Huumetesti 17vuotiaalle, negatiivinen vai positiivinen?

berrr

Eli siis minut vietiin työn koulun ja porukoiden toimesta huumetestiin, olen n. 5krt elämäni aikana kokeillut kannabista poltettuna, viimeisin kerta n. viikko sitten.

Testi oli tänään ja edellisen illan aikana join vettä paljon ja tänään aamulla myös. Mitä luulette onko testi negatiivinen, vai positiivinen?

Ongelmia tietenkin syntyy jos positiivinen, tietääkö joku miten käy (esim sossujen toimesta?) jos tulos positiivinen?

7

2570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdqweasdqwe

      jos kusitesti nii positiivinen tulee olemaan.

    • 3+15

      No jos joit ennen testiä paljon vettä niin ei pitäisi olla hätää. Sitä paitsi mun mielestä toi sun käyttö on ollut niin vähäistä ja vielä viikon breikki, että tuskin siellä näkyisi muutenkaan mitään.

      Mutta jos se sattuisi olemaan positiivinen niin... Voin kertoa miten minulle kävi alaikäisenä. Jouduin ensimmäisen kerran kusitesteihin alaikäisenä kun mutsini oli löytänyt muistaakseni piippuni. Kusin positiiviset (en tiennyt vesikikkaan vielä silloin) jonka jälkeen jouduin käymään säännöllisesti testeissä joiden yhteydessä jouduin keskustelemaan päihteiden käytöstäni ja päihteistä yleensä klinikan työntekijän kanssa. Oli mulla sossustakin joku kontakti vähän aikaa, mutta se jäi lyhyeksi.

    • berrrrr

      kiitti! =) toivotaan parasta! no mä mietinki että kyllä nyt niin moni on pilvee käyttäny/kokeillu ja joutunu testiin nii on se ihmine niin viisas että keksii kaikki keinot välttyä ongelmilta!

    • Not a big deal.

      Riippuu polttamastasi määrästä,, pari hatsia ei varmaan näkyisi mut muutama jointti/pesällinen voi näkyä useita viikkoja. Jos jäät kiinni nii sano tyyliin et otit joltain baari tutulta jämät ja sulle kerrottin jälkeenpäin, että siinä olikin vähän hasista joukossa.

    • sdfwersdfwer

      kyllä se näkyy, koska rasvaliukoinen aine niin ei se veden juonti paljoa auta.

    • berrrrrrr

      eipäs näkynytkään!!! =))) puhtaat paperit sain kätöseeni. sen verra ahistava tilanne oli että taitaa nuo lussuttelut jäädä vähäksiaikaa:D

    • Rauhanpiippu

      Negatiivinen sillä kannabis näkyy testeissä enintään kolme päivää kerta hiisauksen jälkeen. jos vettä olet juonut niin ei näkyisi vaikka olisit hiisannut kuukauden putkeen. (kavereita on useita joille käynyt niin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe