jos näytän mummolta, olen lihava, en jaksa enää liikkua. Mitä siitä, jos en enää bailaa aamuun asti tai hirnu ilosta porukan ryyppäjäisistä. Mitä siitä jos enää nauti kännäämisistä ja muistutan enemmän mummoa kuin leidiä. Mitä siitä jos olen laiskanpulska ja tyytyväinen. Mitä siitä jos en välitä enää siitä mitä muut ajattelevat minusta!
Mitä siitä
4
162
Vastaukset
- mutsis oli
OK..Käy kuiteski kilpirauhaskokeissa...
- että näin
Mäkin näytän mummolta ja olen lihava, eikä liikkuminen enää innosta. Se nyt on aivan sama miltä tällänen mummoikänen muija näyttää, miehiä ei näin vanhat naiset enää kiinnosta. Musta ei sais kaunista leidiä edes tekemällä. Mä en vain näytä hyvältä, en ole koskaan näyttänyt hyvältä. Vaikka pukisin minkälaiset kuteet päälle, niin aina löytyy joku jonka mielestä mun vaatemaku on suoraan perseestä. Joten en edes enää yritä. Mä näytän mummolta, pukeudun rytkyihin ja olen sellanen kuin olen. Enhän mä koskaan ole muille kelvannut, vaikka mitä olisin yrittänyt tehdä tai ollut tekemättä mitään. Toisten mielestä olen kuitenkin se kaikista paskin, huonoin, epäkelpo ihminen. Se asia ei ikinä muuksi muutu. En välitä käydä missään, kun en jaksa enää kuunnella joittenkin kommentteja mun rumasta ulkonäöstä. Eikä ole edes sellasia tuttavia, jotka kehtais näin karmean näkösen kuvatuksen kans mihinkään illanviettopaikkoihin mennä. Joten se siitä. Olen vanha, mummoikänen, ruma, lihava ja joka tavalla just sellanen joka ei kelpaa muille ihmisille millään tavalla.
- aivan niin
Oikea asenne! Jokainen on arvokas omana itsenään sellaisena kuin on!
- pappa
elämässä on valitettavast niin että kaikki me tupataan vanhenemaan jotku rupsahtaa vähän ennemmin kun se naapuri, mutta vuoronsa kullakin. Onnellisuus lienee siinä aitoudessa eikä siin että yrittäisit olla joku muu mikä oot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174501- 162216
- 1882036
- 1071446
- 751326
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746