Minulla on pc, joka pitäisi vaihtaa uuteen. Olen ajatellut siirtyväni Appleen, mutta hiukan pelottaa onko sen käytön oppiminen kovin vaikeaa.
Olen tottunut pc office ohjelmiin ja windowsiin, ja käytän aika paljon myös excell laskentaa ja Corel Drawta sekä surffaan netissä.
Haluaisin neuvoja ratkaisun tekoon. Kumman tahansa ostan niin sen tulisi kestää mahdollisimman pitkään.
Apua ratkaisuun
11
123
Vastaukset
- Rr
Mäkkiin saa ihan sen tutun Microsoftinkin Officen sekä tutut selaimet Operan, Firefoxin ja Google Chromen.
Mainitsemasi Corel Draw:n saatavuudesta en tiedä, mutta grafiikkaohjelmistoja löytyy ilmaiseksikin pilvin pimein myös mäkille.
Käytön oppiminen on helppoa.
-RrKyllä, helppoa on ja apua netissä riittää, kun Macin ongelmatkin on yleensä helppoja ja nopeita ratkaista.
Harva katuu Maciin siirtymistä, tosin katujiakin on, mutta vähän. Yleisempi taivastelun aihe on, miksi ei siirrytty jo aiemmin.
Jos et pelaa pc pelejä tai jos et välitä korkeasta hinnasta, niin Mac on sinun.
- kukuwertr2354
Apple on ylihintainen. Samalla hinnalla saa tehokkaamman Windows pc:n. Lisäksi makit nykyään hukkuvat haitakkeisiin. Tästä syystä makiin asennetaan salainen virustorjunta.
- rt46545545
Näin on manit pois.
- hihihihihihihihihihi
Aihurja aihurja, osta uus almanakka ei maksa paljoa.
- yuiyoiuo
Katsoppa tuolta makin suosio ja vertaa Windowsiin
http://www.netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=8&qpcustomd=0 - seppo 49v
Huomaatkos, katkerat apple-vihaajat kömpii koloistaan kuin kiukkuiset pikkupeikot kun joku kysyy macista...;=)
Suomessa jo joka kymmenes käyttää maccia, muutama vuosi sitten joka sadas, eli olet tulossa vauhdilla kasvavaan iloiseen tietokoneenkäyttäjä porukkaan. Näinhän se on macin rauta on ylihintaista, mutta käyttöjärjestelmä ylivertainen jos windowsia vertaa.
Itse käytän pc:tä osittain pelaamisenkin takia. Tosin molemmat on tulleet tutuksi.
Kynnys ei oikeastaan ole suuri siirtyä macin käyttäjäksi.- Makkipytty
Joo. CorelDraw näkyy maksavan 500$- påivitys 200$ Winukalle.Makista ei etusivulla
puhuttu mitään.
Tuskin tuon Makin käyttö net niin kauhean vaikeata voi olla koska kaikenmaailman iAaliotkin niitä hankkivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437