Eilen tuli Jehovan todistaja kämpille ja siinä kun sitten aikamme säädeltiin kaikenlaisia juttuja niin pääsin ihan pukille.
En ihan heti olisi uskonut,että noinkin voi käydä......ja huomeniltana tavataan uudelleen:))))
Onpa tämäkin sitten koettu
8
2556
Vastaukset
- heh-heeh :D
Voi viddu joo, en usko!! :D
- llllllllllllllllllll
mä uskon.
- Piilomainontaa
Tällä yritetään, että miehet jatkossa päästäisivät nuoret jehovanaiset kämppäänsä levittämään sanaa. Tosiasia on, että ei niiltä mitään saa!
- Näin on
Sinä puhut monikossa, aloittaja yksikössä.
Ne liikkuvat aina pareittain.
- Saahan sitä kerskua
Jehovan todistajat kulkee aina kaksin, koskaan ei ainakaan minun ovellani jehovan todistajaa ole yksin käynyt, aina niitä on ollut kaksi.
Ihan kiva päiväuni...mut kyllä jehovan todistajat liikkuu aina vähintään kahden porukoissa,joskus isommallaki ryhmällä. Mutta kukaan ei ole kieltäny uneksimasta...
- Uskossa ja varattu
Entäs mormoni?
- huijattu
Olisko katellu sua silläsilmällä , ja verhoutui uskovaiseksi päästäkseen luoksesi. Teki niin sanotusti tikusta asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947803- 374127
- 483680
- 2533338
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482670
- 462653
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599