Maalikylässä asioidessa on satuttu aika usein samoihin paikkoihin varsin isokokoisen naisen kanssa.
Hän on varmaan ainakin 190 sm pitkä normaalivartaloinen ja hyvinkin normaalinäköinen. No minä olen 174 ja painan 77.
No taas oltiin samalla toritiskillä. No siinä sitten käytiin pieni keskustelu aiheesta "kaunis ilma, hyvännäköistä savukylkeä" , minun aloitteesta. oli lihatiski. Mistään flirtistä ei ollut kyse.
Jäi sellainen vaikutelma, että tämä pieni juttelu oli hänelle ehkä enemmän mieleen kun minulle. En ole huomannut, että hän olisi juuri kenenkään kanssa muutenkaan puhellut.
Niin, että tuli mieleen, kummallako on suurempi kynnys aloittaa jutustelu.
Näin isokokoisella naisella pienemmän miehen kanssa, vai pienemmällä miehellä näin isokokoisen naisen kanssa.
Sopivankokoinen ihminen
41
216
Vastaukset
- rygseck
Et oo tosissas !!!
Vai ootko ?- a.
Miksei olisi? Jossain Pariisissa ko. naisesta olisi voinut tulla huippumalli, mutta Suomessa (ja varsinkin peräkylillä) itseään häpeävä kummajainen.
- ihan hyvällä
Oletko sinä tuo pitkä nainen?
Onhan tänne tullut vastauksia, näytti illalla, ettei aihe paljon kiinnosta.
Että oonko tosissani. missä kohtaa arvelet, etten ole.
En ole kovin seuranhakuinen, ja yritän katsoa, etten ole tunkeileva, eikä tällaiset kaunis ilma puheet häiritse ketään.
Kun siinä niitä lihapaloja katseltiin, niin minä siinä sanoin, että tuossa sopiva pala, kun pannaan puoliksi, ei hän siitä huonoa tykännyt.
Ajattelin vaan, että näin pitkä nainen, niin harvassa ne miehet, joita voi samalta tasolta katsoa. Siinä tuli tuommosia mieleen.- rygseck
k-kotton kirjoitti:
Onhan tänne tullut vastauksia, näytti illalla, ettei aihe paljon kiinnosta.
Että oonko tosissani. missä kohtaa arvelet, etten ole.
En ole kovin seuranhakuinen, ja yritän katsoa, etten ole tunkeileva, eikä tällaiset kaunis ilma puheet häiritse ketään.
Kun siinä niitä lihapaloja katseltiin, niin minä siinä sanoin, että tuossa sopiva pala, kun pannaan puoliksi, ei hän siitä huonoa tykännyt.
Ajattelin vaan, että näin pitkä nainen, niin harvassa ne miehet, joita voi samalta tasolta katsoa. Siinä tuli tuommosia mieleen.No joo... Olen pahoillani !!!
Saatoin ehkä lukea aamulla hippasen pahalla silmällä kirjoitustasi... Hyväähän kai tarkoitit kuitenkin =)
Tulee vaan joskus mieleen, että olenkohan minä ainoa ihminen maailmassa, joka puhuu ihmisille vain, koska he ovat ihmisiä...
Puhun minä kyllä eläimillekin, ja kukille =)
Seinistä nyt puhumattakaan :O
Sitä kun tätä elämää eletään ja arvotetaan omista lähtökohdista, tuppaa aina sillointällöin unohtumaan että niitä arvoja on toki muitakin - eikä ollenkaan huonompia kuin omat... jos kohta ei sen parempiakaan.
Mutta alkuperäiseen kysymykseesi; luulen että että tuolla naisella olisi ollut suurempi kynnys alkaa juttelemaan Sinun kanssasi.
Perustelen asiaa seuraavasti;
Vaikka kirjoituksesta ei käy ilmi naisen ikä, oletan hänen olleen suurinpiirtein ikäisesi. Tuolloin hän on, mitä todennäköisemmin, saanut pienenä äidiltään ohjeeksi, ettei vieraiden setien kanssa saa jutella... Sinut taas on kasvatettu olemaan herrasmies ja ottamaan vastakkainen sukupuoli huomioon erityisellä kunnioituksella.
Pituuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä =) rygseck kirjoitti:
No joo... Olen pahoillani !!!
Saatoin ehkä lukea aamulla hippasen pahalla silmällä kirjoitustasi... Hyväähän kai tarkoitit kuitenkin =)
Tulee vaan joskus mieleen, että olenkohan minä ainoa ihminen maailmassa, joka puhuu ihmisille vain, koska he ovat ihmisiä...
Puhun minä kyllä eläimillekin, ja kukille =)
Seinistä nyt puhumattakaan :O
Sitä kun tätä elämää eletään ja arvotetaan omista lähtökohdista, tuppaa aina sillointällöin unohtumaan että niitä arvoja on toki muitakin - eikä ollenkaan huonompia kuin omat... jos kohta ei sen parempiakaan.
Mutta alkuperäiseen kysymykseesi; luulen että että tuolla naisella olisi ollut suurempi kynnys alkaa juttelemaan Sinun kanssasi.
Perustelen asiaa seuraavasti;
Vaikka kirjoituksesta ei käy ilmi naisen ikä, oletan hänen olleen suurinpiirtein ikäisesi. Tuolloin hän on, mitä todennäköisemmin, saanut pienenä äidiltään ohjeeksi, ettei vieraiden setien kanssa saa jutella... Sinut taas on kasvatettu olemaan herrasmies ja ottamaan vastakkainen sukupuoli huomioon erityisellä kunnioituksella.
Pituuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä =)Tuota en tullut ajatelleeksi. Juu aika lailla samanikäinen.
Onhan näitä tilanteita, jossa jännittynyt hiljaisuus pitää jotenkin laukaista.
Tämän kanssa satuttu samoihin paikkoihin useasti, Melkein, kun torille menee, voi katsoa, että missä mun "torikamu" on, vaikkei ole juuri puheltukaan.
Sitä en tiedä, miten "normaalikokoiset" naiset suhtautuu näin isokokoiseen kanssasisareen.- rygseck
k-kotton kirjoitti:
Tuota en tullut ajatelleeksi. Juu aika lailla samanikäinen.
Onhan näitä tilanteita, jossa jännittynyt hiljaisuus pitää jotenkin laukaista.
Tämän kanssa satuttu samoihin paikkoihin useasti, Melkein, kun torille menee, voi katsoa, että missä mun "torikamu" on, vaikkei ole juuri puheltukaan.
Sitä en tiedä, miten "normaalikokoiset" naiset suhtautuu näin isokokoiseen kanssasisareen.Njaah... pidän itseäni aika normaalikokoisena... voinen siis valaista asiaa omasta puolestani =)
Tärkeää ei ole se mitta joka on kiireen ja kantapään välissä, vaan se mitta joka on korvien välissä !
Kaikilla meillä on omat ristimme kannettavana - sääliksi käy ainoastaan niitä ihmisiä, jotka antavat itsensä katkeroitua. rygseck kirjoitti:
Njaah... pidän itseäni aika normaalikokoisena... voinen siis valaista asiaa omasta puolestani =)
Tärkeää ei ole se mitta joka on kiireen ja kantapään välissä, vaan se mitta joka on korvien välissä !
Kaikilla meillä on omat ristimme kannettavana - sääliksi käy ainoastaan niitä ihmisiä, jotka antavat itsensä katkeroitua.Sitä ei aina voi valita.
Kerran oli kassajonossa edessäni mies, joka oli lapsena sairastanut sairauden, jonka seurauksena kävely oli tavattoman huonoa, oli pakkoliikkeitä ja puhe huonoa, muuten hyvin fiksu.
Samaan aikaan lehden kannessa kirkui otsikko, kun joku missi meni leikkauttamaan kylkiluitaan, että saa kapeamman vyötärön.
En tiennyt mitä ajatella.- rygseck
k-kotton kirjoitti:
Sitä ei aina voi valita.
Kerran oli kassajonossa edessäni mies, joka oli lapsena sairastanut sairauden, jonka seurauksena kävely oli tavattoman huonoa, oli pakkoliikkeitä ja puhe huonoa, muuten hyvin fiksu.
Samaan aikaan lehden kannessa kirkui otsikko, kun joku missi meni leikkauttamaan kylkiluitaan, että saa kapeamman vyötärön.
En tiennyt mitä ajatella.Sitä ristiä ei voi...
Mutta voi kai valita oman tapansa suhtautua siihen ??
Toisaalta.. ei kai sitä kukaan halua erottua joukosta kummajaisena.
Ennen semmoiset joutui sirkukseen töllättäväksi, mutta luulis jo nyky-yhteiskunnassa olevan sentään toisin asiat - täällä kun tepastelee kaikenlaista sukankuluttajaa jo muutenkin =)
Tjah, tunsin kerran isokokoisen naisen jonka mielestä pienillä mieheillä (kaikilla) oli pahasti vinoutunut luonne....
Sellasta kivaa....- tuli mieleeni
Woody Allen.
Yksi pappa puhui kerran, että pojantyttö on likemmäs kaksi metriä, niin kovin on mitta jo suuri rasite. Sitä naista en ole nähnyt..
Jos jollain on näin voimakkaita ajatuksia, niin mitä sitä kiistämään.k-kotton kirjoitti:
Yksi pappa puhui kerran, että pojantyttö on likemmäs kaksi metriä, niin kovin on mitta jo suuri rasite. Sitä naista en ole nähnyt..
Jos jollain on näin voimakkaita ajatuksia, niin mitä sitä kiistämään.Mmmhhh...joskus on vaikeeta olla ulkona ns.hyväksytyistä mitoista.
Pieni tai suuri, yhtä hankalaa.
- a.
Tämä ei varsinaisesti liity aloitukseesi, mutta haluaisin kritisoida painoindeksin paikkansapitävyyttä.
Työpaikalla ainoa normaalimitat täyttävä bmi:n mukaan oli mies, jolla ei ole edes persettä. Suunnilleen vain luut ja nahka.
Mitenkäs sitten, jos naisen a. pituus on 160 cm ja hänen hartioidensa leveys ja lantioidensa leveys on 50cm ja naisen b. pituus on 160cm ja hartioidensa leveys ja lantioidensa leveys on 25cm?
a:ssa ei edes huomaa, jos häneen tulee 10 kg lisää painoa, mutta b varmaankin näyttäisi ylipainoiselta.
Eikö silmämääräisyys kerro mitään "normaaliudesta"?
Minusta sinä kuulostat hoikahkolta, mutta bmi väittää sinun olevan lievästi lihava.Oliko joku tavoite, pituudesta jätetään metri pois ja siitä miinus kymmenen prosenttia.
Oli jossain lehdessä kunnon painoindeksi lasku, ja sama tulos siinäkin, monimutkaisemmin.
Olen samaa mieltä, että nämä painoindekseissä tämä normaalipaino on vedetty niin alas että näin saadaan yleisesti kansa näyttämään ylipainoiselta.
Yksi kummallinen juttu sattui kerran.
Minut kutsuttiin johonkin valtakunnalliseen terveystutkimukseen. Siinä mitattiin pituus ja paino.
Kun minä siihen vaakalle menin, niin hoitaja sanoi, älä sitten säikähdä.
Vaaka näytti pitkästi yli 80 kiloa. Että mikä oli homman tarkoitus jos vaaka näyttää kymmenen kiloa liikaa, ja hoitaja varoittaa etukäteen..- kyseenalaisia keinoj
k-kotton kirjoitti:
Oliko joku tavoite, pituudesta jätetään metri pois ja siitä miinus kymmenen prosenttia.
Oli jossain lehdessä kunnon painoindeksi lasku, ja sama tulos siinäkin, monimutkaisemmin.
Olen samaa mieltä, että nämä painoindekseissä tämä normaalipaino on vedetty niin alas että näin saadaan yleisesti kansa näyttämään ylipainoiselta.
Yksi kummallinen juttu sattui kerran.
Minut kutsuttiin johonkin valtakunnalliseen terveystutkimukseen. Siinä mitattiin pituus ja paino.
Kun minä siihen vaakalle menin, niin hoitaja sanoi, älä sitten säikähdä.
Vaaka näytti pitkästi yli 80 kiloa. Että mikä oli homman tarkoitus jos vaaka näyttää kymmenen kiloa liikaa, ja hoitaja varoittaa etukäteen..Minä ihmettelin, kun työtetveyshoitaja mittasi minulle yllättävän korkean vyötärönympäryksen. Heti työpäivän jälkeen kotona sovitin erästä puolihamettani, joka on mukava ja kiristämätön. Mittasin hameen vyötärönauhan, ja se oli pienempi, kuin terveydenhoitajan saama tulos vyötäröstäni. Hameen ei siis olisi pitänyt edes mahtua minulla, saati sitten olla käyttömukava.
Hoitajan saaman mittaustuloksen mukaan kuuluin juuri ja juuri diabeteksen riskiryhmään, mutta todellisen vyötärömittani mukaan en siihen kuulunut. Olen isorintainen, harteikas ja hieman lanteikaskin, mutta vyötäröni on noin 30 cm pienempi kuin rinnanympärykseni. Painoindeksini on lievästi lihavan puolella, ja siksi hoitsu kai halusi minulle myös keskivartalolihavuutta, jonka varjolla painostaisi minua laihduttamaan. Sokeri, kolesteroli tai verenpaineeni ovat kunnossa.
Ehkä työterveyshoitoon erikoistuneilla yksiköillä on tulosvastuu, ja heidän tulisi löytää heidän palvelujaan säännöllisesti tarvitsevia asiakkaita. Nimittäin työpaikallani kaikki yhtä työntekijää lukuunottamatta tuomittiin keskivartalolihavaksi. Yksi urheilijamieskin pöläytti palleansa rötkölleen, koska hoitaja oli sanonut, että vatsan pitää olla rentona. Ja keskivartalolihavaksi tämä jääkiekkoilijakin tuomittiin.Yksi aina viluinen harmaaihoinen kuivakka mies oli hoitsun mielestä sopiva, mutta hänellä oli liian korkea kolesteroli. Työterveyshoitsu itse oli nuori ja mannekiinityyppiä. kyseenalaisia keinoj kirjoitti:
Minä ihmettelin, kun työtetveyshoitaja mittasi minulle yllättävän korkean vyötärönympäryksen. Heti työpäivän jälkeen kotona sovitin erästä puolihamettani, joka on mukava ja kiristämätön. Mittasin hameen vyötärönauhan, ja se oli pienempi, kuin terveydenhoitajan saama tulos vyötäröstäni. Hameen ei siis olisi pitänyt edes mahtua minulla, saati sitten olla käyttömukava.
Hoitajan saaman mittaustuloksen mukaan kuuluin juuri ja juuri diabeteksen riskiryhmään, mutta todellisen vyötärömittani mukaan en siihen kuulunut. Olen isorintainen, harteikas ja hieman lanteikaskin, mutta vyötäröni on noin 30 cm pienempi kuin rinnanympärykseni. Painoindeksini on lievästi lihavan puolella, ja siksi hoitsu kai halusi minulle myös keskivartalolihavuutta, jonka varjolla painostaisi minua laihduttamaan. Sokeri, kolesteroli tai verenpaineeni ovat kunnossa.
Ehkä työterveyshoitoon erikoistuneilla yksiköillä on tulosvastuu, ja heidän tulisi löytää heidän palvelujaan säännöllisesti tarvitsevia asiakkaita. Nimittäin työpaikallani kaikki yhtä työntekijää lukuunottamatta tuomittiin keskivartalolihavaksi. Yksi urheilijamieskin pöläytti palleansa rötkölleen, koska hoitaja oli sanonut, että vatsan pitää olla rentona. Ja keskivartalolihavaksi tämä jääkiekkoilijakin tuomittiin.Yksi aina viluinen harmaaihoinen kuivakka mies oli hoitsun mielestä sopiva, mutta hänellä oli liian korkea kolesteroli. Työterveyshoitsu itse oli nuori ja mannekiinityyppiä.Meni vastaus äsken väärään.
En ymmärrä miten nämä painosuositukset on saatu aikaan.
Kyllä minun mielestä, jos viiskymppinen nainen pysyy painoindeksissä, niin luiseva se on.
Kerran sairauden jälkeen paino putosi 75, niin lähipiiri oli kovin huolissaan, että liian laiha on.k-kotton kirjoitti:
Meni vastaus äsken väärään.
En ymmärrä miten nämä painosuositukset on saatu aikaan.
Kyllä minun mielestä, jos viiskymppinen nainen pysyy painoindeksissä, niin luiseva se on.
Kerran sairauden jälkeen paino putosi 75, niin lähipiiri oli kovin huolissaan, että liian laiha on.Kiitos kohteliaisuudesta. Olen kaikilla mittareilla normaali. Säälittävä ruipelo siis isojen tyttöjen rinnalla. Myönnän... En ole lihava enkä laiha. Kummallista että vaikka painoni on pysynyt läpi elämän samoissa lukemissa näin vanhemmiten rasvan määrän lisäännyttyä on mm. rintaliivien kuppikoko kasvanut. Voihan se olla että tehtaat ovat alkaneet tekemään pienempiä liivejä, jotteivät kaikki ala laittattamaan itselleen silikoneja. Iän myötä rasvan osuus painosta kasvaa ja sitä "pehmeää" tulee hoikallekin. Mielestäni muutos on naisellisempaan suuntaan, ei luisevammaksi. Luisevalla taas ei ole rasvaa lainkaan. Pelkkä luu ja nahka suurinpiirtein. Toisaalta sairaanloisen laihuudenkin takana on usein jokin sairaus ja tämän tietäessään ei oikein pysty sellaistakaan "tuomitsemaan". Olemme erilaisia. Erimallisia ja eri rakenteisia. Toiset varmaan kukoistavat nuorina, toiset kypsinä viisikymppisinä.
PupuPuskasta kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudesta. Olen kaikilla mittareilla normaali. Säälittävä ruipelo siis isojen tyttöjen rinnalla. Myönnän... En ole lihava enkä laiha. Kummallista että vaikka painoni on pysynyt läpi elämän samoissa lukemissa näin vanhemmiten rasvan määrän lisäännyttyä on mm. rintaliivien kuppikoko kasvanut. Voihan se olla että tehtaat ovat alkaneet tekemään pienempiä liivejä, jotteivät kaikki ala laittattamaan itselleen silikoneja. Iän myötä rasvan osuus painosta kasvaa ja sitä "pehmeää" tulee hoikallekin. Mielestäni muutos on naisellisempaan suuntaan, ei luisevammaksi. Luisevalla taas ei ole rasvaa lainkaan. Pelkkä luu ja nahka suurinpiirtein. Toisaalta sairaanloisen laihuudenkin takana on usein jokin sairaus ja tämän tietäessään ei oikein pysty sellaistakaan "tuomitsemaan". Olemme erilaisia. Erimallisia ja eri rakenteisia. Toiset varmaan kukoistavat nuorina, toiset kypsinä viisikymppisinä.
Anteeksi "kohteliaisuuteni" :).
Juu se on naisilla vähän toinen juttu.
Saa niillä sitä rasvaa vähän olla. On ne nätimpiä, kun ovat vähän pyöreitä.
On joitain tuttuja, jotka ovat himokuntoilijoita, naama on kun pingotettu pergamentti, niin joskus tuntuu, että onko sitäkuntoilua tarvis ihan niin pitkälle viedä.k-kotton kirjoitti:
Anteeksi "kohteliaisuuteni" :).
Juu se on naisilla vähän toinen juttu.
Saa niillä sitä rasvaa vähän olla. On ne nätimpiä, kun ovat vähän pyöreitä.
On joitain tuttuja, jotka ovat himokuntoilijoita, naama on kun pingotettu pergamentti, niin joskus tuntuu, että onko sitäkuntoilua tarvis ihan niin pitkälle viedä.Kaikkea ei voi saada... Lihavalla on yleensä vähemmän ryppyjä ja pulleammat posket kuin hoikalla kanssasisarellaan ja vartalon epäkohdat voi korjata pukeutumalla. Pimeässä on sitten ihan sama mitä sieltä vaatteiden alta paljastuu... Niinkö?
Vanha mies sanoi minulle kerran että naisessa pitää olla senverran kokoa ettei katoa lakanoihin. Kohtaamassasi amatsoonissa sitä kokoa ja näköä varmaan oli vaikka muille jakaa. Ovathan kaikki mannekiinit ja missitkin aika pitkiä nykyään. Keskivertomiestä pitempiä.
Kauniita kasvoja ei varmaankaan kukaan saa kuntoilemalla, mutta hyvän mielen, terveyden ja kevyemmän olon ehkä kuitenkin. Liika on tietysti liikaa kaikessa.- kyseenalaisia keinoj
Kai nyt jokainen tietää, missä vyötärö sijaitsee, varsinkin, kun se ei ole kadoksissa. Ihmisen vyötärö ja tavallisen peruspuolihameen vyötärö sijoittuvat suurin piirtein navan korkeudelle. Toki nykyään käytetään äitiysvaatteiden näköisiä ja empireleikkattuja vaatteita, joissa kapein kohta sijoittuu rintojen alle, mutta ehän vyötärö siellä ole.
Mulla on kyllä toinen jalka pidempi ja saman puolen lantioluukin on suurempi. On toki mahdollista, että hoitsu määritteli mittauskorkeuden matalamman lantioluun yläpuolelta, ja vetäsi mitan sen kummemmin tarkistamatta toiselta puolelta korkeamman lantioluun tuntumassa. Luulis kyllä, että olisin itse huomannut sen.
Kyseinen työterveyshoitsu sanoi väljistävänsä mittaa, kuten ompelija. Ammattiompelija laittaa vyötärömittauksessa 2 sormea mittanauhan ja vyötärön väliin, ettei mitasta tule liian tiukka. En tiedä miten hoitsu mittaustaan väljisti, koska hän teki sen selkäni takana. Hän sai kumminkin vyötärönympäryksekseni noin 5cm suuremmaksi kuin niihin aikoihinkäyttämäni hameen vyötärökorkeuteen sijoittuva vyötärönauha. Oikein se ei siis ollut mitattu. Ihmisiä ne terveydenhuollon ihmisetkin ovat, ja hekin tekevät joskus virheitä syystä tai toisesta.
Tuosta diabetesrajassa näyttäis olevan käytössä erilaisia raja-arvoja: naiselle 80, 85 ja 90 cm. Muistelen, että hoitsu olisi käyttänyt 85 cm rajaa. Tapauksesta on kulunut jo 4 vuotta, mutta toki hänen mittauksessa saama lukema oli minulla tiedossa,kun mittasin samana päivänä omaa hamettani ja hämmästelin hoitsun ilmoittamaa lukemaa.
Just,just... Meillä on perhetuttu pariskunta, nainen on miestään varmaan parkikytsenttiä pitempi, eikäpä se oo mitenkään outoa. Ei haittaa heitäkään minkään vertaa:))) Eikähän oo heidän tavatessakaan kummallakaan ollu ongelma lähestyä toisiaan:)))
Reippaasti vaan juttusille:))))Ootkos huomannu, että jos kaksi ventovierasta on jossan, niin tulee vähän painostavakin hiljaisuus.Kyllä sen näkee ja aistii, kenelle voi kevennystä heittää.
Ei tämä tästä pahakseenkaan pannut, pikemminkin toisinpäin.
En tiedä hänen nimeään, enkä perhesuhteitaan..
Siinä vaan tuli mieleen, että aiheuttaako kokoero näin päin kuinkakin suuria vaikeuksia arkipäiväisen keskustelunavaamiseen.
Lavatanssia kun harrastan niin on tulut tanssitettua kaiken kokoisia daameja. Just viimekerralla vein tanssin pyörteisiin itseäni selvästi pidemmän naisen vaikka itsekin ylitän suomalaisen miehen keskimitan. "Pakko" oli kysyä, oletko harrastanut lento- tai koripalloa? No hän oli pelannut kumpaakin, Siitäpä sitten päästiin jutuissa sujuvasti eteenpäin, kun itsekin pitkään harrastemielessä lentistä läpsyttelin, kunnes toistuvat polvivammat pakottivat lopettamaan. Ainakaan parketilla minulla ei ole mitään kynnystä alkaa juttelemaan kenenkään kassa koosta riippumatta, parketin ulkopuolella tilanne on vähän toinen.
Jos näin äkkiä miettii, niin jos seurustelua aattelee, niin voip se kynnys lähteä seurustelemaan näin isokokoisen kanssa olla vielä korkeampi,jos se muutenkin jo korkea.
k-kotton kirjoitti:
Jos näin äkkiä miettii, niin jos seurustelua aattelee, niin voip se kynnys lähteä seurustelemaan näin isokokoisen kanssa olla vielä korkeampi,jos se muutenkin jo korkea.
Epäilemättä seurustelukynnystä nostaa jos nainen on selvästi pidempi. Vaan jos kemiat muuten natsaa niin liekö tuo nyt suurikaan haitta? Vapaalla jalalla liikkuvat sielunkumppanit on niin harviNaisia, että minä ainakin pitäisin kiinni koosta riippumatta jos kohtaisin.
- No, johan???
-Hmmm? Entinen DDR:n kuulantyöntäjä? Oliko viikset kanssa? ;)
Missähän tynnyrissä Sinäkin olet. Eihän nuoremmissa ikäluokissa tuo kokoluokka ole naisilla enää mikään harvinaisuus. Parissa pidoissa tuossa kesällä olin, niin oli siellä niin pitkiä tytönhujoppeja, joilla oli vielä korkkarit jalassa, niin pää keikkui todella korkealla.
Kyllä tämä on hyvin naisellisen näköinen nainen, ja kun minä vähän aloitetta sain aikaan, niin puheli miellyttävästi.
Täällä 152 cm pitkä muuten suht.koht normaali ja voin sanoa että naiset yrittää monin tavoin etuilla, jopa töniä ja puhua päälle, sivuuttaa ja mitelevät arvostelevasti päästä jalkoihin. Mihet käyttäytyy normaalisti tai jopa suojelevasti ja viihdyn paljon paremmin miesten seurassa.
Koosta ja persoonallisesta pukeutumisesta johtuen, minun muistetaan ehkä helpommin ja siten koosta on hyötyä, jään mieleen ja usein minusta tuntuukin, että kaikki tuntee minut mutta mä en tunne ketään. Ehkä se lyhyt koko tekee minut helpommin lähestyttäväksi, tiedä häntä, mutta ainakin poikkeava ulkomuoto tekee helpommaksi muodostaa verkostoita.
Esimiestehtävissä olen huomannut että joidenkin isompikokoisten naisten on vaikea suhtautua ja käyvät hankalaksi. Onneksi nykyisin ei ole varsinaisia esimiestehtäviä vaan teen itsenäistä työtä.
Minun pituus on mulle ok ja kaikkien muidenkin pituus on mulle ok.En tiedä, onko oikea havainto, ja miten yleinen.
Itsekkään mikään pitkä ole, mutta sen olen huomannut, että kokoisesi naiset tulevat hyvin lähelle, jos asiaa on,.
Ihmisellä on tietty reviiri, jos tilaa on. Kun jätetään kaikenmaailman flirtit pois, niin tuntuu,että pienemmät tunkee siihenreviirille,melkein varpaille, että onko pienemmillä pienempi reviiri, vai olenko minä liian varautunut.
- 175 cm
Ei toritiskillä keskusteltaessa ole mitenkään koolla väliä, ellei ole kysymyksessä parimetrinen rikollisen näköinen korsto, no en kyllä juttelisi pienellekkään rikollisen näköiselle. Eri asia olisi seurustelu itseäni lyhyemmän miehen kanssa, ei varman onnistuisi, olen aina pitänyt reilusti itseäni kookkaammista miehistä.
No tuolla ylempänä ymmärsin, ettei naiset hevillä tuntemattomien kanssa ala keskustella. Se aloite kai pitää tulla mieheltä.
Nuorempien kanssa alkaa mitään hiljaisuuden katkaisua on korkea.
Viimeksi pari viikkoa sitten, kun kävin lääkärinvastaanotolla, niin siinä me paljon minua nuoremman naisen kanssa istuttiin syvän hiljaisuuden vallitessa.
Eiköhän sitä tule puhuttua jos asiaa on, oli sitten toinen nainen tai mies ja minkä kokoinen hyvänsä.
Kaikenlaista tulee mieleen.
Saattaa olla, että samantapasen, "normaalikokoisen" naisen kanssa keskustelun aloittaminen olis voinu olla helpompaa. Jostain kumman syystä on usein oltu tämän kanssavierekkäin torilla ja muuallakin.
Samanlainen ruokamaku näyttää olevan.k-kotton kirjoitti:
Kaikenlaista tulee mieleen.
Saattaa olla, että samantapasen, "normaalikokoisen" naisen kanssa keskustelun aloittaminen olis voinu olla helpompaa. Jostain kumman syystä on usein oltu tämän kanssavierekkäin torilla ja muuallakin.
Samanlainen ruokamaku näyttää olevan.No en tiedä. Itsestä se keskustelun helppous eniten kyllä on kiinni. En minä mikään hölö tavallisesti ole, päinvastoin, ja yleensä ennemmin hiljaa, mutta jos tuntuu siltä että toinen haluaa puhua muttei itse pääse alkuun, voin kyllä vetää jutustelua niin kauan että toinen pääsee alun kipsistään eroon.
- Rubens-mies!
Minua eivät pitkät naiset ole jaksaneet
koskaan kiinnostaa. Enemmän olen
kiinnostunut paksuista, pyöreistä nai-
sista. On ollut onni tavata heitä use-
ampiakin elämäni aikana.Semmonen tuntuma,että rannikolla on ihmiset noin keskimäärin pitempiä, ja täällä sisämaassa lyhempiä, en tiedä pitäneekö paikkansa.
Täällä on yli 175 sm pitkät naiset tosi harvinaisia.
Mitä tuossa aloituksessa mainitun naisen kanssa käydyn vähäisen keskustelun perusteella voi sanoa, niin viehättävä nainen oli.
Ne on enemmän ne henkilökemia, toisten kanssa menee paremmin kun toisten.
En osaa sun kannalta tuohon kokoasiaan oikeen samaistua; ennemmin ajattelisin kumman yleensä on helpompi alkaa jutella, naisen vai miehen.
Mutte sun pointin jotenkin ymmärrän, aika omakohtaisia juttuja miten kukakin mitäkin kokee.. kait :)
Minusta se vois olla luonnekysymys, puheliaamman on helpompi aloittaa, ja tilanne, jossa ollaan.
Joku hyvin sanoi, että jos on asiaa, tulee puhuttua, koosta riippumatta miehelle tai naiselle.
Mistä mulla kuva, että naisen keskimitta ois jotain 167, 168..Tiedä mistä tuo tullu.
Minut joskus mitattu 170 cm, ei sitä ainakaan lisää oo pituutta sen jälkeen tullu..Kaikkea (turhanpäiväistä) tulee ajateltua. Harmitti jo välillä koko aloitus, mutta yritetään viedä "kunniakkaasti" loppuun :).
Tuli vaan mieleen, jos nainen on päätään pitempi kun muut, niin kyllä siinä itsetuntoa vaaditaan, ettei pituudesta mitään painolastia tule.
No siinä lihatiskillä, kun siinä sanoin, että pannaan tuo lihapala puoliksi, hän siinä nauroi, että älä nyt hulluja puhu. Visusti varoin, etten siinä vahingossakaan määkäissyt, että kyllä noin iso tyttö ja niin edelleen, jonka varmasti olisin pienemmälle naiselle sanonut.
Kaikki pitää ottaa huomioon :).
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244152Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657