Muinaismuistot jostain dinokaudelta, äiskä

fifteenage

Meiän äiskä kuuntelee aina kaljapäissään Dingon Autiotaloa ja Levotontatuhkimoa. Siis tuntuu tympeeltä. Milloin se pääsee siit ohi. Ei kai koskaan. Luoja varjele, tota joutuu kuuntelee kerran kuussa.

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville viis vee

Miun äityli (83 vuotias) kuuntelee ihan selevitä päin Nightwishia, Kisua, ym. Tuntuu tympeeltä. Millon se pääse siitä ohi ja rupeais ryyppäämään? Ei kai koskaan. Luoja varjele, kun joutuu kattoon äityliä joka on selevin päin koko ajan.

• diu diu

Mikä tässä on siis se todellinen ongelma?

Kaljotteleeko äitisi useammin kuin kerran kuukaudessa vai näetkö sinä vain kerran kuukaudessa tuon hänen bissettely päivänsä.

Jos ongelmana on se, että hän kuuntelee noita mainitsemaasi kahta biisiä, niin se on jo ikävämpi juttu se. Luultavasti hän ei ole ikinä digannutkaan mistään rokkijutusta. Aika useaa suomalaista kiinnostaa tuollainen mollijollotus.

Kuunteleeko se äippä sen autiotalon legendaarisen kitarasoolonkin? Se on kyllä upea se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe