David Schwimmer
Gary Cole
Jerry(?) Seinfeld
Will Smith
Ärsyttävimmätt henkilöt (hahmot tai näyttelijät)
16
238
Vastaukset
- RakastanJohnnyDeppiä
Mulla on oikein Top 5. Keitä en vaan voi sietää!
1. David Caruso
2. Brad Pitt
3. Tom Hanks
4. Christopher Lee
5. Ian McKellen
(Jos tällä listalla näkyy Johnny Depp (deppbest kirjoitti:
Musta noi on ihan hyviä ainakin Brad Pitt, Tom Hanks ja Christopher Lee.
Mutta joo omani on
Britney Spears
- uiufitdktyd
Jari Halonen
Maija-Liisa Peuhu
Sami Uotila
Tuomas Kytömäki
Janne Virtanen
Venla Saartamo - Narrated By
Edward Furlong
Forest Whitaker
Macaulay Culkin
Kyra Sedgwick
aloittajan mainitsemat - ANOMYYTTI
BRAD PITT!
- DEPPbest
BRITHNEY SPEARS
- 18+9=?!
John Noble "Denethorina" elokuvassa Taru Sormusten Herrasta.
Johnny Depp... (ei oikeesti, oli vaan pakko)
- yksi+kaksi=kaksi
Noh mikään nättelijä ei käy sietänättömäksi omalla kohdalla, mutta Shelley Duvall ärsyttää olemuksellaan erittäin huomattavasti vaikka hänkin sattuu näyttelemään yhdessä kaikkien aikojen parhaimmista elokuvista. (ei tarvitse edes arvata jos tietää missä leffoissa on ollut)
- 17
Martin Lawrence
Timo Koivusalo (Pekko) - snijsnainiwf
Ashton Kutcher
Edward Furlong
Will Smith
David Schwimmer
Forest Whitaker
Michael Richards
Ice-t- snijsnainiwf
Justin Timberlake
Gilbert Gottfried
- aåaåaåaåa
Aleksi Sariola
- 547457
ANGELINA JOLIE!! en vaan tykkää. Hänen näytteleminen joskus (usein) menee uhoamiseksi! Silleen että en oma asenne paistaa läpi siitä roolista, etenkin jos on joku riita tai tappelu tilanne roolissa.Muutenkin niin synkkä, jonkunlainen luonnehäiriö paistaa läpi.
Sit tää KATIE HOLMES! EIE EIEI EI EI!
PIKKU TYTTÖ, vaikka jo yli 30.EN KÄSITÄ MITEN TÄTÄ KOKOAJAN KUVATAAN LEHTIN! aina samat naaman muilutusilmeet. Toispuolinen hymy. Kato peiliin, ja opettele normaali hymy jos kerran oot leffassa! Ainoa mistä on tunnetu on Cruisen nukkevaimo.
AMANDA SEYFREDS.tai joku. Nukke. ei muuta. Liian laiha, persoonattomat kasvot.
Sit tää supersuosioon pongahtanut isosuinen nainen, laiha anoreksikko, nimee en muista. Oli valkea kuningatar Liisa Ihmemaassa elokuvass.a JÄTTIHYMY. - that70'sshow4ever
Will Smith, Ashton Kutcher ja Martin Lawrence on vitun hyvii!!!!!!!
- Rankaisija1
Seth Rogen = elokuvamaailman suurinta paskaa mitä olen koskaan nähnyt. Aivan saatanan paska ja ärsyttävä "näyttelijä". Pysyisi ois kameran takaa ja edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792