Samalla viivalla (luvut 10, 10.1 ja 10.2)

Sudden Depth

Perjantai tuntui kuluvan Mikosta aivan liian hitaasti. Hän odotti enemmän kuin mitään muuta koskaan aikaisemmin, että koulu loppuisi ja hän pääsisi Juuson luokse - kahdestaan. Vain Juuson kanssa. Nyt kun Mikko tiesi, että he menisivät Juuson kanssa juuri niin pitkälle kuin häntä itseään halutti. Tämä kiihotti Mikkoa suunnattomasti, ja Juuso näytti komeammalta kuin koskaan. ''Toivottavasti Juuso puhu eilen totta'', Mikko toivoi.

Viimeiseltä tunnilta päästyään Mikko ryntäsi suoraan Juuson viimeisen tunnin luokan eteen. Ovi oli kuitenkin auki eikä luokassa ollut enää muita kuin opettaja. Mikko oli ihmeissään. Hän päätti soittaa Juusolle, mutta Juuson puhelin oli kiinni. Mikko lähti kävelemään Juuson talolle, koska minnekään muualle Juuso ei menisi. Häntä kuitenkin epäilytti hieman. Juuso oli lähtenyt ilmoittamatta mitään eikä häntä saanut kiinni millään.

Mikko koputti Juuson oveen. Ketään ei tullut avaamaan. Hän huomasi, että molemmat autot olivat lähteneet pois pihasta, joten jos Juuso oli kotona, hän oli siellä yksin. Mikko alkoi vaipua epätoivoon. Valot eivät olleet päällä, joten Juuso ei todennäköisesti ollut kotona. Mikko oli juuri kurkistamassa sisään ikkunasta, kun ovi yhtäkkiä aukesi. Juusolla ei ollut paitaa päällä ollenkaan. ''Ai haluaisitsä tulla sisään vai?'' ''Joo, mä en oo saanu sua millään kiinni.'' ''No mä kerron kohta. Tuu nyt sisälle ensiks.'' Mikko riisui ulkovaatteet päältään ja käveli olohuoneeseen, jossa Juuso istui sohvalla. ''Mä laitoin kännyn kiinni, koska mä halusin tulla vähän valmistelemaan paikkoja. Enhän mä myöskään syyttä paidattomana täällä heilu.'' Mikko istui Juuson viereen.

''No mä mietinkin, mihin sä hävisit. Täytyy kyl myöntää, että sulla on paras sixpäkki, jonka mä oon ikinä nähny'', Mikko kehui. ''Kiitti, muru. (Molemmat naurahtivat.) En oo ilmeisesti turhaan juoksua harrastanu. Mut mä haluaisin kyllä nähdä sunkin sixpäkin'', Juuso vihjasi. ''Mikäpäs siinä'', Mikko totesi ja riisui molemmat paitansa. ''On sulla kyl komee ylävartalo'', Juuso ihasteli. ''Niinhän se Pyrykin aina sanoo'', Mikko kuittasi.

Mikon kalu alkoi hiljalleen herätä eloon. Juuso oli niin lihaksikas ja hyvännäköinen. Ja niin ihana ja valloittava persoona. Juusossa ei ollut huonoja puolia. ''Seisooks sulla?'' Juuso kysyi häikäilemättömästi. ''Näköharha'', Mikko väisti kysymyksen. Hän huomasi, että Juuson elin oli vaatimassa lisää elintilaa Juuson farkuissa. ''Tonko takia sä kysyit?'' Mikko osoitti Juuson jalkojen väliä. ''Osittain. Osittain senkin takia, että mä tiedän, ootsä valmis.'' Mikko oli jo niin kiimassa, että hän ei voinut olla tekemättä aloitetta. ''Saanko mä riisua sun housut?'' ''Eiks meidän pitäny edetä rauhallisesti? Vai unohditko sä jo eilisen?'' Juuso kiusoitteli. ''Älä viiti. Miten me sitten alotetaan?'' ''Mennään tunteella'', Juuso ehdotti.

Juuso oli juuri suutelemaisillaan Mikkoa, kun Mikko otti Juusosta kiinni ja meni makuulle vetäen Juuson hänen päälleen. Juuso korjaili asentoaan ja vei huulensa aivan Mikon huulien eteen. ''Aattelepa. Puoltoista kuukautta sitten...'' Juuso muisteli. ''Mä haluun elää tässä hetkessä. Nyt mä tiedän, että sä oot parasta, mitä mulle on tapahtunu sen jälkeen, kun mä tapasin Pyryn'', Mikko sanoi hiljaa ja aloitti lukuisien hellien suudelmien sarjan.

Mikko alkoi silittää Juuson selkää vasemmalla kädellä. Oikeaa kättään hän piti Juuson pään takana. Juuso pörrötti Mikon sametinpehmeitä hiuksia. Juuso arveli, että Mikko oli käynyt vastikään suihkussa, sillä Mikon hiukset tuoksuivat mansikkaiselle hoitoaineelle ja ne olivat pehmeämmät kuin koskaan aikaisemmin. Kuumat suudelmat kiihottivat molempia niin, että kummankin elin oli kasvanut täyteen mittaansa. He huokailivat vuoronperään yhä kiihtyvään tahtiin. Juuso ei jaksanut odottaa enää kauempaa: ''Kummalta lähtee ensin housut?'' ''Antaa voittajan voihkia ekana'', Mikko hymyili ja pussasi Juusoa huulille. Juuso nousi seisomaan pois Mikon päältä, ja Mikko avasi ensin Juuson vyön ja sen jälkeen napin. Juuson farkut pullottivat niin paljon, että hän joutui anelemaan Mikkoa: ''Avaa se vetskari nyt, kun sattuu jo. Stondaa niin kovaa.'' Mikko hymähti ja avasi farkkujen vetoketjun kiduttavan hitaasti vetäen sitten Juuson housut alas.

8

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudden Depth

      Tosiaan, jaoin tämänkin luvun kolmeen osaan, koska kerron ainoastaan yhdestä tapahtumasta. Novellin kirjoittaminen venähti sittenkin, eli en saa tätä tässä kuussa vielä valmiiksi. Saatan jopa aloittaa seuraavan tarinan ennen tämän päättymistä. Paljoa ei kuitenkaan enää ole jäljellä, joten lähestymme loppua. Hitaasti, mutta varmasti.

      • Sudden Depth

        Farkkujen alta paljastuivat Juuson turkoosinväriset bokserit ja monta senttiä pitkä kohouma niiden sisällä. ''Mä oon nähny jonkun muun seisovan kalun ainoostaan yhden kerran, kun Pyryllä stondas saunassa'', Mikko kertoi hiljaa. ''Kerta se on toinenkin'', Juuso sanoi ja ohjasi Mikon käden kohoumaa kohti. ''Mä riisun ne ensin'', Mikko sanoi epävarmasti. Hänelläkin oli edelleen täysi erektio päällä. Mikko päätti kiusata Juusoa vielä hetken. ''Mutta vasta sen jälkeen, kun mulla on enää bokserit jalassa.'' ''Et oo tosissas!'' ''Kylläpäs oon! Mä-'' ''No okei sitten! Hoidetaan tää alta pois'', Juuso sanoi turhautuneena. Ei ollut kaukana, ettei hän olisi vain repinyt Mikolta housut alas ja alkanut imuttaa, mutta Juuso onnistui hillitsemään itsensä.

        Mikolla oli tiukemmat farkut kuin Juusolla, joten hänellä ei ollut vyötä ollenkaan. Juuso avasi napin ja vetoketjun ja otti farkkujen reunoista kiinni, mutta ei vetänyt niitä vielä alas vaan katsoi Mikkoa. ''Tuliks tiesulku?'' ''Ei, vaan mä otin susta mallia enkä hätiköi'', Juuso ivaili. ''Ja mä kun luulin, että sä olit se, jota panetti'', Mikko vastasi samalla mitalla. ''Okei, sä voitit'', Juuso mutisi ja veti Mikon farkut alas. Mikon bokserit olivat jopa vielä mustemmat kuin hänen hiuksensa. ''Ei sullakaan pullotus paljoa mulle häviä'', Juuso sanoi haltioituneena. ''Mitataanks nää sitten?'' Mikko kysyi yllättäen. ''Oishan se kiva nähdä, kuinka paljon sä häviit mulle'', Juuso nauroi.

        Mikko muistutti Juusoa: ''Meillä jäi jotain kesken.'' ''Eiks multa pitäny lähtee ekaks vaatteet?'' ''Piti. Mee siihen makaamaan.'' Juuso meni selinmakuulle, ja Mikko kiskoi häneltä ensin farkut jalkojen juuresta ja sen jälkeen hitaasti, mutta varmasti Mikko veti Juuson bokserit pois. Juuson Kyrpä seisoi hiukan hänen vatsaansa päin kaartuneena. Mikko otti siitä varovasti kiinni. ''Älä riko'', Juuso hekotti. ''Sun itsetuntoa vai? Käytsä muuten hakemassa mitan?'' Mikko kysäisi ja otti kätensä pois Juuson kalun ympäriltä. ''Joo, tähänkin mä osasin varautua'', Juuso ilmoitti ja katosi nurkan taakse keittiöön, mutta vain muutamaksi sekunniksi.

        ''Mä otan sulta nää pois, niin päästään asiaan'', Juuso sanoi palattuaan ja veti Mikon bokserit alas heittäen ne sohvalle. ''On se niin komee'', Juuso ihasteli Mikon elintä. ''Kumpi ensin?'' ''Sulla on kuitenkin pitempi, niin mä voin vaikka mitata sulta ensin'', Mikko totesi välinpitämättömästi. ''Ei ollu siitä kyse, vaan mua kiinnostaa tietää sun mitta'', Juuso puolustautui ja antoi mittanauhan Mikolle. ''19 senttiä? Mitä vitun steroideja sä oot syöny?'' Mikko ihmetteli. ''Hyvät geenit, heh heh. No ei, kun mä vaan oon onnekas'', Juuso arveli. ''Katotaan sun... 17,5. Tiiätsä, kuinka paljon se on tuumissa?'' ''Ei paljoa kiinnosta. Vähän'', Mikko tuhahti. ''Se on melkeen seittemän tuumaa. Mulla on seittemän ja puol'', Juuso tiedotti. ''Ja sun takapuolessa se uppoaa aika syvälle...'' ''En mä mihinkään tollaseen oo sanonu suostuvani!'' ''Vielä.'' ''No joo, mut... Et kai sä nyt suutu?'' ''Mistä?'' Mikko pelkäsi, että Juuso saattaisi lopettaa homman kokonaan, mutta ei voinut olla paljastamatta hänelle erästä asiaa.

        ''Mun pitää kyl sanoo sulle joka tapauksessa. Mä haluun, että mä menetän mun peppupoikuuden Pyryn kanssa. Se on kuitenki ollu mun ystävä jo kymmenen vuotta, ja... Mä aattelin jo kesällä - kun mä yhtäkkiä rakastuin Pyryyn - että se on se, jonka kanssa mä pussaan ekan kerran ja jonka kanssa mä meen sänkyyn ekan kerran. Mut sitten siellä metsässä, kun sä otit mua kädestä kiinni...'' Mikko niiskautti ja yritti olla itkemättä. ''Jatka vaan. Mä kuuntelen'', Juuso sanoi lohduttavasti.

        Mikon ääni muuttui itkuiseksi: ''Musta tuntu hyvältä ja sitten kotona mä tajusin, että mä olin ihastunu suhun. Kun mä vaan en olis halunnu ihastua poikiin, mutta tää kesä muutti kaiken. Mä en halunnu pettää Pyryn luottamusta enkä mä uskaltanu sanoa sulle mitään - moneen viikkoon. Minkä takia mun piti vihata sua niin pitkään?'' Mikko melkein huusi viimeisen lauseen ja hautasi kasvonsa käsiinsä. Hän itki lohduttomasti eikä Juuso keksinyt mitään lohdutukseksi.

        Lupaavasti alkanut intiimi hetki oli muuttumassa katastrofiksi. Juuso keksi vain yhden ratkaisun, joka voisi purkaa tilanteen. Hän nousi istumasta kyykkyyn ja veti Mikon oikean käden pois hänen kasvojensa edestä. ''Mikko, kaikella on tarkoituksensa.'' Mikko katsoi Juusoa syvälle silmiin eikä voinut mitään uudelle erektiolle. Juuso noteerasi tämän ja kaatoi Mikon maahan. Juuso makasi taas Mikon päällä kasvot vain muutaman sentin päässä Mikon omista. ''Tästä ei oo enää paluuta'', Juuso sanoi ja suuteli Mikkoa.


      • Sudden Depth

        Mikko ja Juuso kismailivat aimo tovin, kunnes Juuso joutui lopettamaan: ''Multa tulee ihan just. Haluutsä ottaa suihin?'' ''Joo'', kuului Mikon ujo vastaus. ''Onks sulle välii, miten sä otat?'' ''Ei... käytännössä.'' ''Ku mulla on ollu semmonen fantasia, että joku - no, viime aikoina se oot ollu sä - makaa sohvalla... Mä voin vaikka näyttää sulle. Vaikeeta selittää.'' Juuso ohjasi Mikon sohvalle makaamaan.

        Mikko makasi sohvalla selällään jalat polvista alaspäin selkänojan yli ja pää toisen laidan yli siten, että hänen päänsä roikkui alaviistoon. Juuso asettui polvilleen ja valmistautui tulevaan: ''Ootsä valmis?'' ''Kysytki vielä!'' Mikko tokaisi maireasti hymyillen. Juuso tärisi valtavasti, kun hän ohjasi kalunsa Mikon suuhun. Juusolta pääsi hiljainen urahdus, kun Mikon huulet ja kieli alkoivat hyväillä kovana seisovaa kyrpää. '''', Juuso sanoi ääni käheänä. Mikko hymyili, kun Juuson elin liikkui hänen suussaan verkkaiseen tahtiin ja aiheutti Juusolle toistuvia nautinnon värähtelyjä.

        Jo parin minuutin kuluttua Juuso tunsi orgasmin lähestyvän: ''Mä laukeen ihan kohta.'' Mikko heilautti päätänsä niin, että Juuson kalu luiskahti hänen suustaan. ''Tuu mun naamalle'', Mikko pyysi. Juuso alkoi runkata elintänsä nopeaan tahtiin ja tunsi pian orgasmin ensimmäiset aallot vatsanpohjassaan. ''Mult tulee nyt - aaah...'' Juuson Kyrpä sykki valtavat lastit Mikon naamalle hänen ähkiessään nautinnosta. Sperma alkoi valua hiljalleen Mikon kasvoja pitkin, mikä samaan aikaan kiihotti ja hellytti Juusoa. Mikko näytti niin komealta ja söpöltä.

        ''Mä voin vähän auttaa'', Juuso sanoi orgasmin päätyttyä ja nuoli omat siemenensä Mikon naamalta syöttäen ne hänelle. ''Sä et oo tainnu vetää käteen vähään aikaan'', Mikko totesi suudelmien välissä. ''Onhan tosta muutama päivä, joo. Olis tietenki pitäny varautua'', Juuso harmitteli. Kun hän oli lipaissut viimeisen spermavanan Mikon kasvoilta, päättikin hän nielaista sen itse. Maku oli oudon suolainen, mutta kaikin tavoin kiihottava. Mikko nuoli vielä Juuson kyrvän puhtaaksi ja istahti sitten sohvalle.

        ''Eihän me olla valmiita vielä'', Juuso huomautti ja nousi ylös tarttuen Mikkoa kädestä. ''Ai noinko nopeesti sä palauduit?'' Mikko hämmästeli ja antoi Juuson vetää hänet ylös. ''Jos on kyse siitä, että mä pääsen ottamaan sun miehuuden mun suuhun, niin mähän teen melkein mitä vaan'', Juuso vastasi ja polvistui. ''Ota sit hyvin poskeen, jos otat'', Mikko vitsaili. Juuso vilkaisi Mikkoa ja aloitti sitten nopeatempoisen imutuksen. Mikko ei voinut kuin huokailla ja katsella poikaystäväänsä, jonka kieli lipoi hänen elintänsä ja erityishuolellisuudella terskan seutua. ''Hitto, sä oot taitava'', Mikko ihasteli. Juuso katsoi Mikkoa jatkaen edelleen imemistä.

        ''Mitä?'' Mikko kysyi vähän ajan päästä Juuson tapittaessa edelleen häntä. ''Ootsä ees lähellä laueta?'' ''Ei täs enää kauaa mee. Sä oot niin hyvä'', Mikko suitsutti. Pojat vaihtoivat asentoa loppuhuipennukseen. Mikko oli polvillaan Juuson päällä ja liikutteli kaluansa Juuson suussa. ''Mä tuun nyt'', Mikko sanoi tukahdutetulla äänellä. Hän ähisi ja huohotti, kun hänen elimestään pulppusi sykäys sykäykseltä lisää kuumaa ja tahmeaa spermaa Juuson nieluun. Sykäykset heikkenivät pikkuhiljaa ja Mikko veti kalunsa pois Juuson suusta, joka oli täynnä Mikon lasteja. Juuso joutui nielaisemaan monta kertaa saadakseen nieltyä kaiken. ''Nyt se on tehty'', Juuso sanoi raukeana. ''Toi oli kyl parasta, mitä mä oon koskaan tehny'', Mikko tähdensi. ''Mä rakastan sua'', Juuso sanoi ja silitti Mikon poskea. ''Samat sanat'', Mikko sanoi ja aloitti Juuson kanssa suutelusession, joka kesti monta kymmentä minuuttia sisältäen satoja kuumia ja etenkin helliä suudelmia.


      • Sudden Depth
        Sudden Depth kirjoitti:

        Mikko ja Juuso kismailivat aimo tovin, kunnes Juuso joutui lopettamaan: ''Multa tulee ihan just. Haluutsä ottaa suihin?'' ''Joo'', kuului Mikon ujo vastaus. ''Onks sulle välii, miten sä otat?'' ''Ei... käytännössä.'' ''Ku mulla on ollu semmonen fantasia, että joku - no, viime aikoina se oot ollu sä - makaa sohvalla... Mä voin vaikka näyttää sulle. Vaikeeta selittää.'' Juuso ohjasi Mikon sohvalle makaamaan.

        Mikko makasi sohvalla selällään jalat polvista alaspäin selkänojan yli ja pää toisen laidan yli siten, että hänen päänsä roikkui alaviistoon. Juuso asettui polvilleen ja valmistautui tulevaan: ''Ootsä valmis?'' ''Kysytki vielä!'' Mikko tokaisi maireasti hymyillen. Juuso tärisi valtavasti, kun hän ohjasi kalunsa Mikon suuhun. Juusolta pääsi hiljainen urahdus, kun Mikon huulet ja kieli alkoivat hyväillä kovana seisovaa kyrpää. '''', Juuso sanoi ääni käheänä. Mikko hymyili, kun Juuson elin liikkui hänen suussaan verkkaiseen tahtiin ja aiheutti Juusolle toistuvia nautinnon värähtelyjä.

        Jo parin minuutin kuluttua Juuso tunsi orgasmin lähestyvän: ''Mä laukeen ihan kohta.'' Mikko heilautti päätänsä niin, että Juuson kalu luiskahti hänen suustaan. ''Tuu mun naamalle'', Mikko pyysi. Juuso alkoi runkata elintänsä nopeaan tahtiin ja tunsi pian orgasmin ensimmäiset aallot vatsanpohjassaan. ''Mult tulee nyt - aaah...'' Juuson Kyrpä sykki valtavat lastit Mikon naamalle hänen ähkiessään nautinnosta. Sperma alkoi valua hiljalleen Mikon kasvoja pitkin, mikä samaan aikaan kiihotti ja hellytti Juusoa. Mikko näytti niin komealta ja söpöltä.

        ''Mä voin vähän auttaa'', Juuso sanoi orgasmin päätyttyä ja nuoli omat siemenensä Mikon naamalta syöttäen ne hänelle. ''Sä et oo tainnu vetää käteen vähään aikaan'', Mikko totesi suudelmien välissä. ''Onhan tosta muutama päivä, joo. Olis tietenki pitäny varautua'', Juuso harmitteli. Kun hän oli lipaissut viimeisen spermavanan Mikon kasvoilta, päättikin hän nielaista sen itse. Maku oli oudon suolainen, mutta kaikin tavoin kiihottava. Mikko nuoli vielä Juuson kyrvän puhtaaksi ja istahti sitten sohvalle.

        ''Eihän me olla valmiita vielä'', Juuso huomautti ja nousi ylös tarttuen Mikkoa kädestä. ''Ai noinko nopeesti sä palauduit?'' Mikko hämmästeli ja antoi Juuson vetää hänet ylös. ''Jos on kyse siitä, että mä pääsen ottamaan sun miehuuden mun suuhun, niin mähän teen melkein mitä vaan'', Juuso vastasi ja polvistui. ''Ota sit hyvin poskeen, jos otat'', Mikko vitsaili. Juuso vilkaisi Mikkoa ja aloitti sitten nopeatempoisen imutuksen. Mikko ei voinut kuin huokailla ja katsella poikaystäväänsä, jonka kieli lipoi hänen elintänsä ja erityishuolellisuudella terskan seutua. ''Hitto, sä oot taitava'', Mikko ihasteli. Juuso katsoi Mikkoa jatkaen edelleen imemistä.

        ''Mitä?'' Mikko kysyi vähän ajan päästä Juuson tapittaessa edelleen häntä. ''Ootsä ees lähellä laueta?'' ''Ei täs enää kauaa mee. Sä oot niin hyvä'', Mikko suitsutti. Pojat vaihtoivat asentoa loppuhuipennukseen. Mikko oli polvillaan Juuson päällä ja liikutteli kaluansa Juuson suussa. ''Mä tuun nyt'', Mikko sanoi tukahdutetulla äänellä. Hän ähisi ja huohotti, kun hänen elimestään pulppusi sykäys sykäykseltä lisää kuumaa ja tahmeaa spermaa Juuson nieluun. Sykäykset heikkenivät pikkuhiljaa ja Mikko veti kalunsa pois Juuson suusta, joka oli täynnä Mikon lasteja. Juuso joutui nielaisemaan monta kertaa saadakseen nieltyä kaiken. ''Nyt se on tehty'', Juuso sanoi raukeana. ''Toi oli kyl parasta, mitä mä oon koskaan tehny'', Mikko tähdensi. ''Mä rakastan sua'', Juuso sanoi ja silitti Mikon poskea. ''Samat sanat'', Mikko sanoi ja aloitti Juuson kanssa suutelusession, joka kesti monta kymmentä minuuttia sisältäen satoja kuumia ja etenkin helliä suudelmia.

        Oho. Riviltä 12 puuttuu Juuson lause: ''Tää tuntuu niin hyvälle.''

        Näin sitä käy, kun kiireessä kirjoittaa eikä tarkista. ;)


    • Hyvä hyvä! Kirjoittamalla kehittyy kirjoittajana =)

      • Sudden Depth

        No, kiitoksia nyt vaan. Toisesta tarinasta tulee varmasti parempi kuin tästä. Koetan nyt vain saada tämän nopeasti alta pois, kun loppu lässähti jo.


    • admirer

      Teksi on kyllä kielellisesti ja myös sisällöllisesti kuin ammattilaisen kirjoittamaa....

      • Sudden Depth

        No älähän nyt. Vilkaisepas huviksesi - ellet ole jo - tuota Sebastian-tarinaa. Aloitus paljon sujuvampi kuin mulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe