V sync päällä vai pois?

40.

Terve. Kysyisin teiltä että kannattaako vsync olla päällä vai pois? pelaan trine nimistä peliä, ja siinä alussa kysytään ruksia kohtaan vsync, kannattaako se olla päällä vai poissa? kaikki asetukset olen jo valinnut maximiin, mutta auttaako tuo vsync mihinkään, tai mitä se tekee? jotkut on sanonut että se ei hyödytä mitään, mutta mielellään pidän sen päällä jos se auttaa jossain.. sen tiedän että se ei ainakaan minun koneessani hidasta tai aiheuta haittaa mutta niin, vastauksia odotan.

7

10487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgfg

Jos et näe eroa niin onko sillä sitten mitään väliä?

• Anonyymi

Noh ,ainakin autoa ajaessa pitäisi nähdä eteen.
        KRIÄÄÄÄÄÄÄÄkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
        äänestä voi päätellä että edessä OLI mummo

• Lassi Kissa

vsync parantaa kuvanlaatua siten, ettei kuva repeile. Vsync off niin fps paranee hitusen. Kyllä vsync päällä hyödyttää, en ymmärrä miten joku voi päinvastaista väittää, höh. Riippuu tietysti pelistä kuinka paljon.

• KERMAFVIILI

eli lisää noin 200 fps...

• FPS BL:ÄÄ

Pidä päällä vaan. Vsync kun on päällä, silloin peliin tulee sama näytönpäivitystaajuus, kuin Windowssissa on määritelty näytölle. Normaalisti 60hz, eli 60 fps. Itselläni ainakin pelit toimineet aivan hyvin 60hz. Moni littunäyttö ei edes tue enempää.

Jos V-syncin ottaa pois päältä, niin silloin riippuu varsinkin näytöstä, paljonko pelissä on fps. Jos näyttö ei tue yli 60hz, niin ei pelissäkään näy yli 60fps, vaikka miten tehokas näytönohjain olisi. Pelin sisäisesti voi päästä säätämään fps arvoja, mutta ei niistä ole hyötyä, jos näyttö ei tue korkeampaa päivitystaajuutta, vaikka peli saattaa hämäävästi kertoa fps:än olevan korkeampi (skippaa vain ruutuja).

• Hohhoijaatiii

Jos käyttäs laitteita joissa miost paska ei tarvittaisi,
      Kunnon näyttöohjain ja ajurit, ettei paska leikkaisi.
      V-synk on tehniikka mikä orjaa amd omia mokia, joten suhtaua siihen sen arvoisella mielipiteellä.

• Anonyymi

Itse pidän pois päältä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe