Terve. Kysyisin teiltä että kannattaako vsync olla päällä vai pois? pelaan trine nimistä peliä, ja siinä alussa kysytään ruksia kohtaan vsync, kannattaako se olla päällä vai poissa? kaikki asetukset olen jo valinnut maximiin, mutta auttaako tuo vsync mihinkään, tai mitä se tekee? jotkut on sanonut että se ei hyödytä mitään, mutta mielellään pidän sen päällä jos se auttaa jossain.. sen tiedän että se ei ainakaan minun koneessani hidasta tai aiheuta haittaa mutta niin, vastauksia odotan.
V sync päällä vai pois?
7
10487
Vastaukset
- sdfgfg
Jos et näe eroa niin onko sillä sitten mitään väliä?
- Anonyymi
Noh ,ainakin autoa ajaessa pitäisi nähdä eteen.
KRIÄÄÄÄÄÄÄÄkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
äänestä voi päätellä että edessä OLI mummo
- Lassi Kissa
vsync parantaa kuvanlaatua siten, ettei kuva repeile. Vsync off niin fps paranee hitusen. Kyllä vsync päällä hyödyttää, en ymmärrä miten joku voi päinvastaista väittää, höh. Riippuu tietysti pelistä kuinka paljon.
- KERMAFVIILI
eli lisää noin 200 fps...
- FPS BL:ÄÄ
Pidä päällä vaan. Vsync kun on päällä, silloin peliin tulee sama näytönpäivitystaajuus, kuin Windowssissa on määritelty näytölle. Normaalisti 60hz, eli 60 fps. Itselläni ainakin pelit toimineet aivan hyvin 60hz. Moni littunäyttö ei edes tue enempää.
Jos V-syncin ottaa pois päältä, niin silloin riippuu varsinkin näytöstä, paljonko pelissä on fps. Jos näyttö ei tue yli 60hz, niin ei pelissäkään näy yli 60fps, vaikka miten tehokas näytönohjain olisi. Pelin sisäisesti voi päästä säätämään fps arvoja, mutta ei niistä ole hyötyä, jos näyttö ei tue korkeampaa päivitystaajuutta, vaikka peli saattaa hämäävästi kertoa fps:än olevan korkeampi (skippaa vain ruutuja). - Hohhoijaatiii
Jos käyttäs laitteita joissa miost paska ei tarvittaisi,
Kunnon näyttöohjain ja ajurit, ettei paska leikkaisi.
V-synk on tehniikka mikä orjaa amd omia mokia, joten suhtaua siihen sen arvoisella mielipiteellä. - Anonyymi
Itse pidän pois päältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791