Huomenta Keskiyö! Mitä näet 57 vuotiaalle naiselle , jolla kuntokin hyvä kaikki toimii, ja olisin niin halunnut tietää astuuko elämääni voimakas urheilullinen toimeiias mies, koska olen itse aika jääräpää. Olen ollut yli vuoden yksin kun 7vuoden suhde loppu mieheen joka oli hieman hyväksikäyttäjä ei oppinu piti laittaa lopuksi pois. Näetkö jos mies tulee elämääni onko pitkä välimatka onko asuuko maalta tai veden läheisyydessä tai isosta kaupungista? .
Keskiyölle
1
<50
Vastaukset
Hei
näkisin sinulla olevan valinnanvaraa, saat itse päättää miltä ilmansuunnalta kumppanin valitset.
olet hyvin toimeentuleva ja muutenkin kunnossa ja terve. pidät huolta naisellisuudestasi ja kuljet pää pystyssä elämäsi tiellä. tuo herättää jo huomiota miesten keskuudessa.
varoitan sinua kuitenkin, ettet liikkuisi hämärissä pubeissa tai epäselvien ihmisten ympyröissä. eivät ne sinua houkuttelekaan, mutta kutsuja sinulle kyllä satelee.
näen sinut villapaitaisen miehen kanssa, hänellä on harmahtavat hiukset ja naurava suu. ohimolta hiukset ovat ohentuneet ja hänen olemuksensa on vauhdikas. mies lenkkeilee myös, hänen villapaitansa on raidallinen. en usko, että hän ainakaan mistään suurkaupungista on.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604