Mällin syönti pillusta

peppupari

Harrastaako kukaan täällä mällin syömästä pillusta? Tuntuu uskomattoman tuhmalta kun ensiksi laskee mällit pilluun ja halut laskee välittömästi. Tämän jälkeen emäntä tulee pakolla naaman päälle ja pakottaa nuolemaan pillunsa puhtaaksi ja imemään omat mällit.

Unelmissa ois myös saaha mukaan toinen emäntä, joka nuolis pillun puhtaaks panon jälkeen.

42

7098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervoko?

      Me ainakin vaimon kanssa,aika usein vielä,kutsumme sitä "märäksi pusuksi",teemme niin että vaimo ratsastaa,yleensä selin,ja kun olen lauennut hän siirtyy nuoltavaksi,nuolee joskus ,muttei aina,minutkin puhtaaksi.Ei sperman maku,ei oman eikä kaverin (tullut sekin koettua) ole paha,enempi kiinni asenteista ja minä ainakin tykkään itse pillun nuolemisesta,kaikkien poimujen ja sopukoiden tuntemuksista kielessä ja huulilla,samoin peppu-reiän silkkisyydestä,miltä se tuntuu kielen kärjessä,jos maku ei ole valko-vuodon tms. takia etova tai peppua ei ole "siivottu",niin sperma antaa naisen omille aromeille vain pikantin lisän.

    • jyj6yj

      Meillä on vähän sama juttu. Kun vaimoni tulee aamuyöllä kaatokännissä kotiin baarista hän herättää minut nuolemaan pillustaan vieraiden miesten sinne laskeman sperman ennen kuin sammuu.

    • Yaks

      Meillä kerran vaimo tuli kännissä baarista aamuyön pikkutunneilla ja itse olin jo nukkumassa, heräsin siihen kun vaimo istui voimalla naamani päälle
      pillu paljaana, muuten mukava herätys mutta vaimo ihan sikakännissä nauroi ja sanoi että nuoleppa tuota ja sillähän oli kuukautiset menossa.

    • Jälkiruuaksi aktin

      jälkeen käytämme jälkilusikkaa, nautin maukkaat herkut vulvasta lusikalla suuhuni.

      • mällit suuhun

        Eilen illalla sitten mekin koettiin ekaa kertaa kyseinen juttu. Siinä jo jonkin aikaa telmittyämme, käänsin vaimon selälleen ja minä päälle. Tahti kiihtyy ja lopuksi spermat syvälle rouvan uumeniin, vähän aikaa annoin kalun olla sisällä. Hitaasti vedin kalun ulos ja samalla tuli noro jotain valkoista ulos. Ei muuta kuin pää rouvan haaroihin ja varovaisesti nuolemaan ja voin sanoa että ei ole rouva kiemurrellut koskaan ennen niinkuin eilen. Ja eihän se maistunut yhtään hassummalta, oikeestaan ei pahemmin eronnut pimpin omista mehuista. Suosittelen.


      • Anonyymi
        mällit suuhun kirjoitti:

        Eilen illalla sitten mekin koettiin ekaa kertaa kyseinen juttu. Siinä jo jonkin aikaa telmittyämme, käänsin vaimon selälleen ja minä päälle. Tahti kiihtyy ja lopuksi spermat syvälle rouvan uumeniin, vähän aikaa annoin kalun olla sisällä. Hitaasti vedin kalun ulos ja samalla tuli noro jotain valkoista ulos. Ei muuta kuin pää rouvan haaroihin ja varovaisesti nuolemaan ja voin sanoa että ei ole rouva kiemurrellut koskaan ennen niinkuin eilen. Ja eihän se maistunut yhtään hassummalta, oikeestaan ei pahemmin eronnut pimpin omista mehuista. Suosittelen.

        Mahtavaa panostusta


    • tårtta på tårtta

      Mikä ettei, eikös munavoi maistu piirakan kanssa?

      • seuraavana aamuna

        Meillä joskus näin. Rakastellaan illalla ja roiskin sisälle. Vaimo ei jaksa lähteä alapesulle. Itse olen koittanut nuolla pillun puhtaaksi...mutta heti orgasmin jälkeen ei oikein "maistu".
        Mutta sitten seuraavana aamuna on kiihottavaa nuolla pillu puhtaaksi (tosin usein sieltä on valunut osa jo lakanoille). Kiihottaaa meitä molempia ja usein siitä seuraa uusi rakastelu.


    • Sukkis

      Meillä sama juttu, tosi kiihottavaa kun nuolee mällin pillusta. Olen myös yrittänyt saada vaimoni käydä vieraissa jotta saisin kokeilla jonkun muun tekemä creampie:n

    • Herr Lederhose

      Kyllähän tuota on tullut harrastettua ja pidän sitä kiihottavana. Nykyinen naisystäväni vieläpä ejakuloi voimakkaasti, joten nuoltavaa riittää.

      • Matteusko

        Minun naiseni ei anna nuolla alapäätään, koska "se on niin pöpöinen". Hän käskee jopa kesken hyväilyjeni käsienpesulle, jos olen koskenut hänen märkään alapäähänsä ja aioin samoilla sormilla hyväillä häntä muualta. Kyllä siinä seksihalut menevät.


    • Kannattaa kokea.

      Meillä on joskus kolmas pyörä mukana leikeissä. Tavallisesti kaveri nai vaimoani takaa päin. Vaimo kontillaan sängyssä. Minä asetun selälleni vaimon alle niin, että vaimon pillu on suoraan kasvojeni yläpuolella. Siinä on hienoa katsellla kuinka vieras kyrkä sykähtelee vaimon sisällä. Vaimo samalla lutkuttaa minun kyrpääni suussaan. Kaverin lastin purkautuessa vaimon pilluun, työnnän kaverin irti vaimosta ja vedän vaimimon pillun alas suuni päälle. siinä sitten on ihana heti imeä lämpöinen sperma suuhuni. Nielen kaiken ja puhdistan vielä vaimon pillun puhtaaksi kielelläni. Siinä vaiheessa minäkin tavallisesti purkaudun vaimon suuhun. Uskokaa tai älkää, kaikilla on erittäin ihanaa.

    • nam nam

      On se ihanan kihottavaa, sitä nuolis mielellään ennen omaa laukeemistaan vieraan miehen mällit tortusta.
      Sitä vaan kynnys kasvaa kun itse on lauennut, mua henkilökohtaisesti etoo se mällin ja pillun yhteistuoksu. Maku on ihanna kun vaan muija väkisin tarjoo sitä piiraakkaansa suuhuni.
      Meillä aina joskus nuollaan tortu käytön jälkeen...aamun aikaiset herätykset vaan tahtoo pilata illan herkuttelut ja uusinta nainnit.

      Suosittelen kaikille, varmaan suurin osa naisista tykkää tästä nuolennasta aktin jälkeen. Ainakin kaikki naiset joista olen halunnut mäiskeeni nuolla on tarjonnut mäiskeistä valuvaa torttuaan mulle nuoltavaksi, toisella kertaa jo pyytämättä.

    • huhhuh

      Mulla ainakin katoaa kaikki seksihalut välittömästi laukeamisen jälkeen, joten ei tulis ikinä mieleenkään mikään sperman syönti puuhien jälkeen.

      • Kolmas pyörä

        Fantasiani olisi olla ns. kolmantena pyöränä mukana. Kun oma mies on lauennut vaimonsa pilluun, nuolisin vieraana naisen pillun puhtaaksi ja laukeaisin perään myös naisen sisään. Nuolisin toki myös omat spermat naisen pillusta.


      • no äää
        Kolmas pyörä kirjoitti:

        Fantasiani olisi olla ns. kolmantena pyöränä mukana. Kun oma mies on lauennut vaimonsa pilluun, nuolisin vieraana naisen pillun puhtaaksi ja laukeaisin perään myös naisen sisään. Nuolisin toki myös omat spermat naisen pillusta.

        Kuulostaa todella järkyttävältä, hirvittävältä ja vastenmieliseltä. Tulis aika hinttari olo ruveta jonkun randomin hepun sotkuja imeen.


    • Pullea nainen

      Minulla haaveena viisi tai kuusi miestä naimassa vuorotellen ja joku tai jotkut miehistä nuolisi pillun välillä. Varattuna tämä vaikea järjestää mutta ei varmaan mahdoton;)

      • Kolmas pyörä

        Olisin mielelläni yhtenä miehenä mukana :)


      • nam nam

        Mistä päin olet?


    • Pullea nainen

      Olisi kyllä hienoa saada kasaan vaikka vakiporukka tähän hommaan.
      Os niin laitan postia. Tre.

      • Kolmas pyörä

        08 alue


      • nam nam

        Myös Tre.
        Palaan ;-)


    • aaahh

      myös tre ja mies valmiina kimppaan ihan mihin vaan;)

      • Nainen 62

        Minä tykkään et mällit nuollaan panon jälkeen pimpsasta.Mutta vaan oman mieheni taholta.On hyvä olla fantasioita mutta en toteuttaisi niitä ilman että mieheni suostuisi siihen.Koska toisen seläntakana tälläisten tekeminen on todella oman kumppanin pettämistä ja todella alhaista.Miettikääpä miltä tuntuisi kun oma kultanne tekisi jotain oman selkänne takana, vaikka parhaan ystävänne kanssa.Kaikkea voi kokeilla mutta vain jos toinenkin on asiassa mukana.


      • asara02
        Nainen 62 kirjoitti:

        Minä tykkään et mällit nuollaan panon jälkeen pimpsasta.Mutta vaan oman mieheni taholta.On hyvä olla fantasioita mutta en toteuttaisi niitä ilman että mieheni suostuisi siihen.Koska toisen seläntakana tälläisten tekeminen on todella oman kumppanin pettämistä ja todella alhaista.Miettikääpä miltä tuntuisi kun oma kultanne tekisi jotain oman selkänne takana, vaikka parhaan ystävänne kanssa.Kaikkea voi kokeilla mutta vain jos toinenkin on asiassa mukana.

        Olen samaa mieltä sinun kanssasi.Ihmettelen miksei noita asioita voi kokeilla silloin kun ei vielä ole parisuhteessa.Silloinhan ei loukkaa ja petä ketään.Olishan sitä sitten fantasioita muisteltavaksi vanhempana.


    • sah

      Vaikka toisen niin....

      • Kolmas pyörä

        Löytyiskö Oulusta paria tai naista joka haluaisi miehen mukaan em. leikkeihin?


    • Vanha pari seinäjok

      Meillä vaimoa kävi panemassa ukkomies , veti pari varvia.
      Tulin kotiin kun vaimo soitti että nyt on mälli sisällä.
      Kyllä oli liisteessä ja punainen , nuolin ja panin , mukava kokemus.

    • Rouva

      Kiihotun kun vaan ajattelenkin miestä nuolemassa litisevää pillua.
      5-10 mällin jälkeen naivalla onkin mahtavan märkä pillu. Aahhh kunpa saisi kokea sen.

    • Anonyymi

      Kerron mitä tapahtui, tulin kotiin ja vaimoni oli juonut itsensä kaatokänniin ja saaminut näky oli rivo. Kesä mekko päällä pikkarit lattialla ja spermaa valui vieläkin ja ajattelin, ettei yksi tai kaksi ollut asialla. Kun patjan reunassa oli valtava määrä. No lähdin kulkemaan lähi tienoita ja löysin vanhempia ja nuorempia humalaisia ja niitä oli 16 henkilöä. Ja siinä arvasin, että he olivat kyseessä. Vaimo ei muista mitään.

    • Anonyymi

      Silloin tällöin tulee nuoltua, kun oma kestokyky ei kannata naisen orgasmiin saakka. Annan mennä vaan reilusti sisälle ja syöksyn nuolemaan pillua. Sperma valuu persevakoa pitkin ja liukastaa senkin sektorin. Nuolen spermaista pillua ja runkutan sormella persettä. Ei tarvi kauaa yleensä tehdä kun kiemurtelu iskee päälle. Aluksi vähän piti kerätä rohkeutta, mutta ei enää haittaa. Vain omia lasteja nuolen ja oman vaimon pillusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­­eksi­tea­­­tteri ava­­­utu­­­u Su­­ome­­­en! Kutsu­­­mme kai­­­kk­­­i­­­. Il­mo­it­­tau­­tumine­­n ryhmäämm­­e tä­äl­­­l­­ä - http://1705555.com/H/uS2H 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä kans yks sperman nuolija. Ihanaa kun pääsee nuolemaan ja nielemään spermat pillusta tai pyllystä. Niin omat kuin muidenkin, varsinkin kimpassa ihanaa kun pääsee toisen miehen spermoille :)

    • Kai se samalle maistuu, oli tarjoiluastia mikä tahansa =)

    • Anonyymi

      U­us­­i s­­ek­si­­teatteri avautu­u Su­omeen! Kutsu­mme kai­­kki­­­. Il­moittau­­tumine­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­lä 👉 https://seksi24.online/H/E3f8F6

      • Sex Theater, Hienoa!
        vähän kuin Dream Theater, oletan ??
        Onko kaksin istuttavat sohvat, vai mahtuuko ihan useampikin samaan kyytiin!?!

        https://youtu.be/mipc-JxrhRk


    • Anonyymi

      U­­u­­­si s­­ek­­si­­­tea­tteri ava­­utu­u Suome­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­i­. Il­­­mo­­ittautum­inen ry­hmäämm­­e tä­äl­­l­­­ä 👉 https://seksi24.online/H/G0r2M4

    • Anonyymi

      Tuo on mun fantasia, että mies nuolisi mällinsä pillustani! Kunpa vielä joskus löytäisi sellaisen miehen...

      • Anonyymi

        No mutta koska haluat että toteutan fantasiasi? Saat vaikka kaksi miestä nuolemaan!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      51
      1364
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      283
      1139
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe