Mistä Japanilainen nainen?

Jalla Jalla

Eihän tämä varsinaisesti matkailuun liittyvä kysymys ole mutten parempaakaan foorumia tähän hätään keksinyt, eli mistä (lehti, netti yms) voisi saada kontakteja japanilaisiin naisiin jotka ovat kiinnostuneet suomesta ja suomalaisista. Lähinnä seurustelumiselessä etsiskelen.

26

11754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepps

      Paras paikka kontaktiin japanilaisten tyttöjen kanssa on luonnollisesti japan-guiden penpals:

      http://www.japan-guide.com/penfriend/index_e.php

      Varaudu siihen, että saat lähettää valtavan määrän viestejä ja monen englanninkielen taito on auttamattoman surkea.

      Ehdotan ettet nyt mitenkään yltiöpäisesti ratsasta Suomella ja suomalaisuudella. Suomi tunnetaan japanilaisten keskuudessa lähinnä joulupukista ja muumeista.

      Kannattaa ottaa mahdollisimman paljon etukäteen selvää japanista, sen kulttuurista ja tavoista. Muuten voi tulla pettymyksiä.

      • Jalla Jalla

        Kiitos infosta. Täytyypä kokeilla linkkiä. Ja jos ei "flaksi" käy niin ei muuta kuin vihreä nuttu päälle ja huuliharppu suulle;)


    • Japan

      Luulisin ,että aika hyvä paikka on tavata Japanilaisia naisia Japani. Eli tilaa reissu Japaniin ja mene keskustelemaan.

    • not so Japanese

      Lähinnä nyt ihmetyttää, että miksi kuvittelet onnen ja autuuden tulevan osaksesi JUURI japanilaisen naisen kanssa mutta vastatakseni ihan kysymykseesi niin paras vaihtoehto oli kyllä jo saamasi ehdotus lähteä Japaniin. Lisäksi japanilaisten turistien tulva Suomeen kasvaa koko ajan, eli ei muuta kuin nähtävyyksien nurkille hengailemaan tai sitten Helsingin katuja kesäkuumalla mittailemaan. Ja netissä on kyllä japanilaisten suomisaitteja joista luulisi kontakteja löytyvän.

      Sinänsä en kyllä ymmärrä miksi neuvoja sinulle edes annoin kun itselläni on useampi japanilainen Suomeen ja suomalaisuuteen hurahtanut ystävätär mutta ei tulisi mieleenikään alkaa kauppaamaan heitä kuin halpaa makkaraa jollekulle netissä itselleen naista vonkaavalle tyypille!

      Anteeksi ristiriitainen kirjotukseni, mutta en nyt vain voi ymmärtää. Kotka ei ilmeisesti ollut kotona.

      • jepps

        Tosiaan kannattaa pohtia tarkkaan motiivit, mutta jos uskoo autuuden juuri japanilaisen kanssa löytyvän ja olevansa valmis sitoutumaan etäsuhteeseen, niin ei se ylitsepääsemättömän vaikeaa ole.

        Neuvot siitä, että kannattaa lähteä Japaniin, ovat hyviä, mutta ei sinne kannata rynniä ilman tähdellistä syytä. Jos ostaa lipun ensi viikon koneeseen ja lentää Japaniin, ei osakseen koidu todennäköisesti muuta kuin kallis turistimatka. Illat kuluvat Roppongin baareissa rahaa polttaessa ja ihmetellessä. Kontaktit ovat sitä, että saa vastata tyttöjen kysymyksiin "moi, oletko jenkki?" -> "ei, olen Suomesta" -> "no kiitos ja hei" tyylisesti.

        Siispä kehotan aloittamaan tuosta kirjeystävien hankinnasta. Kirjoittelee vaikkapa 30:lle tytölle eikä painota mitään seurusteluajatuksia, niin hiljaa hyvä tulee. Aika nopeasti tuo joukko supistuu pieneksi; osaksi monen tytön huonon kielitaidon vuoksi, tai olet maasta joka ei kiinnosta, tai he kertovat seurustelevansa eikä halua kirjoittaa miespuolisille jne. Lopulta jäljelle jää yksi tai muutama kiinnostava/kiinnostunut, ja jonkin ajan päästä voi kertoa lentävänsä Japaniin turistina, koska maa on niin kiinnostava ja olisi samalla kiva tavata. Vaikka homma kuhahtaisikin lopulta, niin ainakin tapaa oikeasti potentiaalisia tyttöjä, ja onhan Japanissa muutenkin mukava käydä.


      • Jalla Jalla
        jepps kirjoitti:

        Tosiaan kannattaa pohtia tarkkaan motiivit, mutta jos uskoo autuuden juuri japanilaisen kanssa löytyvän ja olevansa valmis sitoutumaan etäsuhteeseen, niin ei se ylitsepääsemättömän vaikeaa ole.

        Neuvot siitä, että kannattaa lähteä Japaniin, ovat hyviä, mutta ei sinne kannata rynniä ilman tähdellistä syytä. Jos ostaa lipun ensi viikon koneeseen ja lentää Japaniin, ei osakseen koidu todennäköisesti muuta kuin kallis turistimatka. Illat kuluvat Roppongin baareissa rahaa polttaessa ja ihmetellessä. Kontaktit ovat sitä, että saa vastata tyttöjen kysymyksiin "moi, oletko jenkki?" -> "ei, olen Suomesta" -> "no kiitos ja hei" tyylisesti.

        Siispä kehotan aloittamaan tuosta kirjeystävien hankinnasta. Kirjoittelee vaikkapa 30:lle tytölle eikä painota mitään seurusteluajatuksia, niin hiljaa hyvä tulee. Aika nopeasti tuo joukko supistuu pieneksi; osaksi monen tytön huonon kielitaidon vuoksi, tai olet maasta joka ei kiinnosta, tai he kertovat seurustelevansa eikä halua kirjoittaa miespuolisille jne. Lopulta jäljelle jää yksi tai muutama kiinnostava/kiinnostunut, ja jonkin ajan päästä voi kertoa lentävänsä Japaniin turistina, koska maa on niin kiinnostava ja olisi samalla kiva tavata. Vaikka homma kuhahtaisikin lopulta, niin ainakin tapaa oikeasti potentiaalisia tyttöjä, ja onhan Japanissa muutenkin mukava käydä.

        Motiiveja pohtiessa voi elämä vierähtää. Toki nyt jotain itsestäni ja vaikuttimistani on tullut vuosien myötä tietoisuuteen. Kiitos neuvoista....oikeasti.


      • juippi
        Jalla Jalla kirjoitti:

        Motiiveja pohtiessa voi elämä vierähtää. Toki nyt jotain itsestäni ja vaikuttimistani on tullut vuosien myötä tietoisuuteen. Kiitos neuvoista....oikeasti.

        ...sillä ihmiseloa riittää vain hetken enemmän kuin miehenä olemisen iloa! Kuuskymppisenä flaksi alkaa heikkeneen oleellisesti samoin kuin muukin kunto. Sitä ennen ei ole koskaan liian myöhäistä.

        Japskeissa 6kk töissäolleena voisin todeta että japskien maailma ei aukene länsimaalaisen silmin ainakaan puolessa vuodessa. Miksi töissä ei naiset katso silmiin ja miksi naamanmenetystä pitää pelätä kuin kuppaa? Varmaan ihan sama mulle tai sulle mutta japskeissa -on- omat kujeensa. Ja näinhän se on maasta riippumatta.

        Mutta toisin kuin muutama rotanpoika tässä threadissa toteaisin -kannustavasti- että jos aasia kiinnostaa niin eikun kirjeenvaihtoon tyrkylle ja sitten menoksi. Elämä ei ole peliä, se on totista totta.


    • pacifikkia

      Helpompaa päästä juttuun thai-tyttöjen kanssa. Itse kirjoittelin netistä löydettyihin postiosoitteisiin ja lopuksi tuli hyvää responssia. Ja ne on paremmin englantia osaavia kuin japsit. Japanilaisilla on liian korkea kulttuuriperinne.

    • Busse

      Japanilainen nainen on nykyaan hyvin maaratietoinen ja eteenpain pyrkiva. Myos tasa-arvoa kunnioitetaan. Monien vanhemmat eivat kuitenkaan hyvaksy edelleenkaan ulkomaista sulhoa!! Taalla kun eletaan hieman erillaisen perhekulttuurin parissa, kun mihin Suomessa on totuttu. Yrittaa kuitenkin kannataa!! Tulin, tutustuin ja menin naimisiin 6 vuotta sitten. Ei nyt voi sanoa ettei paivaakaan vaihtais pois, mutta taytyy sanoa etta kaikkiaan onnellinen mies olen.

      • utelias

        Kuinkas sinä Japaniin päädyit alunperin ?
        Työ vei mukanaan vai mikä ?
        Kyselen, kun olen utelias luonne :-).


      • Ville
        utelias kirjoitti:

        Kuinkas sinä Japaniin päädyit alunperin ?
        Työ vei mukanaan vai mikä ?
        Kyselen, kun olen utelias luonne :-).

        Mielenkiinoista tämä nykyinen Japanin ja japanilaisten naisten ihannointi, suoranainen trendi. Japanilaisen naisen kanssa muutaman vuoden naimisissa olleena hämmästelen myös motiivejanne.

        Ehkäpä se on eksoottinen ulkonäkö yhdistettynä vanhaan ja vahvaan kulttuuriperintöön, sekä toisaalta ajatus maan vauraudesta ja nykyaikaisuudesta. (Verrattuna Aasian kehitysmaihin)

        Omat tavat istuvat tiukassa ja omanarvon tunto on huipussaan. Käytös on sofistikoitunutta, mutta erimielisyyksien tullessa herttainen ulkokuori hämää. Koti-ikävä vaivaa, perhe on tärkeä, suomalaisten käytös (etenkin kännissä) oudoksuttaa ym. Suomenkielen opettelu kestää muutaman vuoden ja silti on pitkä tie päästä kunnon töihin. Tosin lähes kaikki Suomessa asuvat Japanilaiset naiset haluaisivat olla koulutuksestaan huolimatta kotirouvia ja se vaatii pulleaa tilipussia.

        Vaimon sukulaiset ovat olleet ystävällisiä ja välittömiä ihmisiä. Tosin suurin osa japanilaisista ei voisi kuvitellakaan asuvansa ulkomailla. Osaavat kyllä kieliopin, mutta puhuvat tosi huonoa englantia.

        Jos lähdet Japanista etsimään, törmäät epätyypillisiin japanilaisiin naisiin, jotka mielellään kielitaitoaan parantaakseen haluavat yhdysvaltalaisen tai englantilaisen kaverin. Suomi on todellakin vain muumejen ja revontulien maa jossain kaukana pohjoisessa, ei mikään ihastelun aihe.

        Muistathan, että hekin ovat omia persooniaan. Nait persoonan, yksilön, naisen, et Japania tai japanilaista. Itse en voisi kuvitella olevani yhdenkään vaimoni kaverin kanssa yhdessä.


      • jepps
        Ville kirjoitti:

        Mielenkiinoista tämä nykyinen Japanin ja japanilaisten naisten ihannointi, suoranainen trendi. Japanilaisen naisen kanssa muutaman vuoden naimisissa olleena hämmästelen myös motiivejanne.

        Ehkäpä se on eksoottinen ulkonäkö yhdistettynä vanhaan ja vahvaan kulttuuriperintöön, sekä toisaalta ajatus maan vauraudesta ja nykyaikaisuudesta. (Verrattuna Aasian kehitysmaihin)

        Omat tavat istuvat tiukassa ja omanarvon tunto on huipussaan. Käytös on sofistikoitunutta, mutta erimielisyyksien tullessa herttainen ulkokuori hämää. Koti-ikävä vaivaa, perhe on tärkeä, suomalaisten käytös (etenkin kännissä) oudoksuttaa ym. Suomenkielen opettelu kestää muutaman vuoden ja silti on pitkä tie päästä kunnon töihin. Tosin lähes kaikki Suomessa asuvat Japanilaiset naiset haluaisivat olla koulutuksestaan huolimatta kotirouvia ja se vaatii pulleaa tilipussia.

        Vaimon sukulaiset ovat olleet ystävällisiä ja välittömiä ihmisiä. Tosin suurin osa japanilaisista ei voisi kuvitellakaan asuvansa ulkomailla. Osaavat kyllä kieliopin, mutta puhuvat tosi huonoa englantia.

        Jos lähdet Japanista etsimään, törmäät epätyypillisiin japanilaisiin naisiin, jotka mielellään kielitaitoaan parantaakseen haluavat yhdysvaltalaisen tai englantilaisen kaverin. Suomi on todellakin vain muumejen ja revontulien maa jossain kaukana pohjoisessa, ei mikään ihastelun aihe.

        Muistathan, että hekin ovat omia persooniaan. Nait persoonan, yksilön, naisen, et Japania tai japanilaista. Itse en voisi kuvitella olevani yhdenkään vaimoni kaverin kanssa yhdessä.

        Itsellä myös on jo joitakin vuosia takana naimisissa japanilaisen naisen kanssa ja allekirjoitan tuon tekstisi täysin.


      • hardy
        jepps kirjoitti:

        Itsellä myös on jo joitakin vuosia takana naimisissa japanilaisen naisen kanssa ja allekirjoitan tuon tekstisi täysin.

        asiaa!..me kaikki ollaan yksilöitä!Oli mistä maasta tahansa!..ite oon puhunut ja kirjoitellut nyt pari kuukautta japanilaisen naisen kanssa,ja hän on nyt tulossa suomeen.Ja tuntuu olevan sydämmellisin nainen päällä maan..hahaa!


      • helmisuu

        Japanilainen nainen tullut ja rikkonut perheen, varastanut ja elänyt toisten kustannuksella, tämäkö on sitä fiksua käytöstä, tulla tänne ja elää näin.


    • Gai-jin

      Olen ollut naimisissa japanilaisen naisen kanssa ja asunut työni vuoksi japanissa pari vuotta.

      Kokemuksieni perusteella kehotan sinua harkitsemaan vielä muutaman kerran todella vakavasti sitä, haluatko todella juuri japanilaisen kumppanin. Jos niin teet valitset todella vaikean tien. Omien kokemusteni mukaan suosittelisin mieluummin esim. Taiwanilaista, Singaporelaista taikka Filippiiniläistä naista. Miksi?

      Kuten jo aikaisemmin on todettu, yleensä japanilaisten englannin kielen taito on hyvin heikkoa. Vaikka tyttösi sitä puhuisikin, niin hänen ystävänsä ja sukulaisensa eivät. Japanin kieli ei ole myöskään ihan yksinkertainen oppia, joten sinulle voi tulla kommunikointi ongelmia.

      Suurin syy on kuitenkin se, että japanilainen kulttuuri ja yhteiskunta on pitkään saarella eristyksissä ollessaan kehittynyt todella omaleimaiseksi, joku voisi sanoa ehkä omalaatuiseksi. Ulkomaalaisen on hyvin vaikeaa päästä sisään japanilaiseen yhteiskuntaan ja sen hyvin monisyiseen ja -mutkaiseen tapa yms. kulttuuriin. Vaikka olisit naimissa japanilaisen kanssa, asuisit siellä ja puhuisit kohtalaista japania olet edelleen "Gai-jin" eli ulkopuolelta tuleva ja sinua kohdellaan siellä sen mukaisesti, eli kohteliaasti, mutta sinuun pidetään samalla tietty välimatka.

      Puolisona taikka kumppanina japanilainen on kulttuurista johtuen vieläkin "umpimielisempi" kuin me suomalaiset ja varsinkin vaikeampien aiheiden ja konfliktien käsittely avoimesti on usein tosi hankalaa ja aikaa vievää.

      Kaikkein eniten minua kuitenkin häiritsee se, että japanilaisilla on AINA valtava itsekontrolli päällä, suomalaisesta näkökulmasta he eivät rentoudu ja vapaudu juuri koskaan vaan koko ajan kontrolloivat tekemisiään ja sanomisiaan, eleitään ja ilmeitään. Ainakin minua sellainen häiritsee.

      Ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta eivät japanilaiset yleensä niin kaunista kansaa ole. Naiset ovat kyllä joskus kasvoiltaan kauniita, mutta lyhyt ja paksujalkaisia, eikä peppua ole usein ollenkaan. Monessa muussa aasian maassa on paljon paremman näköisiä naisia.

      Tässä tuli nyt aika paljon negatiivista juttua, eikä yhtään positiivista. Toki japanilaisissa naisissa on paljon hyviäkin puolia, kuten kohteliaisuus, toisen huomioiminen, kodin ja lasten hoitaminen, korkea koulutus ja sivistys, uskollisuus muun muassa.

      Silti omien kokemusteni mukaan en ottaisi japanilaista naista vaan jonkin muun maalaisen ja suosittelen samaa sinullekin. Toki japanilainenkin aina suomalaisen voittaa, mutta kuitenkin.

      Jos haluat tutustua kuitenkin japanilaisiin, niin minusta hyvä keino on tulla tänne Helsinkiin ja kävellä kesäpäivänä esim. Esplanadi puistoa pitkin, suurkirkon luona tms. Törmäät niissä aivan varmasti nuoriin japanilaisiin naisiin jotka liikkuvat pareittain, lukevat karttaa ja valokuvaavat. he ovat yleensä yliopistosta valmistuneita nuoria naisia, jotka matkustelevat ennen kuin aloittavat työelämässä ja menevät naimisiin.

      Jos opettelet muutaman lauseen japania ja kierrätät heitä Helsingin nähtävyyksissä yms. niin saat aivan varmasti heidän osoitteensa yms. ja kutsun Japaniin ja voit alkaa siitä syventämään suhdetta. Neidot ovat sinulle kiitollisuuden velassa, joten saat samaa kohtelua Japanissa.

      Tuolla tavalla pääset heti "livenä" tutustumaan tyttöihin ja valitsemaan sopivat joiden kanssa lähdet eteenpäin ja samalla se kielitaitokin tulee tarkistettua. Koska he ovat jo olleet Suomessa heillä on edes jonkinlainen kuva millaista täällä on ja halauavatko he tulla tänne takaisin.

      • Gai-jin

        Japani on hyvin kallis maa. Jos otat japanilaisen naisen ja matkustelet siellä taikka menet sinne töihin, niin sinulla pitää olla aika paljon "paalua". Monessa muussa aasian maassa keskituloinen suomalainen on varakas ja ostovoimainen, mutta japanissa yleensä köyhä.
        Sekin kannattaa huomioida...


      • Lao-wai
        Gai-jin kirjoitti:

        Japani on hyvin kallis maa. Jos otat japanilaisen naisen ja matkustelet siellä taikka menet sinne töihin, niin sinulla pitää olla aika paljon "paalua". Monessa muussa aasian maassa keskituloinen suomalainen on varakas ja ostovoimainen, mutta japanissa yleensä köyhä.
        Sekin kannattaa huomioida...

        Kannattaa myös muistaa että japanilainen nainen on hieman kuin käärme, eikä todellisesta luonteesta saa helposti pellavapäinen suomipoika kulttuuria tuntematta selvää.

        Siinä voi myös sydän murtua jos lähtee liian sinisimläisenä liikenteeseen. Kannattaa myös muistaa että länsimaalaisen vauraus on varsin tärkeää aasialaisittain. Mies joka elää vaimonsa tuloilla ei pahemmin miestä edusta.

        Mutta kuten sanottu, kyllä japanilainen nainen aina suomalaisen hakkaa.


      • Sakura

        olipa teksti... ja kun satun olemaan kotoisin japanista.

        Myönnän kyllä, ja olen samaa mieltä kuin sinä monissa asioissa. Saatan olla poikkeus tapaus, mutta olemme kaikki yksilö, ihmisiä ollaan.
        Olen hyvin avoin, Englanninkielen taitoni on parempi kuin keski-suomalaisilla. Olen harrastanut urheilua koko ikääni, joten on peppuakin :)

        Olen kasvanut hyvin kansaivälisess ympäristössä japanissa, ja käynyt monissa maissa nuoresta lähtien.
        Vaikken halua olla työelämässä siellä, kun en sietä monia asioita, olen siellä syntynyt ja kasvanut, joten minussa on paaaaaljon japanilaisuutta, mutten ehkä ns. tyypillinen japanilainen nainen.
        Suosittelen löytämään tämmöisiä tapauksia, jos tykkäät japanilaisuudesta, muttei niin voimakkaasti esillä... helpompi sopeutua :)

        Ajattelin vain kertoa kaikille, että meikäläistäkin löytyy sieltä tai ympäri maailmaa!


      • hajimemashite!!
        Sakura kirjoitti:

        olipa teksti... ja kun satun olemaan kotoisin japanista.

        Myönnän kyllä, ja olen samaa mieltä kuin sinä monissa asioissa. Saatan olla poikkeus tapaus, mutta olemme kaikki yksilö, ihmisiä ollaan.
        Olen hyvin avoin, Englanninkielen taitoni on parempi kuin keski-suomalaisilla. Olen harrastanut urheilua koko ikääni, joten on peppuakin :)

        Olen kasvanut hyvin kansaivälisess ympäristössä japanissa, ja käynyt monissa maissa nuoresta lähtien.
        Vaikken halua olla työelämässä siellä, kun en sietä monia asioita, olen siellä syntynyt ja kasvanut, joten minussa on paaaaaljon japanilaisuutta, mutten ehkä ns. tyypillinen japanilainen nainen.
        Suosittelen löytämään tämmöisiä tapauksia, jos tykkäät japanilaisuudesta, muttei niin voimakkaasti esillä... helpompi sopeutua :)

        Ajattelin vain kertoa kaikille, että meikäläistäkin löytyy sieltä tai ympäri maailmaa!

        Heippa, olen kohta 27 vuotias mies joka on täysin pimahtanut kaikkeen Japanilaiseen.Olen ollut muksusta asti kiinnostunut Japanista ja vuosien myötä tunne tuntuu vaan voimistuvan.

        Mun mielestä aasialainen nainen on uskomattoman kaunis, mustat hiukset,pieni ja siro, enkelin silmät :)

        Olen kohta vuoden kirjoitellut Japanilaisten naisten kanssa, lähetellyt paketteja eri puolille Japania, salmiakkia, pehmomuumeja yms. ja saanut maistaa Japanilaisia herkkuja kuten Youkan.

        Opettelen netin,emailin ja kirjan avulla Japaninkieltä ja tarkoitus olisi matkustaa oitis kun saan tarpeeksi rahaa kasaan.Kioton vanhat rakennukset,kinkakujin temppeli, onsen,luotijuna shinkansen yms on pakko nähdä.

        Olen koko tämän ajan etsiskellyt netistä Suomessa olevaa Japanilaista naista jonka kanssa voisi kirjoitella ja vaikka tavata livenä kahvilla tms.
        En ole örkin näköinen, enkä mikään laardisäkki, pituuttakin on 185cm.
        Jos haluat tutustua minuun, lähetä emailia?
        [email protected]

        Soreja matane,
        -yukidaruma-


      • Voivoivoi
        Sakura kirjoitti:

        olipa teksti... ja kun satun olemaan kotoisin japanista.

        Myönnän kyllä, ja olen samaa mieltä kuin sinä monissa asioissa. Saatan olla poikkeus tapaus, mutta olemme kaikki yksilö, ihmisiä ollaan.
        Olen hyvin avoin, Englanninkielen taitoni on parempi kuin keski-suomalaisilla. Olen harrastanut urheilua koko ikääni, joten on peppuakin :)

        Olen kasvanut hyvin kansaivälisess ympäristössä japanissa, ja käynyt monissa maissa nuoresta lähtien.
        Vaikken halua olla työelämässä siellä, kun en sietä monia asioita, olen siellä syntynyt ja kasvanut, joten minussa on paaaaaljon japanilaisuutta, mutten ehkä ns. tyypillinen japanilainen nainen.
        Suosittelen löytämään tämmöisiä tapauksia, jos tykkäät japanilaisuudesta, muttei niin voimakkaasti esillä... helpompi sopeutua :)

        Ajattelin vain kertoa kaikille, että meikäläistäkin löytyy sieltä tai ympäri maailmaa!

        Tuli tässä kohdattua eräita ihanan oloisia tyttöjä Japanista. Kuulin että aasisassa vallitsee kaksi naamaisuuden kulttuuri ja se teki hieman varautuneen olon vaikka olisin halunnut tehdä lähempääkin tuttavuutta. Pitä pitäisi tietää kulttuuri säännöistä.


    • 1+1=2 hehehehee :D

      Japanilaiset naiset ovat tosi seksikkäitä.... :D

    • Eino III

      Kiinnostukseni heräsi, kun äsken Tukholman metrossa vastapäätä istahti japanilainen nainen. Mietin mitä hän mahtoi ajatella. Hänen kauniit tummat silmät katselivat jonnekin kaus. Katsekontaktia ei syntynyt kuten meteroissa on tapana. Kun jäimme samalla asemalla pois, halusin kysyä tietä hotelliin nimenomaan häneltä. Hän ei osannut ruotsia mutta vastaili ystävällisesti englanniksi. Silloin hän hyyili niin että hampaatkin näkyivät. Harmi ettei juttu jatkunut piitempään kun hänkin vaikutti olevan kovasti menossa jonnekin ja soitteli matkapuhelimellaan. Ajattelin että olisi ollut milenkiintoinen tuttavuus ja näin heti että hän piti minusta. Sen vain voi nähdä.

      Kerran aiemmin näin joukon japanilaisia Mont Blancin hississä. Jotkut naiset ottivat ystävällistä katsekontaktia suomalaiseen mieheen. Tämän keskustelusarjan aloittajalle ja muille toivotan menestystä tutustumisessa. Ehkä mahdollisimman luontevat live- tilanteet olisivat hyviä. Niitä voi vaikka hiukan rakennella itsekin nopean intuition avulla. Kirjehommakaan ei silti varmaan ole huono. Pääasia että toimitte.

    • Fenix

      No harmi ette ne osaa hyvin englantia kun niin kovasti haluaisin sieltä vaimon hakea! Onhan ne hyvännäkösiä ja seksikkäistä misuja, mutt onhan siinä aikamoinen kulttuurishokki aluks... Lähinnä haluaisin sitoutua ja ois hyvä jos ois uskos, semmonen musta hiuksinen kaunis vinosilmä kirsikan kukka Japanista! Mulla taitaa olla raja aika korkealla, koska siellä valtaosan uskonto on sintolaisuus tai buddhalaisuus... Luulin et niitä kiinnostais suomalaiset, mut ei kai sitten harmi ois kiva jos ois enemmän... Tulis tänne tai mää meen sinne! Oon 19 vuotias eikä nää suomalaiset oikeen kiinnosta eikä muutkaan vaan japsi innostaa! Eiks ne oo miehen tilin haltijoita japanis? Eikä käy varmaan töis vaan on kotona. Kai sieltäkin ura naisia löytyy toivottavasti, mutta tosiaan kevytkenkänen ei kelpaa kun haluan ihan naimisiin ja perustaa perheenkin joskus semmosen kunnollisen kanssa. Ne ei petä yleensä ja on rehellisiä, sekä luotettavia. Tuun surulliseks jos en saa naista Japanista! Pitää vaan rukoilla ja toivoo ttä Jumala antais sellasen...

    • Tokyo_girl

      Olen japanilainen nainen. Haluan tavata suomalainen mies. Olen Japanista mutta asun Amerikkassa nyt. Puhun englantia ja vahan suomea. Minun japanilaiset naiset ystavani myos haluavat suomalaisia ​​miehia. Kirjoita minulle! Osoitteeni on -- [email protected]

      • Anonyymi

        Tokiotyttöö tuskin haluamme.varmistas joku onko tuo ossa oikea?


    • Anonyymi

      Sinä 🇫🇮

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe