän sitä mukaan kun arvot pysyvät hyvinä.
Eikä tämä ole ollut yhtään vaikeaa. Yllättävän helppoa ja tulokset näkyvät nopeasti.
Vähennä hiilihydraattien määrää
4
143
Vastaukset
- DBT2
Tein samoin kuin sinä. Aloitin viisi viikkoa sitten.
Lähtöpaino 93 kg, nyt 91 kg joten ei ole ollut dieetillä suurta vaikutusta.
Tosin alkoholia en pois jättänyt vaan arki-iltaisin nautin kuten ennenkin 2 pulloa kuivaa valkoviiniä, viikonloppuisin enemmän.
Olen D2 Metformiini- ja Januvia-lääkityksellä.- Ei ihmekään
No ei ihmekään ettei paino putoa kun ryyppää tuohon tahtiin. Riippuu tietenkin valkkaripullojesi koosta, mutta epäilen ettei kyse ole piccolopulloista. Jos vedät illassa kaksi kolmenvartin pulloa, saat niistä reilut 10 alkoholiannosta joten ainakin sellaisilla annosmäärät menee reilusti alkoholismin puolelle. Päivässä saisi ottaa enintään kolme viinilasillista (12 cl).
Kun olet juonut alkoholia (se viinikin on todellakin alkoholia) maksa polttaa vain sitä pois ja muut thetävä on seis. Paino nousee ja sokerit on sekaisin.
- mitäkummaa
mitä höpiset? pitkäaikainen hyvä arvo on 7. jos pienempi niin otat liikaa ins.
- oletko eksyksissä?
Kuka näistä kirjoittajista nyt inskaa käyttää??? Eli mistä kummasta sinä puhut??? Taidat olla vähän eksyksissä, siis sinä "mitäkummaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684