Haukkumäen kennel ?

minä vain...

onko kokemuksia? kennelillä on vain yksi pentua koiranetin mukaan. mutta onko maailmalla muita? tai onko tietoa millainen aloittava kennel tämä on? kartoitan lähialueen kenneleitä tulevaisuutta silmällä pitäen ja tällä hetkellä on sijoitusilmoitus apulassa.

10

4635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo

      minä vain... ota ny ihmeessä yhteyttä suoraan kyseiseen kenneliin äläkä täällä mieti pentueitten määrää, johan tuo koiranetti kertoo ettei ole muita pentueita kyseisellä kennelillä. jos oikeasti olet kiinnostunut sakemanni käyttis linjaisista pennuista, niin eikun soittoo kyseiseen kenneliin ja sillähän asiat selviää..

      • kvjllibnz

        Kasvattaa ihan n-linjaisia myös.


    • Kasvatin omistaja

      ihan uskallan jopa myöntää että itelläni on kaksi kasvattia kyseisestä LATOKENNELISTÄ xD ja ihan juu rekattuja koiria molemmat. Itse oon tyytyväinen kasvattajaan, joka kiinnostuu kasvateistaan ja mitä lapsityövoimaan tulee ni.. hmm.. juu varmasti.. ihan niinkuin joka perheessä ;)

      Ainakin äiti ihmisenä voin sanoa että on todella arvokasta jos pentu on valmiiksi lapsiin tottunut ja mitä siihen tulee että lapset käsittelee koiria.. minusta se kertoo että koira on selväpäinen ku ei tartte vahvaa aikuista narun päähän ;)

      Ja mitä tulee pennuttamiseen... juu samalla nartulla on kaksi pentuetta peräkkäin... ja tietääkseni tämä on sallittua kerran ainakin... ainakin päättelisin ettei kennelliitto rekisteröisi pentuetta joka ei ole sallittu? ja ainakin mun molemmat koirat on paperillisia (8kk ja 9vko) ja juu ne ovat tämän kyseisen nartun pennuista ;)

      Olen omistanut sakemannin myös toisesta kennelistä jossa pimitettiin koiran perinnöllisiä sairauksia ja ei muutenkaan pelata ihan puhtaat jauhot pusseissa -.-

      Ainakin Haukkumäen väki välittää siitä että koirat tutkitaan mahdollisimman tarkkaan. Ja koirat on hyväluontoisia.

      voinkin näin ollen kiittää Haukkumäen väkeä näistä mahtavista otuksista

    • Todisteet kehiin

      Aikas mielenkiintoinen juttu; janne.sata, läheltä, jorkki, ehbdefbhewj, eiikkiä, kommentoinnit ovat kaikki tulleet samasta IP osoitteesta. Käsittääkseni asiaa tutkitaan ja sitten hutkitaan, jos oikein ymmärsin niin kohta kyseinen kommentoija joutuu vastaamaan sanomisistaan ja kertomaan esimerkiksi, että missä se navettarakennus sijaitsee kyseisen kennelpitäjän tontilla ja mikä pentue ja minkä nartun ne lapset sieltä navetasta hakivat, myös todisteita kaivataan narttujen astuttamisesta joka juoksuun, sekä siitä että on kaikkien muiden kasvattajien kanssa riidoissa, se ei vielä riitä että ei tule kyseisen kommentoijan kanssa toimeen ja kerrottakoon nyt sitten sekin että kyseinen kommentoija on itse myös kasvattaja ja hänen toimintansa ei kyllä kaikki kestä päivänvaloa.
      Tässä vielä osa totuutta; http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=HAUKKUMÄEN&R=166.1 :D :D

    • Tasapuolisuutta1

      Tämä henkilö saa täällä rellestää mielin määrin, http://keskustelu.suomi24.fi/node/10190452#comment-51823336, ilmeisesti onnistunut itsensä saamaan luotsiksi, tämäkin linkki jo kerran tähän laitettu, mutta mitä ilmeisemmin kohta taas poistuu ja kyseisen linkin ketjusta on ruvennut katoamaan kommentteja.

      • minä vain

        tuliko tätille hätä käteen kun totuus paljastuikin ;)


      • Tasapuolisuutta1
        minä vain kirjoitti:

        tuliko tätille hätä käteen kun totuus paljastuikin ;)

        Ilmeisesti. ;) Aika jännä kun kaikkensa yrittää että sais toisen maineen pilattua perättömillä jutuilla, mutta sitten kun jää kiinni, niin alkaa ihan hillitön kommenttien poisto. Senkään kommentin poistoa en kyllä ymmärtänyt jonka apsolutisti oli laittanut, eihän siinä edes viitattu häneen, vaikka kaikki jotka hänet tuntevat, niin tietävät että selvinpäin ei pysty juttuja kirjottelemaan. :D Suomi24: ylläpidolle on jo viestiä mennyt epäilyttävästi toimivasta luotsista, kun käsittääkseni ei luotsin hommaa ole levittää valheellista tietoa ja toisesta ketjusta poistella totuuden mukaisia kommentteja.


    • Anonyymi

      Meillä on haukkumäen kennelistä otettu pitkäkarvainen saksanpaimenkoira täyttää nyt 9v tosi upea koira

      • Anonyymi

        Moi mistä päin haitte koiran silloin? Oliko Porista vai merikarvialta


    • Anonyymi

      Meillä myös sieltä pentu otettu ja todettiin perinnöllinen sairaus ja ei kasvattajaa ole kiinnostunut mikään sen jälkee kun pentu otettu😔

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe