Kiinteistömaailma

Jo on taas aikoihin eletty. Sattuipa taas Savossa. Erehdyin okt.n mahdollisena ostajana vaatimaan kuntotarkastajalta AKK.tutkintoa ja sain välittäjältä ryöpytyksen etten uskalla PELOILTANI ostaa omakotitaloa. Kuka se on näiden hyväkkäiden esimies??
2380
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Välittäjä-LKV
21.11.2011 10:45
0
Haluatteko analyysini ajasta jolloin olin perämoottorin konehuoneessa?
Minä Skitso-Välittäjä_LKV
Minä Trauma-Välittäjä_LKV ja
Minä Narsis-Välittäjä_LKV
osaan analysoida?

Äänestä

Jos makst kuntotarkastuksen niin voit itse vaatia mitä haluat. Kun sen maksaa myyjä niin silloin et voi siihen vaikuttaa. Voit ostaa tai olla ostamatta. Ja olipa sitten mikä tahansa AKK niin tarkastajill aei ole mitään vastuuta kuitenkaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

röyhkeyden rajat kirjoitti:

Jo on taas aikoihin eletty. Sattuipa taas Savossa. Erehdyin okt.n mahdollisena ostajana vaatimaan kuntotarkastajalta AKK.tutkintoa ja sain välittäjältä ryöpytyksen etten uskalla PELOILTANI ostaa omakotitaloa. Kuka se on näiden hyväkkäiden esimies??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu