Voiko siellä käydä ilman sitoutumista että joutuu mihinkään tietokantaa? Olen töissäkäyvä en mikään syrjäytynyt. On vain lähtenyt lapasesta parin viime kuukauden aikana. Just dokannut enemmän, pampuloita tullut rouhittua ja naksuikin. Polttoa tulee ainaki 1-5krt viikossa kistottua.
Ei ole tarvinnut mitään aamuryyppyjä tai paukkuja tarvittua et kykenis mihinkään, kuitenkin duunit, - yms jutut hoidettua, paitsi et olen kaverin sohvalla budjaillut kun asunto meni eron myötä alta..
Kuitenkin just ahdistukseen lähinnä vetänyt kaikkea. 5 vuotta sitten alkoi kovien että mietojen kanssa läträiltyä, oon voinu lopettaa ja olla pitkän aikaakin ilman mitää. Seurustelujen aikana ollut raitis mut, sit taas ku ei oo mitää mimmifrendii nii sit on mennyt lujaa.
Syy miksi nyt mietin jonnekin päihdehuoltoon et jos saisi asunnon nopeammin ja sen verran joskus rötöstelly ettei oo varaa ottaa tuomioita, kovaa tulisi tod.näköisesti.
A-klinikan nuorisopuolelle?
apuaM24
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684