Hei! Meillä on noin neljävuotias naaraskissa joka steriloitiin muutama vuosi sitten. Leikkausalueelle ei kuitenkaan koskaan kasvanut karvoja takaisin. Pienen pieni tynkä vain mutta lähes kaljuksi sitä voisi sanoa.
Mistäköhän tämä johtuu ja voisikohan asialle tehdä jotain? Ei siitä muuten mitään haittaa ole mutta näyttää välillä niin reppanalta tuo kissa kun maha paistaa paljaana :')
Steriloinnin jälkeen karvat eivät kasvaneet takaisin?
fffaaaallen
2
119
Vastaukset
- fallennnn
eikö kukaan osaa avustaa tyhmää?
- syitä...
Usein nuo karvattomuudet liittyy hormonitoiminnan muutoksiin, jos ne on juuri sterilointikohdassa tai muutoin alavatsan alueella. Jotkut kissat jopa itse nyppii tai nuolee karvansa alavatsasta samasta syystä.
Eläinlääkäriltä voit tietysti varmistaa sen, onko kyseessä mahdollinen sairaus vai vain hormonien muutokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121771
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261569Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301292
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271116Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783