vaihto / myynti

sulevi kaakko

Haluaisiko joku lisäpisteitä canarialle anfille.Tai muuten vaan ostaa osuuden itselleen. Myisin pois oman 2 mh: huoneiston 6:lle. tai voisin vaihtaa sopivan pohjoisen lomaviikon tähän. (arvoltaan suht. samat).Toivottavasti tärppäisi ,koska on ihana saada hiki pintaan hiihtämällä eikä auringossa makaamalla.Näin ne ajat muuttuu kun vanhenee.

20

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailija

      Ja mitähän mahtais hinta olla?

    • Pian ja äkkiä

      Kerro vähän tarkemmin.

    • sulevi kaakko

      Lomajäsenyys on Anfi Del marissa.2 mh huoneisto.ei kiinteää viikkoa vaan voi mennä kun haluaa (jos tilaa on ) me ainakin olemme päässeet. aina kun olemme halunneet. Pistejäsenyys. Mekin säästimme viime vuoden pisteet ja olimme juuri isossa kattohuoneistossa.Tai sitten voit vaihtaa pienempään ja olla useamman viikon.Itse olen aikoinani ostanut tämän hintaan 24000 e. Nykyään myyvät vissiin yli 30.Tiedän kyllä, että näissä kaupoissa turpiin tulee, mutta saa tarjota rohkeasti.

      • "kalevi sukko"

        Tuo nimimerkin väännös on huuli :-)

        Millä paikkakunnalla Anfi Del Mar on.


      • sulevi kaakko
        "kalevi sukko" kirjoitti:

        Tuo nimimerkin väännös on huuli :-)

        Millä paikkakunnalla Anfi Del Mar on.

        Onhan se huuli, mutta asia ei ole. Anfi Sijaitsee Inglesin ja puerto Ricon välissä. Käy katsomassa Sivuilta Anfi .com


      • kusetuksitullut
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Onhan se huuli, mutta asia ei ole. Anfi Sijaitsee Inglesin ja puerto Ricon välissä. Käy katsomassa Sivuilta Anfi .com

        sä oot huuli koko veikko.maksoit muka 30000e osakkeesta.läppä mikä läppä


      • sulevi kaakko
        kusetuksitullut kirjoitti:

        sä oot huuli koko veikko.maksoit muka 30000e osakkeesta.läppä mikä läppä

        Kylläpä nauratti noi huulet. valitettavasti tämä on tosi- asia. Autojakin on hyvin monen hintaisia.Kannattaa tutustua siihen malliin ja sen ominaisuuksiin minkä haluaa.


      • kusetuksitullut
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Kylläpä nauratti noi huulet. valitettavasti tämä on tosi- asia. Autojakin on hyvin monen hintaisia.Kannattaa tutustua siihen malliin ja sen ominaisuuksiin minkä haluaa.

        sori otan osaa.ostit auton,mis ei oo moottorii 30000eurolla ja yrität myydä sitä täällä.no yrittää saa.tarjoon euron


      • etfeur7rjj
        kusetuksitullut kirjoitti:

        sori otan osaa.ostit auton,mis ei oo moottorii 30000eurolla ja yrität myydä sitä täällä.no yrittää saa.tarjoon euron

        ostaisitko eurolla jos saisit ton: hei ihan tosi


      • sulevi kaakko
        etfeur7rjj kirjoitti:

        ostaisitko eurolla jos saisit ton: hei ihan tosi

        Nimenomaan. Aina saa yrittää ja pitääkin.muuten tämä elämä voi olla melko vaikeaa.Miksi te ette anna toisille siihen mahdollisuutta, vaan heittelette olematonta kommenttia.Jos asia ei teitä kosketa niin antakaa olla.Eurollasi voit mennä ostamaan itsellesi jotain pientä, kivaa!!


      • kusetuksitullut
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Nimenomaan. Aina saa yrittää ja pitääkin.muuten tämä elämä voi olla melko vaikeaa.Miksi te ette anna toisille siihen mahdollisuutta, vaan heittelette olematonta kommenttia.Jos asia ei teitä kosketa niin antakaa olla.Eurollasi voit mennä ostamaan itsellesi jotain pientä, kivaa!!

        älä nyt kalevi suukko läpästä hermostu.kyl varmaa pääset eroon,mut luulis olevan parempiakin myyntipaikkoja ku tää palsta.paljonkohan firma mist ostit maksas osakkeesta


      • sulevi kaakko
        kusetuksitullut kirjoitti:

        älä nyt kalevi suukko läpästä hermostu.kyl varmaa pääset eroon,mut luulis olevan parempiakin myyntipaikkoja ku tää palsta.paljonkohan firma mist ostit maksas osakkeesta

        Mikähän se parempi paikka olisi?Ps. en mä kovin äkkisään muuten hermostu.Heh.Ei Vain ole mitään hajuu missä näitä voisi kauppailla fiksusti.Ja voihan aina joku lapinviikkoonsa hyytynyt haluta tehdä vaihtaria.pitää yrittää olla positiivinen.


      • kusetuksimelkeintull
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Mikähän se parempi paikka olisi?Ps. en mä kovin äkkisään muuten hermostu.Heh.Ei Vain ole mitään hajuu missä näitä voisi kauppailla fiksusti.Ja voihan aina joku lapinviikkoonsa hyytynyt haluta tehdä vaihtaria.pitää yrittää olla positiivinen.

        no jotkut ainakin myyvät huutonetissä.paa hintavaraus niin suureksi ku haluat siitä vähintään saavan.ja eiks netissä oo kaikennäköisiä myyntipaikkoja.toivotaan parasta.mua vaan vituttaa se ku olin muijan kans myyntiesittelys,niin äijä ei tajunnu et ei tarvita osaketta.mä käyn vaan fudista kattoo lontoossa ja joskus
        muijan kans kaukolomalla.ei sovi meille.holyday club oli mesta.


      • Kalevi Suukko
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Mikähän se parempi paikka olisi?Ps. en mä kovin äkkisään muuten hermostu.Heh.Ei Vain ole mitään hajuu missä näitä voisi kauppailla fiksusti.Ja voihan aina joku lapinviikkoonsa hyytynyt haluta tehdä vaihtaria.pitää yrittää olla positiivinen.

        Ostakaa älkää kitiskö


      • sulevi kaakko
        Kalevi Suukko kirjoitti:

        Ostakaa älkää kitiskö

        kyllä tuo systeemi toimii parhaiten perheillä, ei pariskunnat hyödy siitä niin paljon.Teit oikean valinnan kun et ostanut. Nyt meinaa mennä plasmat sekasin sulevin ja kalevin nimissä.Rupesin jo miettimään kumpi olen.Heh.Tuo huutonettikään ei vaikuta mun jutulta tässä tapauksessa.Muuten olen kyllä kova itse ostamaan sieltä kaikenlaista.


      • Sissanen
        sulevi kaakko kirjoitti:

        kyllä tuo systeemi toimii parhaiten perheillä, ei pariskunnat hyödy siitä niin paljon.Teit oikean valinnan kun et ostanut. Nyt meinaa mennä plasmat sekasin sulevin ja kalevin nimissä.Rupesin jo miettimään kumpi olen.Heh.Tuo huutonettikään ei vaikuta mun jutulta tässä tapauksessa.Muuten olen kyllä kova itse ostamaan sieltä kaikenlaista.

        Kyllä tuota huutonettiä kannattaisi kokeilla. Eihän siinä mitään menetä. Me ostimme kolmannen osakkeemme huutonetistä suoralla kaupalla.

        Onko toi pistejäsenyys RCI:n vai joku Anfin oma? RCI:n pisteillähän voi vaihtaa pohjoisen kohteisiin, jos ei Kanarialle halua. Me emme taas pohjoisen kohteista välitä. Emme ole edes koskaan käyneet Pyhällä sijaitsevassa osakkeessamme, vaan aina on vaihdettu.

        Minkä suuruinen on vuosivastike? Olishan Anfista kiva omistaa, mutta meillä taitaa olla jo riittävät pisteet noista kolmesta omistamastamme. Kerran ollaan oltu Monte Anfissa lisäviikolla.

        Voit kokeilla tarjota osakettasi http://lomaosakematkailijat.multiply.com
        sivulla. Sivuja lukevat aktiivisesti lomaosakkeita käyttävät henkilöt.


      • KALEVI SUUKKO
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Mikähän se parempi paikka olisi?Ps. en mä kovin äkkisään muuten hermostu.Heh.Ei Vain ole mitään hajuu missä näitä voisi kauppailla fiksusti.Ja voihan aina joku lapinviikkoonsa hyytynyt haluta tehdä vaihtaria.pitää yrittää olla positiivinen.

        VOIHAN NENÄ


      • sulevi kaakko
        KALEVI SUUKKO kirjoitti:

        VOIHAN NENÄ

        vuosivastike 560 rci jäsenyys = 800. Kuule Kalevi meen sun kanssa kohta sekasin.Ollaan me vaihdeltu noita pisteitä ja käytetty lisäviikkoja lapin paikkoihin.Olis vain helppoo aina varmasti tietää etukäteen.


      • sulevi kaakko
        sulevi kaakko kirjoitti:

        vuosivastike 560 rci jäsenyys = 800. Kuule Kalevi meen sun kanssa kohta sekasin.Ollaan me vaihdeltu noita pisteitä ja käytetty lisäviikkoja lapin paikkoihin.Olis vain helppoo aina varmasti tietää etukäteen.

        Anfilla on muuten ihan omat pistesysteemit.Siis täysin erilaiset kuin mitä olen lueskellut näillä sivuilla..


      • sulevi kaakko
        sulevi kaakko kirjoitti:

        Anfilla on muuten ihan omat pistesysteemit.Siis täysin erilaiset kuin mitä olen lueskellut näillä sivuilla..

        Käyttääkö kikki vaan kotimaisii ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe