Mitä siitä

Mitä tästä

jos näytän mummolta, olen lihava, en jaksa enää liikkua. Mitä siitä, jos en enää bailaa aamuun asti tai hirnu ilosta porukan ryyppäjäisistä. Mitä siitä jos enää nauti kännäämisistä ja muistutan enemmän mummoa kuin leidiä. Mitä siitä jos olen laiskanpulska ja tyytyväinen. Mitä siitä jos en välitä enää siitä mitä muut ajattelevat minusta!

4

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutsis oli

      OK..Käy kuiteski kilpirauhaskokeissa...

    • että näin

      Mäkin näytän mummolta ja olen lihava, eikä liikkuminen enää innosta. Se nyt on aivan sama miltä tällänen mummoikänen muija näyttää, miehiä ei näin vanhat naiset enää kiinnosta. Musta ei sais kaunista leidiä edes tekemällä. Mä en vain näytä hyvältä, en ole koskaan näyttänyt hyvältä. Vaikka pukisin minkälaiset kuteet päälle, niin aina löytyy joku jonka mielestä mun vaatemaku on suoraan perseestä. Joten en edes enää yritä. Mä näytän mummolta, pukeudun rytkyihin ja olen sellanen kuin olen. Enhän mä koskaan ole muille kelvannut, vaikka mitä olisin yrittänyt tehdä tai ollut tekemättä mitään. Toisten mielestä olen kuitenkin se kaikista paskin, huonoin, epäkelpo ihminen. Se asia ei ikinä muuksi muutu. En välitä käydä missään, kun en jaksa enää kuunnella joittenkin kommentteja mun rumasta ulkonäöstä. Eikä ole edes sellasia tuttavia, jotka kehtais näin karmean näkösen kuvatuksen kans mihinkään illanviettopaikkoihin mennä. Joten se siitä. Olen vanha, mummoikänen, ruma, lihava ja joka tavalla just sellanen joka ei kelpaa muille ihmisille millään tavalla.

    • aivan niin

      Oikea asenne! Jokainen on arvokas omana itsenään sellaisena kuin on!

    • pappa

      elämässä on valitettavast niin että kaikki me tupataan vanhenemaan jotku rupsahtaa vähän ennemmin kun se naapuri, mutta vuoronsa kullakin. Onnellisuus lienee siinä aitoudessa eikä siin että yrittäisit olla joku muu mikä oot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe