Terve. Kysyisin teiltä että kannattaako vsync olla päällä vai pois? pelaan trine nimistä peliä, ja siinä alussa kysytään ruksia kohtaan vsync, kannattaako se olla päällä vai poissa? kaikki asetukset olen jo valinnut maximiin, mutta auttaako tuo vsync mihinkään, tai mitä se tekee? jotkut on sanonut että se ei hyödytä mitään, mutta mielellään pidän sen päällä jos se auttaa jossain.. sen tiedän että se ei ainakaan minun koneessani hidasta tai aiheuta haittaa mutta niin, vastauksia odotan.
V sync päällä vai pois?
7
11216
Vastaukset
- sdfgfg
Jos et näe eroa niin onko sillä sitten mitään väliä?
- Anonyymi
Noh ,ainakin autoa ajaessa pitäisi nähdä eteen.
KRIÄÄÄÄÄÄÄÄkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
äänestä voi päätellä että edessä OLI mummo
- Lassi Kissa
vsync parantaa kuvanlaatua siten, ettei kuva repeile. Vsync off niin fps paranee hitusen. Kyllä vsync päällä hyödyttää, en ymmärrä miten joku voi päinvastaista väittää, höh. Riippuu tietysti pelistä kuinka paljon.
- KERMAFVIILI
eli lisää noin 200 fps...
- FPS BL:ÄÄ
Pidä päällä vaan. Vsync kun on päällä, silloin peliin tulee sama näytönpäivitystaajuus, kuin Windowssissa on määritelty näytölle. Normaalisti 60hz, eli 60 fps. Itselläni ainakin pelit toimineet aivan hyvin 60hz. Moni littunäyttö ei edes tue enempää.
Jos V-syncin ottaa pois päältä, niin silloin riippuu varsinkin näytöstä, paljonko pelissä on fps. Jos näyttö ei tue yli 60hz, niin ei pelissäkään näy yli 60fps, vaikka miten tehokas näytönohjain olisi. Pelin sisäisesti voi päästä säätämään fps arvoja, mutta ei niistä ole hyötyä, jos näyttö ei tue korkeampaa päivitystaajuutta, vaikka peli saattaa hämäävästi kertoa fps:än olevan korkeampi (skippaa vain ruutuja). - Hohhoijaatiii
Jos käyttäs laitteita joissa miost paska ei tarvittaisi,
Kunnon näyttöohjain ja ajurit, ettei paska leikkaisi.
V-synk on tehniikka mikä orjaa amd omia mokia, joten suhtaua siihen sen arvoisella mielipiteellä. - Anonyymi
Itse pidän pois päältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746