Mitkä ovat oudoimmat/kamalimmat saamanne lahjat?

jouluemo

Otsikko kertoo, eli mitä outoja tai hassuja joululahjoja olette saaneet joskus?

Itse sain kerran joululahjaksi terveyssiteitä. :-D

60

4583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4kk yhdessä.

      vaaka! oli ensimmäinen ja viimenen lahja kyseiseltä mieheltä :D

      • pupu tupuna

        et kai vaan tilannu mitää mikä menee nollsat sataa alle 5 sekan?? :D

        enkä nyt halua loukata.. mut jotenki vaan tuli samantien mieleen se klassinen vitsi.. :D


      • nkökköjuuumllklkllkl

        Onneks se mies tajus heti minkä läskiperseen löyti, lahjan annettuaan päätti häipyä oitis.
        Olisit ottanut vinkistä oppia,ryhävalas.


      • abv63
        nkökköjuuumllklkllkl kirjoitti:

        Onneks se mies tajus heti minkä läskiperseen löyti, lahjan annettuaan päätti häipyä oitis.
        Olisit ottanut vinkistä oppia,ryhävalas.

        Taisi upota omiin persuksiin sinulla. Sääli. Hae apua.


    • pupu tupuna

      eksäni osti mulle epilaattorin.. en oikeesti tienny oisko pitäny itkee vai nauraa siin vaihees ku paketin olin aukassu.. :D

    • "thanks u"

      veli 15v sai joululahjaksi nokipannun.Ja veli on kaukana mistään retkeilijästä.
      Itseni oudoimpia saamania lahjoja on joulahjaksi samaani juuri silloin kuluneen vuoden Mikrobitti lehtiä tammikuusta elokuuhun.

    • isoisä osti

      osti mulle rippilahjaksi motorisoidun dildon (olen jätkä).

    • vgkfgyrdjftj

      joulukuusen pallo. ökyrikkaalta veljenvaimolta,hahahhah!!!!

      • pallottelija

        ootko varma ettei se ollut kauhean kallis joulupallo. Niitäkin on. Otaisin lahjaksi ilomielin. ja ajatushan se tärkein on. Joulupallosi on minivuotinen ja muistuttaa antajasta. Oletpa pölkkypää. Et olisi ansainuut edes joulupalloa.


    • olin vissiin about 15-vuotias kun sain isotädiltä parhaimmat joululaulut-cd:n,ja mä vihaan sitten ylikaiken näit joululaului yms hömpötyksii..

    • pari esimerkkiä täss

      Sain isältäni paketillisen kertakäyttöisiä siivoushanskoja (= isän töistä "anastettuja"). Samana vuonna isäni oli ostanut silloiselle aviomiehelleni tuliterät kalliit nahkaiset työkengät. Epäreiluako?

      Mummilta sain lahjaksi pätkätilauksen ET-lehteä, vaikka minulla oli silloin ikää hädintuskin 20-v.

    • tytön toive

      Hauskin ja kuitenkin mieleinen joululahja oli kun sain lapsena mummilta koko pötkyn gotler makkaraa. Olimme köyhiä ja makkara maistui tosi hyvälle silloin kun sitä sai pienen siivun maistaa. Silloin toivoin että kun saisin pukilta ihan kokonaisen pötkyn makkaraa, se olis suurin toiveeni joka sitten toteutukin.

      • 21

        Mummi osasi kuunnella! :) Hienoa!


    • Vanhapoikamies

      Joululahja? Mikä se sellainen on?

    • Amandariini

      Ex-mieheni osti mulle lahjaksi kerran kielenraaputtimen. KIELENRAAPUTTIMEN!!! Minulle, joka olen koko ikäni ollut tarkka siitä, että pesen hampaani kahdesti päivässä. En tiedä, oliko se vihje siitä, että hengitykseni haisee, vai mitä ihmettä.

    • jbkljlollllllllövvjk

      Toivoin tekopillua lahjaksi,sainkin ihan oikeeta.
      känähkähkäh

      • räpäpää

        Niinpä, siitä puhe mistä puute. lapselliset on ainakin juttusi. Tuollaista räkättelee tyhjä pahvipää joka ei saa minkäänlaista naista, ei edes sitä lateksista. HÄH HÄH HÄÄÄÄÄ


      • Magisteri_ap

        Olitko pettynyt?


    • halpaa ainakin

      Ei tuu muuta mieleen kun yhen miesystävän kirpparilta ostama, kuluneen näköinen glögin lämmitin. Sellanen joku messinkikippo minkä alle laitetaan tuikku. Ite mainosti et löysi tän halvalla kirpparilta... :)

    • ei leipuri

      Kilon vehnäjauhopussin

    • mie..

      itse tehty hernepussi

      • M....

        rusinalaatikko, pieni


      • kiva ketju!
        M.... kirjoitti:

        rusinalaatikko, pieni

        Söpö lahja itse asiassa. :)


    • onneksi entinen

      Kännisen aviomiehen.. sen siitä saa kun nai insinöörin

    • jjjjjhg

      Ananas.

    • kdlahuoiheröo

      yhden nenäliinan

    • ååååå

      Paketin Tiimarin servettejä.

    • Reiskanen

      Ruotsin armeijan käyttämän alusvaatekerran. Yhtenä jouluna luumupussin. Inhoan luumuja.

    • 11

      ei nyt niin kamalia, eikä outojakaan, mutta muistan lapsuudessani saaneeni lapsettomalta tädiltä alusvaatteita. Olin siis varmaankin alle kouluikäinen, ja ainakin alle 10v. ja olisin yöpaitana pitänyt Marimekon jättitrikoota tms. niin kummitäti osti ihania pitsiyöpaitoja, "babydolleja", joita nyt aikuisena ostelen itsekin ;) Penskana en niiden kauneutta ymmärtänyt ja yökkäilin ne roskikseen (äitiä varmaan harmitti, että koko oli hänelle liian pieni) Samainen täti osteli 6v. vanhemmalle veljelleni, joka siis oli jo murrosikäinen suunnilleen mopoa toivova "nuori mies", pikkulasten hienoja pelejä ja leluja, jotka veljeni paiskoi roskiin närkästyneenä. Äiti ja isä koitti vaan molempia lohdutella, ettei täti ymmärrä, kun hänellä ei ole lapsia.
      Nyt aikuisena kyllä ymmärrän, että lapsettomuudestaan kärsinyt (hyvin varakas) täti miehineen olisi rakastanut ostella lapsille kaikkea. Pojille kalliita pelejä (vaikka ikä arvio meni metsään) ja tytöille prinsessavaatteita. ...ja sivuhuomautuksena, koska nykyisin kaikki väännetään vähintäänkin pedofiliaksi, kyse oli todellakin ajattelemattomuudesta ja tietämättömyydestä.

      Asian vierestä, itse pyrin kuuntelemaan vuoden mittaan niitä, joita on tarve "lahjoa". Aikuisille hyötylahjoja, jos mahdollista. Lapsille mitä hömppää sitten haaveilevatkaan. Jo kesällä on hyvä ohjailla juttu joskus siihen, mitä haluaisi itselleen. Kieltämättä ohjailen mm. kumppaniani omista toiveistani, oli se sitten hyvä paistinpannu tai koru.

    • makkeri

      Banaaniterttu teline on oudoin lahja mitä olen saanu!

    • Silversand

      HK:n lenkkimakkaraa kaks pakettia. Syötiinhä me ne.

    • Myymi445

      Mikä on sitten outo lahja. Lahjat on lahjoja. Lapsena villasukat oli outoja. Nykyään niitä toivoo.

    • orja23

      isä ukko pisti joululahjaksi kartsan kevyt 1 savukkeita.eihän niistä saa edes savuja! se olikin ainoa lahja minkä minulle ikinä osti.kumma veto häneltä.
      kaverille annoin tuparilahjaksi variksen pään joka oli mukavasti metalliverkosta tehdyn pussin sisällä. näppärä koriste ulko-oven viereen roikkumaan,ainaisten tuulikellojen,kynttilöiden,lyhtyjen yms sijaan.koriste joka ei jätä ketään kylmäksi.

    • ^^

      itelle ei nyt tuu mtn mielee,mut nää on hauskoja oikeesti :D jatkakaa !

    • Cologran

      Sain lahjaksi sokerisakset, en käytä sokeria lainkaan

    • krapulapeikkoliini

      huuliharppu

    • jörtikkä

      kuivaa pesää

    • karjalaadindoffiiiii

      Korillisen koffia,karhua(täyttä paskaa).
      Kusetti niin perkhanasti kaljat,Jyrki "boy" Käteinen kusettaa tuplasti!

      • karjalaadindoffiiiii

        Karhu=Täyttä kakkelia "tähtien" tilalle


    • hggfn

      Isäni kertoi joskus saaneensa lahjaksi uskoviselta sukulaiseltaan yli 100 vuotta vanhan latinaksi kirjoitetun homeisen raamatun.

      AHAHAH :DD

      • Olisin arvostanu...

        No huhhuh! Aivan loistava lahja HALOO!!! Suhteellisen kallis ja antiikkinen olisin ollu todella tyytyväinen... mitäs vitun hauskaa tos ees on???


    • hyi pukkia

      Muistan erään joulun lapsuudesta kun pukki tulla köpötteli kahden pärekorin kanssa ja toisessa oli vähän lahjoja ja toinen kori oli täynnä risuja ja pukki antoi risukorin äidille. Minä parkaisin kovaan itkuun kun äiti sai vain risuja. Pukki köpötteli kiiruusti ovelle ja toi toisen lahjakorin jossa oli lahjoja myös äidille, se ilahdutti kovasti minua.

    • Moikkis!!!

      ONKO KUKAAN PAIKALLA???

      • Moikkis!!!

        Ootan vastausta...


    • NeaK.

      entinen mieheni oli golfin perään ja tiesi kuinka paljon en kyseisestä lajista pidä, joten joululahjaksi hän oli ostanut minulle kirjan Golf - aloittelijan opas. golffaus vaatteet, mailasetin, ja palloja. tulihan noille uusiokäyttöä kun annoin ne siskoni miehelle. Paras joululahja on ollut rakkaan mummoni leipomat joulutortut, piparit, kutomat villasukat,kaulahuivi ja lapaset sekä hänen omia runoja laitettuna pieneen vihkoseen..

    • uuippo

      Varvassukat sain, enpä käyttänyt kertaakaan. Tykkään, että kaikki varpaat samassa supussa. Suolakivilamppu ei myöskään ollut suosikkilahjani, siellä se varaston perällä nököttää.

    • Jouluhullu__

      Itse sain joskus aikoinaan sitruspusertimen, sellaisen moottorisoidun, jossa se "puserrinosa" pyörii. Sitten sain järkyttävän mummoille tarkoitetun pitsiyökkärin, jossa ei hörpelöitä puuttunut (kaikenlisäksi tietysti xl-kokoisen, olen itse s-kokoinen). Olin jotain 16-vuotias..

    • *hik*

      Tätä ketjua lukiessani huomasin, että minulla on kyllä käynyt satumainen tuuri lahjojen kanssa. :D En muista mitään täydellistä floppia, mutta n. 8-vuotiaana sain naapureilta lastenlaulukasetin ja liköörikonvehteja samassa paketissa. En tiedä, oliko karkit oikeasti valittu sisällön vai kauniin pussin perusteella, vai olivatko ne kenties ylijäämää edelliseltä joululta. :)

    • joo..

      Sain avomieheni äidiltä seksiasun kerran joululahjaksi, siinä paketissa oli jotain muutakin, en muista mitä, jotain "normaalia" kuitenkin, ja sitten se läpinäkyvä pikkumekko ja stringit siellä piilotettuna seassa. Varmaan joku vinkki että passaa niitä lapsiakin joskus tulla... No, nyt niitä on, tosinkaan ei tämän seksiasun takia...

    • menneistäpuheenollen

      Näistä teksteistä tuli mieleen yhden kaverini (tytön) joka vuotinen joululahja. Hänen mummonsa osti aina hänelle xl-kokoa olevat villahousut, tyttö oli pieni ja siro. Joka joulu tiesi etukäteen yhden lahjan eikä niitä voinut heittää poiskaan, vaan komeron nurkkaan kertyi sievä pino toinen toistaan järeämmän kokoisia ja värisiä vilareita. Ei kaikkea voi järjellä käsittää :)

    • rtturrrrrrrru

      Deodorantin. Mikälie vihjaus että haisen :/

    • kskskkskskkskskksksk

      Linnunsiemeniä

    • ajatus on tärkein

      Tänä vuonna sain äidiltäni saunatuoksupakkauksen jossa myös jotain muuta sauna-aiheista. Meillä ei ole saunaa, enkä migreenin takia käy saunassa muutenkaan? Luulen, että äiti ei ole nähnyt lukea pakkauksen tekstiä, vaan on luullut antaneensa jotain muuta. :) Kiitin kauniisti ja lahjoitin myöhemmin eteenpäin saunalliselle kaverille :)

      Mummolla on ollut tapana antaa yöpaita, joka on aina liian pieni. Lahjasta kiitetään lämpimästi ( ovat yleensä tosi sieviä nämä ostamansa yöpaidat) ja voivotellaan, kun onkin tullut noita kiloja lisää, ei taida mahtua (sama paino kohta kaksikymmentä vuotta), annetaan yöpaita sitten siskolle. En ole oikein keksinyt, miten saada mummo joko lopettamaan yöpaitojen osto tai ostamaan kokoa suurempia? Tosin siskolla on ollut niille hyvin käyttöä ja kohta tytär on tarpeeksi pitkä niitä käyttämään.

      Joskus teininä olin aika pahoillani, kun sain isältä työkaluja lahjaksi (ruuvinväännin... ruuvilajitelma...yms.). Kotoa muuttaessa oli kuitenkin mahtavaa, kun oli jo perustyökalut kasassa- olin koko opiskelija-asuntolan korjausmestari!

      Jonkin verran mieltä pahoittavat lahjat, jotka ovat ihan turhakkeita, Tietenkin on ihanaa, kun joku haluaa antaa minulle lahjan, mutta lähinnä sitä, että kun kuitenkin laitan roskiin tai hyväntekeväisyyteen rumat koriste-esineet ja sun mitkä glitterituoksukynttilät, niin tavallaan se ihminen olisi voinut käyttää rahansa paremmin kuin antamalla ne sellaiselle, joka ei niitä arvosta...

      Mutta riippumatta siitä, tuleeko lahja käyttöön vasta myöhemmin tai ei ollenkaan:
      Ajatus on tärkein. :)

    • Rätti

      Tiskirätti.

    • Jouluostoksilla.virossa

      Anopilta sain kerran lahjaksi virosta ostamaansa krääsää. Puukauhan ja jonkun kupin, jonkun halvan huivinriekaleen.
      Mahtoi tulla konkurssi, varakkaalle naiselle.

    • Joulunsanoma

      Ala-arvoista pilkata saatuja lahjoja, ette ansaitse mitään. Kertokaa vielä, miten briljantteja omat lahjanne ovat, ihanko Finlandia-voittajan kirjan lahjoitatte naapurin Sinikalle.

      Kohta on taas se aika, kun roskalehdet tekevät tästä samasta aiheesta samanlaisen jutun joka joulu. Sinne voitte mennä loistamaan ja ilkkumaan. Hävetkää.

    • Pakastepullapussi

      Sain ison pakastepullapussin. Se oli lisäksi vielä sulanut

    • Anonyymi

      Mieheni antoi minulle joululahjaksi asiakkaalta saamansa turhanpäiväisen härpäkkeen joka hänellä itsellään jo oli. Siinä se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe