Eli siis minut vietiin työn koulun ja porukoiden toimesta huumetestiin, olen n. 5krt elämäni aikana kokeillut kannabista poltettuna, viimeisin kerta n. viikko sitten.
Testi oli tänään ja edellisen illan aikana join vettä paljon ja tänään aamulla myös. Mitä luulette onko testi negatiivinen, vai positiivinen?
Ongelmia tietenkin syntyy jos positiivinen, tietääkö joku miten käy (esim sossujen toimesta?) jos tulos positiivinen?
Huumetesti 17vuotiaalle, negatiivinen vai positiivinen?
7
2739
Vastaukset
- asdqweasdqwe
jos kusitesti nii positiivinen tulee olemaan.
- 3+15
No jos joit ennen testiä paljon vettä niin ei pitäisi olla hätää. Sitä paitsi mun mielestä toi sun käyttö on ollut niin vähäistä ja vielä viikon breikki, että tuskin siellä näkyisi muutenkaan mitään.
Mutta jos se sattuisi olemaan positiivinen niin... Voin kertoa miten minulle kävi alaikäisenä. Jouduin ensimmäisen kerran kusitesteihin alaikäisenä kun mutsini oli löytänyt muistaakseni piippuni. Kusin positiiviset (en tiennyt vesikikkaan vielä silloin) jonka jälkeen jouduin käymään säännöllisesti testeissä joiden yhteydessä jouduin keskustelemaan päihteiden käytöstäni ja päihteistä yleensä klinikan työntekijän kanssa. Oli mulla sossustakin joku kontakti vähän aikaa, mutta se jäi lyhyeksi. - berrrrr
kiitti! =) toivotaan parasta! no mä mietinki että kyllä nyt niin moni on pilvee käyttäny/kokeillu ja joutunu testiin nii on se ihmine niin viisas että keksii kaikki keinot välttyä ongelmilta!
- Not a big deal.
Riippuu polttamastasi määrästä,, pari hatsia ei varmaan näkyisi mut muutama jointti/pesällinen voi näkyä useita viikkoja. Jos jäät kiinni nii sano tyyliin et otit joltain baari tutulta jämät ja sulle kerrottin jälkeenpäin, että siinä olikin vähän hasista joukossa.
- sdfwersdfwer
kyllä se näkyy, koska rasvaliukoinen aine niin ei se veden juonti paljoa auta.
- berrrrrrr
eipäs näkynytkään!!! =))) puhtaat paperit sain kätöseeni. sen verra ahistava tilanne oli että taitaa nuo lussuttelut jäädä vähäksiaikaa:D
- Rauhanpiippu
Negatiivinen sillä kannabis näkyy testeissä enintään kolme päivää kerta hiisauksen jälkeen. jos vettä olet juonut niin ei näkyisi vaikka olisit hiisannut kuukauden putkeen. (kavereita on useita joille käynyt niin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728